יום רביעי, 10 בדצמבר 2014

פתחתי בקבוק!


כבר ראיתן באינסטגרם שלי ובעמוד הפייסבוק של הבלוג שאני משפצת את החדר שלי, ויכול להיות שדחפתי את האינפורמציה הזו בעוד כמה מקומות ופעמים. באופן כללי החלטתי להתחיל הכל מאפס ורוקנתי את החדר לגמרי מלבד הארון ורכשתי רהיטים חדשים וארגוניות. החלטתי הפעם שהחדר שלי יהיה מסודר באופן קבוע, ושלמרות שיש לי כל כך הרבה מוצרים חדשים, קיבלתי על עצמי לא לפתוח מוצרים חדשים מאותה קטגוריה. מיותר לציין שההחלטה הזו החזיקה בערך שעה, ומוצרים חדשים שנחתו מחו"ל, הגיעו לסקירה או רכשתי כבר נפתחו בו ביום. אז אלו המוצרים שבגללם לא עמדתי בפיתוי, והאם היו שווים את זה?



אני טובעת בקרמי גוף. טובעת. העובדה הזו לא מנעה ממני לעשוק את כרטיס האשראי שלי בהזמנה מפלצתית בBath & Body Works  האמריקאית בבלאק פריידי, והיא בשום אופן לא תמנע בעדי לפתוח בקבוק מפתה של שמן גוף. כי הרי זה שמן, לא קרם. והוא כל כך יפה שיש לו מקום מדוייק על השידה שלי. והוא של אהבה. ואני חלשת אופי, אז מה.

אהבה | 140 ש"ח | 100 מ"ל | חובה לחורף

אז אהבה השיקה לאחרונה שמן מזין לגוף מצמחי מדבר שנקרא Precious Desert Oil המשתייך לסדרת ה  Deadsea Plants  הנהדרת, המכיל בתוכו שילוב של שלושה שמנים (זקום מצרי, שמן מור ושמן חוחבה) שמטרתם להזין את העור ולהרוות אותו בלחות, וכמו כן להגן עליו מפני השמש ואפילו להפיג מתחים.
בתור עצלנית מדופלמת ואחת שסובלת מקור, עור הגוף שלי די נזנח בימות החורף הקרירים, שכן לאחר היציאה מהמקלחת החמימה כל מה שבא לי זה להתלבש ולא לעמוד קפואה ומטפטפת ולהתחיל להתמרח. הריח הנהדר של השמן, הספיגה המהירה והתועלת שהצלחתי לראות על העור הגמיש הרבה יותר כבר מהשימוש הראשון גרמו לי להשאיר את החבר החדש על השידה ולהתמרח בו בכל יציאה מהמקלחת. בחורה טוטאלית!

סמאשבוקס | 209 ש"ח | 30 מ"ל | LIQUID HALO 

פעם, לפני שהודתי בפני עצמי ובפני סובבי שאני מכורות איפור, באמת תהיתי לשם מה נחוצים לבחורה אחת יותר ממייק אפ אחד פתוח. כמה במגירה לגיבוי נראו לי כמשהו לגיטימי, אך למה צריך כמה בשימוש בו זמנית?
ועכשיו, כשאני קצת יותר מבינה מהחיים שלי, התשובה ברורה לי לגמרי: לכל מייק אפ שימוש אחר. אחד עם SPF  גבוה לימים שבהם נחשפים הרבה לשמש, אחד לימים שהעור חוטף קריזה יותר שומנית, אחד לימים בהם העור יבש כמו הבחורה מהפרסומת של ישראל מתייבשת, אחד קליל ונוח, אחד כבד לאירוע ואחד שפשוט מצטלם נהדר.
אז זהו, שאת האחרון עד לכתיבת שורות אלה היה חסר לי, ובמזלי מזלות הגיע אל ידי האוהבות. הכירו את  Liquid HALO Hd Foundation  מבית SMASHBOX - המייק אפ הראשון בטכנולוגיית מחזירי האור.

מדגמנת לכן את המייק אפ

סמאשבוקס, למי שפחות בקיאה בחומר, התחילו בכלל בתור סטודיו לצילום אופנה. הצילומים דרשו איפור מקצועי שלא "יבלע" בעדשות המצלמה, ויתן את התוצאה הטובה ביותר, ובכך התחילו מקימי הסטודיו דין ודיוויס פקטור, לייצר מוצרי איפור מקצועי המתאים גם לשימוש יומיומי.
לכן הדגש של סמאשבוקס הוא בעיקר על מוצרי איפור שיתנו מענה הולם לצילומים, ובנינו - מי זוכר טוב יותר מהאינסטוש שלך איך נראית באיזשהו מקום?
אז המייק אפ של סמאשבוקס בהחלט עושה עבודה טובה בצילומים, אך הכיסוי שלו מאוד עדין ודורש מספר שכבות מטושטשות היטב כדי לכסות הכל. הוא מגיע ב10 גוונים, ומתיימר להתאים כל סוגי העור, אם כי העור שלי דורש בוסט של לחות לפניו. למי שיש עור רגיל עד שמן ומחפשת מראה טבעי שמצטלם נהדר - זה בדיוק המייק אפ המושלם.


ואם אנחנו כבר עוסקות בסמאשבוקס, בקבוקון נוסף שנפתח למרות שכבר יש לי במלאי כמה בשימוש הוא של המסקרה  ."Full Exposure"למרות שתקופה ארוכה "שחיתי" במסקרות פתוחות וכאלה שחיכו בשקט אך בדריכות בתוך מגירת האיפור לתורן, לאחרונה המאגר שלי הולך ומצטמצם וראיתי לנכון לפתוח מסקרה נוספת, כי שידת האיפור שלי מתחילה להתייתם לחלוטין.



כשהייתי בהשקה של סמאשבוקס (שנרכשו לאחרונה על ידי תאגיד אסתי לאודר, וחוזרים למכירה ברשתות אפריל עם סטנדים מלאים כל טוב ועדכניים למדי) המאפר הראשי של סמאשבוקס (שאפילו הוא עוקב אחרי באינסטוש, שיעול שיעול) איפר את הדוגמנית שהייתה לרשותו למופת, והתוצאה שהמסקרה הזו נתנה גרמה לכל הנוכחות לקרוא "וואו" מופתע.
אולי זו הטכניקה, אולי הריסים של הדוגמנית, אך בבית האפקט הדרמתי לא עבד על הריסים שלי ומצאתי את עצמי די מתאכזבת. המסקרה טובה, היא מאריכה את הריסים ויוצרת מראה של ריסים רבים ומופרדים למופת, אך המראה שהיא מעניקה הוא טבעי ויום יומי. כמה רוב המסקרות הפתוחות שלי, כך שגם היא יכלה להמתין בסבלנות לתורה.Full Exposure תתאים למי שמחפשת מסקרה איכותית, עמידה, מפרידה, מאריכה ושחורה מאוד. יוקרתית במראה טבעי.

אדידס | 24.90 ש"ח | 200 מ"ל

אם יש מוצר שאני באמת לא מבינה למה צריך ממנו כמה סוגים בו זמנית, זה ללא ספק דאודורנט. אני בדיוק סיימתי סטוק של ליידי ספיד סטיק, והחדש של אדידס הגיע בול בזמן כדי להציל אותי משלל פאדיחות.
הדאודורנט החדש מבית אדידס מתיימר להעניק הגנה מושלמת ל48 שעות, וכן לענות על ששת הדרישות הבאות:
מרענן ומעניק תחושת ניקיון בזכות "כדורי הרעננות" שנמצאים במיכל עצמו, נוגד רטיבות, מגן מפני ריחות רעים, אנטי בקטריאלי, ללא סימנים לבנים, ללא כתמים צהובים

אני לא נמנית עם חסידות דאודורנט הספריי, משום שהשפריץ הקר מצליח להפתיע אותי בכל פעם מחדש, ומשום שהייתי סבורה שההגנה שלו פחות טובה משל אלה עם הסטיק. הדאודורנט של אדידס מצויין ומפתיע לטובה, מונע ריחות רעים ולא משאיר על הבגדים סימנים לא רצויים. בקיצור, עושה את העבודה!


הטופ קואוט שנחשב הטוב ביותר בעולם הוא ללא ספק זה של חברת סש. הטופ המעולה מייבש את הלק במהירות, מעניק לו גימור מבריק ושומר על העמידות שלו.
למרות שהקוויקי של אסי עדיין בשימוש אצלי, מתחשק לי מדי פעם טופ בשיטה הרגילה, ואחרי שהPOSHE החביב שלי מצא את דרכו היישר על הרצפה בקול תרועה רמה, זכוכיות בכל מקום ושכבת לק על המרצפות, שלפתי את החמוד הזה ממעמקי הארגזים והוצאתי אותו לנשום אוויר צלול.
אגב אוויר צלול, כשהשתמשתי במייבש של סש בפעם הראשונה בגודל מוקטן, הוא נהיה צמיגי והתייבש במהירות בתוך הבקבוקון שלו, אני מקווה שהפעם הוא יתעלה על עצמו. ניתן להשיג אותו באתר גילטי הישראלי במחיר הוגן.


נסיים בהתחכמות: אמרתי שלא אפתח מוצרים חדשים כדי שהחדר שלי ישאר מסודר, אך לא אמרתי שום דבר על חדר האמבטיה...
ואם אני צריכה להיות כנה, המקלחת שלי נראית כמו אחרי פוגרום. המוני סבוני פנים, חמישה שמפואים, ים של מסיכות, לפחות ארבע מברשות שיניים (לא מובן למה), משחות, הלבנות ומה לא. אז עוד שתי מסיכות שיער לאוסף, בקטנה לא?
על חברת אוזי השנונה כתבתי בעבר אחרי שנכחתי בהשקה מושקעת שלהם וניסיתי את המוצרים המעולים. המפורסמת שבמוצריהם היא מסיכת השיקום ב3 דקות, ולאחרונה התווספו למסיכת Miracle Moist המוכרת גם שני סוגים חדשים, הLuscious Long והReconstructor  שעושות קולות של ישועה לשיער הפגום והעצוב שלי. כמובן שהזמן צריך להוכיח את עצמו, ולכן סקירה רצינית ומקיפה על המסיכות האלה תעלה בקרוב, בפוסט שכולו ענייני שיער.


מה חשבתן על הפוסט הפעם? האם גם לכן יש המון מוצרים פתוחים מאותו הסוג?
SHARE:

5 תגובות

  1. את כותבת בצורה מצחיקה, אני אוהבת את זה! אני סיימתי גם סטוקים של ספיד סטיק והאהוב עליי בריח תפוח נעלם מהמדף כמו האבטיח שמעלם לפני שנתיים( הסטיקים) אולי אנסה כזה של אדידס, נשמע מבטיח. אני גם רק לאחרונה הבנתי למה צריך ככ הרבה מייקאפים, כל אחד למשהו שונה, כמו מסקרה חחחח. אני לא משתמשת ככ במייקטפ ולכן יש לי רק אחד - דיור האהוב עליי!

    השבמחק
    תשובות
    1. דיור שלי נגמר וזה כל כך עצוב!
      אני חייבת להזמין אותו שוב. מייק אפ מעולה.
      הדאודורנט של אדידס עושה עבודה ממש מצויינת, מומלץ בחום :)

      מחק
  2. וול אי אפשר להשאיר מוצר סגור... זה לא הגיוני...
    וכמוך גם אני טובעת במוצרים והזמנתי מבאט אנד בודי... מחלה או לא?
    השמן טוב, אבל אני לא מתה על שמנים (מבאס נכון?).
    אני ממש מבריקה עם המייקאפ=(
    ואת נראית נהדר.

    השבמחק
    תשובות
    1. מחלה לגמרי!
      אני גם מעדיפה קרמים על שמנים, אבל זה של אהבה נספג מאוד מהר אז זה בסדר בשבילי :)
      תודה אהובה 3>

      מחק
  3. לגמרי לפתוח כל מוצר חדש חח
    סיקרנת בטירוף עם השמן של אהבה!

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.