יום שני, 4 באפריל 2016

זמן לפילינג!

מה משותף לגוף, לפנים ולשפתיים? את כולם אפשר לקלף! לא, סתם, זו הייתה בדיחה נוראית. מוצרי טיפוח המכילים פילינג יורים לכל הכיוונים כדי להעניק לנו עור מושלם באמצעות גרגירים עדינים / לא מורגשים / אגרסיביים,  ועוד לא הזכרנו את ה"פילינג  העמוק" אצל קוסמטיקאיות מקצועיות. אז מה הוא עושה, למי הוא מיועד ולמה אני כל כך אוהבת אותו? 




פילינג הוא בעצם הליך קוסמטי בו מוסרים תאי עור מתים מהשכבה הראשונה של העור ונחשפים תאים חדשים, המקנים לעור מראה בריא וקורן יותר. צלקות עדינות שלא חדרו לעומק התאים יוסרו גם הן בתהליך הזה, או בהליך חוזר ונשנה של הפעולה.
קיימים מגוון סוגי 
מוצרים  לעור הגוף: ג'ל רחצה המכיל גרגירים עדינים, ג'ל רחצה עם גרגירים אגרסיביים, ג'ל פילינג מיועד-עדין וכן וג'ל פילינג אגרסיבי. 


הButter Scrub של Sabon בניחוח לבנדר - תפוח הגיע אלי בתוך מארז חגיגי לפסח, בתוספת קרם גוף וסבון רחצה (ב99 ש"ח בלבד). הפילינג המדובר בעל גרגירים קטנטנים המקלפים בעדינות תאים מתים ולא שורטים את העור, והתחושה שלאחר השטיפה היא של עור נעים ומראה קורן. הסדרה של סבון מבוססת על שמנים והעור לא מיובש כתוצאה מהפילינג. 


גם לפנים שלנו מגיע:
באופן אישי אני תמיד מעדיפה להשתמש בסבון פנים בעל גרגרים, כזה שינקה את הפנים היטב. פילינג דומיננטי אינו מומלץ לשימוש יום יומי והשימוש בו נעשה פעם - פעמיים בשבוע, על מנת לטהר את הנקבוביות ולהסיר את התאים המתים החוסמים את העור שלנו מלנשום.



ה Oatmeal 'n honey Scrub מבית Queen Helene הוא פילינג אגרסיבי לפנים שהזמנתי מאייהרב והגרגירים שלו עושים עבודה עמוקה ויסודית. הריח שלו לא אהוב עלי במיוחד כי החיטה מאוד מורגשת, והוא מעט מייבש את הפנים ולאחריו אני צריכה מסכת לחות הגונה. יש פילינגים טובים ממנו בשוק, אך הוא זול ועושה את העבודה.


אם אתן משתמשות בסבון פנים ללא גרגרים או מעוניינות להגביר את אפקט הניקוי, ה Daily Micro Peel של HL יהיה תוספת מעולה בשבילכם: אבקה עדינה המכילה מיקרו גרגרים, אנזימים וחומצה סליצילית הפועלים לניקוי יסודי של עור הפנים ולהחלקתו באמצעות פירוק הקשר הבין תאי, ממריצים את התחדשות התאים ומעניקים מרקם חלק ואחיד.


הפילינג היום יומי של HL מכיל רכיבים פעילים, ביניהם ויטמין C הפועל כנגד חמצון, ויטמין B3 שמעלה את רמת הלחות בעור (וגורם לפילינג לא לייבש את הפנים כמעט בכלל) חומצה סליצילית שהיא אנטי בקטריאלית, מחטאת את העור ותורמת לחידוש התאים.
יש להימנע ממגע ישיר של מים בפי הבקבוקון, כדי לשמור על איכות האבקה. לאחר שטיפת הפנים עם מים (או סבון, למשקיעות) יש לנגב את הידיים היטב, לשפוך אליהן מעט מהאבקה ולעסות בעור.
חשוב לשים קרם פנים לאחר מכן, ולהשתמש עד פעם ביום. מוצר נהדר!
ניתן לרכוש אצל קוסמטיקאיות ובמכונים תמורת 176 ש"ח ל75 גרם.



ולשפתיים יש אפילו פילינג משלהן: אם הרגשתם שהצבע שלהן מעט דהה או שהן מתקלפות המון, תנו צ'אנס לפילנג. המוצר המתוק של טוני מולי הוא לא היחיד בשוק, גם חברת "לאש" ומגוון נוסף מתהדרים במוצרים ההכרחיים האלו, ובהחלט עושים עבודה טובה בחידוש התאים העדינים הללו.

ומה הפילינג האהוב עליכם? שתפו אותי בתגובות :)



גילוי נאות: הפילינג של סבון ושל HL התקבלו לסקירה
SHARE:

3 תגובות

  1. אהבתי++++++
    את כותבת מדהים,עם הומור,מעניין ומרתק.

    השבמחק
  2. מסכימה איתך. פילינג זה תמיד רלוונטי. מרענן ומחדש את העור.

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.