יום שני, 21 במרץ 2016

הידעת?

יש רגעים שגורמים לי להרגיש חכמה במיוחד. רגעים קסומים בהם צץ רעיון גאוני במוחי הקודח שבדרכים כאלה או אחרות יכול להעשיר את חשבון הבנק שלי, לחסוך לי כאבי ראש או בקיצור - לשפר את חיי משמעותית. אלא שאז, בשיא ההתרגשות, הגאווה העצמית והביטחון המופרז, אני מגלה שלפחות מישהו אחד בעולם כבר חשב על הרעיון הרבה הרבה לפניי, ואני יכולה לחזור אל חיי השקטים והפשוטים.
וברצינות, למי לא קרה שביום אחד הוא הרגיש שגילה את אמריקה תוך צחקוקם המתנשא של חבריו וההערה המתבקשת "באמת לא ידעת?"
ובשביל זה אני כאן. לא, אם אגלה משהו שיעשיר את חשבון הבנק שלי אשמור לי אותו בסוד, אבל כדי לגלות לכם דברים שאולי לא ידעתם, ואתם עשויים למצוא אותם רלוונטים, הכנתי פוסט שיעסוק כולו במידע שכדאי לכם לדעת. והיי, אם חידשתי לכם משהו או גיליתי את אמריקה, אתם יותר ממוזמנים לכתוב לי על כך בתגובות!



צילום: שאולי לנדנר



נניח שאתם מתגוררים בצפון הארץ. או הדרום, כי תמיד מתלוננים שהוא מקופח. או ירושלים. או מה שתבחרו, זה לא באמת משנה, ויום אחד גומלת בלבכם ההחלטה: בא לי לטייל בראשון לציון. למה? אלוהים יודע. אך מפה לשם מצאתם את עצמכם בקניון הזהב מול חנות ענקית של, ובכן, קליניק.
כן כן, אותה חברת איפור וטיפוח שמבצבצת בסופר פארם / משביר וכו' במדף קטנטן או עמדה מיניאטורית בין המון חברות אחרות, החליטה שדי. זמנה הגיע והיא מתרחבת לחנות קונספט אחת גדולה משל עצמה.
המאורע המרגש קרה במהלך חודש מרץ, כך שאם לא שמעתם על כך עד היום אל תרגישו עד כדי כך רע עם עצמכם, ופשוט תנו קפיצה לאזור:

בחנות תוכלו לקבל ייעוץ, טיפול ואיפור באופן אישי יותר ובנוסף תוכלו ליהנות מטיפול פנים בחדר מיועד (מתוך שש אופציות) ולהרגיש חופשיות להסתובב ולבחון את הדברים בנחת מול יועצות אשר עברו הכשרה קפדנית.



Cliniqe Just Browsing

אם אתם כבר שם או ששופינג אונליין קורץ לכם יותר, הייתי ממליצה לתת צ'אנס לג'ל - מוס הגבות המדהים שלהם בו התנסיתי לראשונה בסרטון רושם ראשוני והשאיר אותי עם פה פעור. מוצר מנצח ללא ספק!


Ofra x Ashley Waxman Bakshy

האם יש עדיין מישהו במדינה שהשם "אשלי וקסמן בקשי" לא אומר לו כלום?
המאפרת ואחת היוטיובריות המובילות בארץ השיקה בשיתוף פעולה עם OFRA האמריקאית גוון חדש בשם Girl Abroad בסדרת השפתונים הנוזליים האהובים שלהם,  ועשתה זאת בהצלחה גדולה.



Ofra Girl Abroad 

הגוון, ניודי קר וטיפה ורדרד הוא ללא ספק My Lips But Better, נמרח בקלות כמו שאר השפתונים המצויינים שלהם ובעל פורמולה קלילה שלא מייבשת. בחנתי את השפתון מכל כיוון ואפילו תיעדתי זאת בסנאפצ'אט (Miryam Gadiel). הוא עמד באתגרי הישרדות במהלך יום שלם ואפילו עבר ארוחה עתירת רוטב ושמן.



ללא ספק מדובר בשילוב מנצח בין גוון נהדר לפורמולה הקיימת של OFRA, ומגיע לכל הנוגעים בדבר שאפו אחד ענק.
את השפתון ניתן לרכוש באתר גילטי. כרגע הוא אזל מהמלאי אך ניתן להשאיר מייל לקבלת עדכונים לכשיחזור.



Sabon

מכורות הטיפוח - התפקדו! שאף אחד לא יגלה את זה לפניכן: חברת Sabon שמייצגת אותנו בכבוד במספר לא מבוטל של מדינות ברחבי העולם הוציאה קולקציה המזוהה עם ארץ הקודש ללא ספק: קולקציית מוצרי ים המלח. המרכיבים בהם השתמשו לרקיחת מוצרי הסדרה נבחרו מהמינרלים של מי הים עצמם, המלח, הבוץ וכן הצמחייה אשר מצליחה לשרוד בתנאים קשים, דוגמת אצת ה Dunalliela - בעלת ריכוז לחות גבוה המספקת לעור ויטמינים וחומרים המגנים עליו מפני קרינת UV.



בנוסף עיצוב האריזות גם הוא השראה מגבישי המלח והמוצרים מעוטרים בצבע זהב ובצבעוניות אטומה, וכן מעוצבים בצורת גבישים.


מתוך האינסטוש שלי

הסדרה מונה כ8 מוצרים לטיפוח עור הגוף וגם הפנים. בנוסף שיתוף פעולה מעניין במיוחד נרקם עם המוצרים החדשים וחברת TheSpa (פועלת בין היתר במלון דיויד אינטרקונטיננטל): במהלך הטיפולים ניתן יהיה להשתמש במוצרי סדרת ים המלח המיועדת לכך במיוחד (לא נמכרת בחנויות סבון הרגילות), ביניהם חמאת העיסוי הייחודית והנעימה להפליא, שלא משאירה שום תחושה שמנונית או דביקה על העור.
לריחות של הסדרה הזו פחות התחברתי אך המוצרים איכותיים ומעשירים את העור בלחות ורכות מדהימה.



Moschino Fresh

במידה וצץ בראשכם רעיון גאוני לייצר בושם חדש בתוך אריזת שפריצר לניקוי חלונות - צר לי לבאס, אך מישהו כבר חשב על זה לפניכם. מוסקינו, בית האופנה החביב עליי ובראשו ג'רמי סקוט, שהוא גאון לכל הדעות, הציב שתי אנטיתזות זו לצד זו: מוצר ניקוי ביתי, פשוט ולא מיוחד מול ניחוח יוקרתי, רענן והדרי.



לעומת חברותי האובר-פמיניסטיות אני לא מצליחה להזדעזע מעיצוב הבקבוק ובעיניי הוא דווקא גאוני ומטורף - כמעט כמו כל יצירותיו של ג'רמי סקוט. הבקבוק המפתיע מגיע באריזת זכוכית ולמרבה האכזבה ההשפרצה לא מתבצעת כפי שניתן לשער אלא דורשת הסרה של הפקק המיוחד. טוב, בכל זאת אי אפשר להגזים.
הריח של הבושם לא הפיל אותי מהרגליים, אך כחובבת אופנה מושבעת זה ללא ספק בושם שחייב להיות לי על השידה.
הוא נמכר בכ400 ש"ח ל100 מ"ל, ועד סוף אפריל במחיר השקה מיוחד של 199 ש"ח, בסופר פארם, ניו פארם והמשביר.





אפרופו סבון - הידעת שסבון פנים ללא גרגירים יכול להיות סבבה?
בסדר בסדר, אני שומעת את נחירות הבוז עד לכאן. אבל למען האמת, אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה נתתי צ'אנס לסבון פנים ללא גרגירים, אחרי שהשתמשתי תקופה בכמה שפשוט לא ניקו טוב מספיק את הפנים שלי וכתוצאה מהשימוש בהם כמות הפצעונים שלי הפכה מטאורית.



Guerlain Mousse De Beaute

לאחרונה אני מתנסה בMousse De Beaute של גרלן (כי רק הם מסוגלים לגרום לי לשנות הרגלים), קצף ניקוי נהדר עם ניחוח "גרלני" למדי, מתקתק ויוקרתי. הקצף מנקה את הפנים מבלי לייבש אותם ומותיר אותן רכות ונעימות, והכי חשוב - בלי חברים לא רצויים על הפנים.



Careline Bold

אם אהבת את מסקרת Bold של קרליין, תשמחי ודאי לגלות שהיא הושקה לאחרונה בשני גוונים נוספים: חום וכחול. ואם לא הכרת את בולד, את לגמרי רוצה שהיא תהיה החברה החדשה שלך: מברשת ארוכה עם ראש קטנטן המאריך ומעבה את הריסים באופן משמעותי ויוצר מראה מניפתי, דומיננטי ומלאכותי.



אם את מחפשת מסקרה שתפריד את הריסים היא לא תעשה זאת בשבילך, אבל את כל השאר - כן ובגדול. שווה לתת צ'אנס!

ולסיום, הידעת שברגעים אלה ממש מתרחשות 2 הגרלות נהדרות?


בפייסבוק תוכלי לזכות בבושם החדש במהדורה מוגבלת של נינה ריצ'י!


ובערוץ היוטיוב תוכלי לזכות במארז מפנק.

אל תגידו לא ידעתי!
עד הפעם הבאה, נשיקות 

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה
SHARE:

2 תגובות

  1. הבושם הזה של מוסקינו עושה לי עיניים דרך המסך. חייבת על השידה!

    השבמחק
  2. מהמם,כ"כ נהנתי לקרוא!!

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.