יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

מהדורה חדשה

כל חברה שמכבדת את עצמה יודעת שבשביל להישאר בתודעה דרוש גיוון. קולקציות חדשות צצות בכל מקום, מהדורות מוגבלות ממלאות את המדפים, ולנו נשאר רק להרים את הלסת מהרצפה, ולהתחיל לבחור.
כמה פריטים מקולקציות שכאלה לכדו את עיניי לאחרונה, והסקירות לפניכן:




החברה שיכולה לעשות בית ספר לכולן היא ללא ספק מאק. קולקציות חדשות ושיתופי פעולה מופיעים בכל הזדמנות מחדש, והסטנדים הקלאסיים תמיד מקבלים אוורור וגיוון.
הקולקציה החדשה נקראת HEIRLOOM MIX, והיא קולקציית חג מולד חגיגית שיצאה במהדורה מוגבלת.



הקולקציה החגיגית מתאפיינת בנצנוצים מרשימים באריזות יפהפיות. הקולקציה נמכרת בחנויות ובאתר, ובשל היותה קולקציה מוגבלת - תכף היא כבר נעלמת.
מלבד קיטים קטנים ומקסימים ניתן למצוא בקולקציה שני סמקים בגווני ורוד בהיר, כאשר ה Sweet Sentiment הכהה יותר שבה את ליבי בתוך שניות, איילינרים במרקם ג'ל בשני צבעים כהים, לקים קלאסיים, ליפ גלוסים וגליטרים.


גם עפרונות העיניים מצטרפים לקולקציה המנצנצת בשלושה גוונים: שזיף כהה, ירוק כהה ושחור כמובן.
המרקם של העיפרון רך כמו חמאה, והעמידות סבירה.
99 ש"ח



גם צלליות כמובן מככבות בקולקציה בצבעים מדהימים, פנינתיים ומנצנצים. הפגמנט מטריף!
117 ש"ח


וגולת הכותרת מבחינתי, השפתונים. חמישה שפתונים על סקאלת האדום - ורוד נמצאים בקולקציה הזו, כולם בגימור מאט משגע. בניגוד לרובי וו מבית מאק, השפתון המקסים SPARKS OF ROMANCE אינו מיבש את השפתיים ולא נכנס לחריצים. גם העמידות שלו מעולה, ואחרי שהוא דוהה נשאר סטיין מורגש.


חוץ מהמרקם שלו, האריזה שלו יפה פי כמה מהאריזות הרגילות של מאק, והגליטרים בהחלט נותנים לה טאצ' גלמי הרבה יותר.
100 ש"ח 


גם ענקית הלקים OPI ידועה בתור חדשנית לא קטנה, כאשר קולקציות חדשות שלה מופיעות כמעט בכל פעם שממצמצים. אחת הקולקציות החדשות היא Nordic, השואבת השראה מצפון פינלנג המואר. בנוסף, Nordic חזקה בצבעי החורף הבא עלינו לטובה, והגוונים הבולטים בה הם הברונזה, קרמל, יין, קינמון, דובדבן שחור וכמובן - My Voice Is A Little Norse בעל הנצנצים הססגוניים.


כולנו מכירות את הרגע הזה שבו את עושה טעות, מודעת לזה, אבל לא מסוגלת לעמוד בפיתוי. זה תקף לסופגניה חמה וטעימה, לגיהוץ מסיבי של האשראי ולמריחת לק גליטרים הורס, שיקח לך המון המון זמן להיפתר ממנו.
במזל, 
My Voice Is A Little Norse דווקא לא עשה לי את המוות וירד בעזרת מסיר לק וצמר גפן בצורה די חלקה, והעובדה הזו והשילוב של אטימות מלאה בשתי שכבות ועמידות של חמישה ימים לגמרי עוזרים לו לככב במדף הלקים החדש בחדר שלי (בקרוב סיור, מבטיחה!) שלא מסוגל להכיל את כל הלקים שברשותי.
65 שקלים ל15 מ"ל


מהדורה חדשה מיוחסת לסמקי המולטיקולור שהושקו לאחרונה בשני גוונים אצל חברת סופט טאץ'. הגוון שברשותי הוא PINK, שילוב של שלושה: ורוד כהה, ורוד בהיר ולילך, ובנוסף אליו ישנו סומק בעל שילוב של נגיעות חום, אפרסק וקינמון מוזהב, הנקרא PEACH.


לסומק אפקט עדין ומעט חיוור, הצבע הלילכי מתקבל אפור על העור שלי והייתי מעדיפה בהחלט שילוב של שני גווני הורוד. הוא נמרח בקלות, אבקתי ועמיד, והמחיר שלו אחרי ההנחות בפארמים השונים, מצויין.
90 ש"ח ל6.5 גרם.




מוצר נוסף שיצא לחנויות איל מקיאג' הוא המג'יק גלוס. גלוס קסם שמטרתו להעצים את הפגמנט הטבעי של השפתיים, ובכך להעניק להן מראה רענן וטבעי ביותר.
המג'יק גלוס מצויין לימים שמתחשק לנו מראה טבעי או אפילו לא מאופר בכלל, חוץ מנגיעה של ברק וצבע שפתיים מודגש בעדינות.
התוצאה של הגלוס משתנה בהתאם לשפתיים עליהן הוא נמרח, והגוונים העיקריים שניתן להבחין בהם הם אדום, ורוד או כתמתם - בהתאם לפיגמנט של השפתיים. הריח שלו מתוק כמו תות ועושה חשק פשוט ללקק את השפתיים - מה שלא ישתלם ביותר, כי לגלוס אין טעם.


הוא דביק בצורה נסבלת, ובאיל מקיאג' ממליצים למרוח אותו בצורה נדיבה על שפתיים נקיות, כדי לחוש באפקט. בחברה גם טוענים שהחומרים הייחודים שבמג'יק גלוס רגישים לאור, וזו הסיבה שהמיכל שלו בצבע שחור אטום. אם נמאס לכן מהנצנוץ שלו, גם לאחר הסרה בצורה עדינה ישאר גוון פיגמנטי וחי יותר מצבע השפתיים.
הצורה של המיכל מעניינת, האפליקטור בצבע ורוד פוקסיה הורס, ובאופן כללי המג'יק גלוס פשוט צריך להישאר בתיק לכל צרה שלא תבוא. מוצר מצויין!
109 ש"ח ל3.3 מ"ל

האם גם אתן אוהבות קולקציות מוגבלות?

גילוי נאות: המוצרים בפוסט זה התקבלו מהחברות
SHARE:

2 תגובות

  1. הגליטר של או.פי הוא קצת יותר מדי בשבילי. עליך הוא מדליק!
    אני אוהבת את הקולקציות המוגבלות של מאק. האריזות פשוט גומרות אותי

    השבמחק
    תשובות
    1. אהבה לגליטרים מכל הסוגים - זה כאן!
      תודה יקירה :)

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.