יום שני, 22 בפברואר 2016

Clarins Day 2016!

יש יום שאני מחכה לו שנה שלמה. לא, אני יודעת על מה אתן חושבות: על וולנטיין דיי כבר דיברנו (ואם נהיה כנים, לא חגגתי בו יותר מדי), את יום ההולדת שלי אחגוג רק בעוד חצי שנה, טרם התחלתי קורס סטיילינג וגם מערכת היחסים שלי ושל נוב לא מציינת מספר מיוחד.
הפעם מדובר ביום שאשכרה מצליח לגרום לי לעצור לרגע את כל התוכניות ופשוט לקום ולמצוא את הקניון הקרוב ביותר שמכיל סופר פארם, ולהשתלט על עמדת קלרינס עד שהדיילת תתחרט שבחרה במקצוע.
נכון, נכון, כפי שבטח כבר הבנתם, היום הוא ה Clarins Day!



במהלך הקלרינס דיי מגוון רחב של מוצרי קלרינס נמצאים בהנחות מעולות, והמוצרים זולים יותר אפילו מאתרי האונליין השונים. כך שאם יש משהו שאתן חמות עליו כבר תקופה, זה הזמן להסתער. ואם אתן רוצות להסתער ואין לכן על מה, הנה כמה המלצות:




קראתי כל כך הרבה דברים טובים ומהללים על ה Beauty Flash Balm של קלרינס שלא יכלתי לא לנסות אותו בעצמי. מוצר טיפוח אחד שיש לו כמה שימושים שמצליחים לבלבל אנשים, אז בואו נעשה סדר -
ביוטי פלאש באלם בתור מסכת לחות: מוצר המיועד להענקת בוסט של לחות (מעולה לעור היבש שלי!) בתוך 15 דקות, ובנוסף הוא טוען להעלמת סימני עייפות ומראה כללי מואר ובריא יותר.
ביוטי פלאש באלם בתור פריימר: השימוש המועדף עלי. פריימר שאמור למתוח ולהאיר את הפנים. אני לא חושבת שאני הסמכות המתאימה לתת ביקורת לגבי מתיחה (עור של בחורה בת 21, בכל זאת), אבל ההארה המדהימה שהוא מעניק מתחת למייק אפ המצליחה לחדור אותו השאירה אותי בפה פעור. העור נראה פלולס, קורן, בריא, ובלי זכר לאף "קילופון". אשליה של עור מושלם ללא מראה מזיע. לגמרי קנה אותי!



אחד המוצרים הותיקים אצלי בשידת האיפור הוא ה Instant Concealer של קלרינס. הגוון המתאים לי ביותר הוא 02, מעט כתמתם וכהה ומסיבה זו אני מניחה אותו לפני המייק אפ. בזכות הכתמתמות הוא מצליח לנטרל ולהעלים כליל עיגולים שחורים מתחת לעיניים בצורה נהדרת ואפילו לא מתקבע בחריצים. בנוסף הוא מספיק למספר רב של שימושים (הדוגמית המניאטורית הספיקה לי למספר חודשים מכובד) והגודל המלא מכובד ביותר (15 מ"ל).


התקופה האחרונה של חורף-קיץ-חורף-אוגוסט חזר-שלום אנטרטיקה שיגע את העור שלי שהתחיל להתקלף ולהתייבש בצורה לא מחמיאה בעליל. שלפתי את נשק יום הדין מהמגירה ונזכרתי למה קלרינס היא אחת מחברות הטיפוח האהובות עלי ביותר: שמן הסחלב הכחול עליו כתבתי כאן, מכיל שמן פטצ'ולי ארומטי ואתרי, תמצית סחלב כחול ושמן אגוז לוז המעניקים חיוניות ומסייעים בעיצוב האפידרמיס. השמן נספג יחסית מהר בעור ולא מלכלך את הציפיות של הכריות. מדהים!

עוד מוצרים שאהבתי מאוד ולא נמצאים כרגע ברשותי: סבון פנים One Step Gentle Exfoliating Cleanser עם פילינג עדין וריח תפוזי, כל פעם כשנגמר לי סבון פנים אני רוכשת אותו מחדש.
Extra Firming Night שזכה בשנה שעברה אצלי במקום השני בפוסט "סיכום שנה", קרם לחות נטול ריח הנספג במהירות ומלחח את העור למופת.

Truly Waterproof Mascara - שחורה, עוצמתית ועמידה במים ללא ספק. פשוט מעולה


אז מה בגזרת המבצעים?


 עד 20% הנחה על מגוון מוצרי האיפור והטיפוח מבית קלרינס
 על כל קניה מעל 250 ₪ מקבלים 50 ₪ מתנה!
 בקניה מעל 299 ₪ מקבלים תכשיר ניקוי One Step 100 מ"ל מתנה!
 בקניה מעל 399 ₪ מקבלים קיט מוצרים בגודל מיוחד מתנה!

בנוסף, יינתנו מחירים מיוחדים על שלל מוצרים:
✩ כל מגוון הניקויים של קלרינס במחיר מיוחד של 109 ₪ בלבד!
✩ כל שמני הפנים (לוטוס/סחלב כחול/סנטל) ב 199 ₪ לבד! (במקום 309 ₪)
✩ מסקרה אינסטנט דפינישן 01 ב 99 שח  בלבד! (במקום 183 ₪)
✩ תחליב גוף עשיר ב 149 ₪ בלבד! (במקום 235 ₪)
✩ באלם לשפתיים מסדרת הידרה קווינץ ב 69 ₪ בלבד! (במקום 110 ₪)
✩ דאודורנט רול און  ב 89 ₪ בלבד! (במקום 146 ₪)

✩ תחליב יום SPF40+ ב 159 ₪ בלבד (במקום 264 ₪)



Happy Clarins Day!
SHARE:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Miryam Gadiel | All rights reserved.