יום ראשון, 6 במרץ 2016

יום האישה בסימן ל'אוקסיטן

באחת ההשקות האחרונות של ל'אוקיסטן בהן נכחתי, קיבלתי אינפורמציה שנגעה מאוד לליבי וריגשה אותי עד דמעות.
לא, ל'אוקסיטן טרם יצאו בהצהרה על סדרה בניחוח של טוני (אולי בכל זאת תשקלו את זה?) ובאופן כללי, אני לא עד כדי כך שטחית שסדרה חדשה (מבושמת ככל שתהיה) תגרום לי לדמוע. מה שגרם לי להתפעל עד כדי כך היה הסיפור של החברה עם סדרת חמאת השיאה – אחת מהסדרות המצליחות ביותר שלהם. ויש גם קשר ליום האישה:




חמאת שיאה היא משחת יופי אידיאלית המופקת מאגוז עץ השיאה, בה משתמשות הנשים באפריקה כדי להגן ולהזין את עורן ושיערן. משנות ה-80 של המאה שעברה L'OCCITANE מקיימת שותפות של סחר הוגן עם הנשים בבורקינה פאסו אשר מייצרות את חמאת השיאה. 17,000 נשים לוקחות חלק בארגון, ובנוסף קרן L'OCCITANE מובילה מהלכים על מנת לשפר את האוטונומיה שלהן ע"י עידוד הפיתוח הכלכלי שלהן.
ל'אוקסיטן משתמשים בריכוזים גבוהים של חמאת שיאה בסדרות שלהם לטיפוח העור, לטיפוח הגוף ולטיפוח השיער מאחר שהמשחה העשירה הזו מציעה תועלת רבה לעור: היא מגנה, מזינה, מרגיעה, משקמת ומחדשת.



לרגל יום האישה הבינלאומי השנה, החברה מציעה הטבה מפנקת:
עד יום שלישי (8.3.16) בכל רכישה ב100 ₪ ומעלה, תתווסף לעגלת הקניות ערכת חמאת שיאה עם מוצרים מאויירים במהדורה מוגבלת - במתנה!
בתוך נרתיק מקסים ממתינים שני קרמי ידיים מסדרת חמאת שיאה, אחד בניחוח המסורתי ואחד בניחוח ורדים, 10 מ"ל כל אחד. בנוסף שוכנים שם 2 ליפ באלמים מהסדרה, 4 מ"ל כל אחד, וגם במקרה הזה אחד בניחוח טבעי והשני בניחוח ורדים. ישנה גם ערכה מתוקה המכילה רביעיית פצירות מיני. כיף!



אם קשה לכם להחליט מה לבחור מהמגוון הרחב, הייתי ממליצה בחום על קרם הפנים 5% חמאת שיאה ליום, על שמן ניקוי הפנים היעיל להסרת איפור, על כל אחד ואחד ממוצרי סדרת הפאוני (כן, גם על הנר!) ועל שמן השקדים ההסטרי שלהם.

לאתר ל'אוקסיטן - לחצו כאן
יום האישה שמח! נשיקות


גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה
SHARE:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Miryam Gadiel | All rights reserved.