יום שני, 1 בדצמבר 2014

I LOVE DENIM


מי לא אוהבת ג'ינס? הפתרון האידיאלי לסאגת ה"אין לי מה ללבוש", האלטרנטיבה הנוחה לכל מכנס ואמירה אופנתית בפני עצמה.
הג'ינס מזמן לא מככב רק בתחום המכנסיים, ואפשר לזהות אותו במלתחה בכל הפריטים: חולצות, שמלות, חצאיות, ג'קטים, מעילים ואפילו סניקרס.
לכל אחת יש את הג'ינס החביב עליה, זה שנמצא בארון כבר כמה עונות והיא פשוט לא מוכנה לוותר עליו. החביב עלי ביותר הוא הג'ינס מPULL & BEAR , בגזרת סקיני גבוהה מאוד, שמשתלב נהדר עם כל דבר שאני לובשת ומחמיא על הגוף. ובגלל שהוא כל כך מוצלח, יש לי אותו גם בפסים :)



לאחרונה החברה היוקרתית והבינלאומית - ארמאני ג'ינס, השיקה את קולקציית חורף 2014-2015, תוך השמת דגש על קעקועי הג'ינס הייחודים בעיצוב מכונת לייזר חדשנית. אני, בתור חובבת ג'ינסים התייצבתי כמובן לראות על מה המהומה.
מלבד הקולקציה החדשה שכללה כמובן הרבה דגמים של מכנסי ג'ינס בגזרות סקיני צמודות וצבעים כהים או מעטים עם שטיפה בהירה, סריגים מנומרים, מעילים ואקססוריז, הדגש היה על טכנולוגית "נאנו לייזר" שנחתה בישראל לזמן מוגבל בדמות מכונת לייזר. המכונה המקעקעת מעניקה לג'ינס את המראה המקורי ואת הטאצ' עם האמירה האישית, ובכך מייחדת אותו מהדגמים האחרים. כדי שלא אשכח את החוויה, ארמאני העניקו לי תיק מקורי משלי :)


מלבד התיק בחרתי להתחדש גם בארנק שחור ומבריק מבית ארמאני, שעושה לי קצת צרות כשאני מנסה להתמקח על מחירים של כל מיני דברים, אבל מר חתיך לגמרי שווה את זה.


אפילו לתחום הציפורניים נכנסו הדנים האהובים, בצורת מדבקות מיוחדות או החתמות שמזכירות ג'ינס. מלבד אלו, ישנם גם לקים רגילים שישר עושים אסוציאציה של ג'ינס. אחד מהלקים האלה הוא Tristam של A- ENGLAND, שדומה לבד ג'ינס כהה באופן מדהים (ניתן לרכוש כאן).
הלק של איי אינגלנד הוא אחד הלקים האהובים עלי ביותר, אשר נמצא ברשותי כבר כמה חודשים טובים, וחיכה לכל מיני הזדמנויות להיכנס לבלוג, בעיקר בפוסטים הממליצים, שכן הוא עמיד עלי לארבעה ואפילו חמישה ימים מבלי להתקלף, הצבע שלו חזק ומרשים, הוא נאטם כבר משכבה ראשונה ומתייבש מבריק ומהמם.


וכפי שדובר בהתחלה, הג'ינס אכן נכנס כבר לכל קטגוריה אפשרית. חברת הג'ינסים המובילה REPLAY הפנימה זאת גם היא, והוציאה שני בשמים חדשים, לגבר ולאישה, באריזה מדליקה.
הבושם מכיל 60 מ"ל של ריח מתוק, מושך וצעיר, ומתגלה כהצלחה על העור שלי, עם גריפה של מחמאות גם מאנשים זרים.
המחיר שלו (100 ש"ח) מצויין ויתאים לכל נערה או אישה שתחשוק בו. לכו לרחרח!


גילוי נאות: התיק, הארנק ובושם התקבלו מהחברות
SHARE:

6 תגובות

  1. פוסט בסטייל ! נדלקתי על החנות של ארמני ג'ינס... איפה זה נמצא?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      החנות נמצאת בקניון רמת אביב

      מחק
  2. תתחדשי מהממת, היה כיף לראות אותך, נשיקות =)

    השבמחק
  3. ג'ינס זה באמת אחד מפרטי הלבוש השימושיים ביותר.
    הלק הזה!!! הוא הורס!

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.