יום ראשון, 9 באפריל 2017

מתנות ריחניות לפסח וניסיון להיגמל מחרוזים

את זה שאני מפוצצת במוצרים מבושמים מכל המינים אתם בטח כבר יודעים. אבל מה עם אחרים?
הנה מגיע אחד מהחגים האהובים, בו חוץ מלטחון כמויות של מיני אוכלים אנשים נוהגים לפרגן בפינוקים. הכנתי רשימה של פריטים מושלמים, ולצורך כך נפסיק עם החרוזים ;)




בשמים! (אבל אמרנו שמפסיקים...)


הבושם הראשון שהנחתי עליו את ידיי היה Signorina in flore החדש של בית האופנה היוקרתי פראגמו. למי שלא מכירה ותוהה עד כמה יוקרתי, בואו נאמר שאת הרכב הראשון שלי רכשתי במחיר זהה לתיק של החברה. בקטנה.
אז תיק אולי לא כל אחת יכולה להרשות לעצמה וגרביים אני לא בטוחה שהם מוכרים, אבל הבושם החדש מתומחר במחיר סביר והגיוני: 249 ש"ח ל50 מ"ל או 349 ש"ח ל100 מ"ל.
הניחוח הוא פירותי, צעיר ומתקתק וניתן להבחין היטב בתמציות הרימון והאגסים שהבושם מכיל.




אם הבושם של פראגמו לא היה ורוד מספיק בשבילכם, קבלו את היציאה החדשה של ג'וסי קוטור: Viva la juicy sucr'e. לא שציפיתי למשהו אחר: בקבוקי הבשמים של ג'וסי ידועים במצועצעות הבלתי סבירה אך עם זאת מיוחדת שלהם, ופאשניסטות רבות מחזיקות ניחוחות ובקבוקים שונים בארונן הפרטי. לטעמי דווקא מדובר באחד מהבקבוקים היותר מוצלחים שלהם, אך להבדיל מהבשמים עם הניחוחות הבוגרים יותר בדרך כלל הפעם בג'וסי בחרו להשיק בושם בניחוח "הילדה השובבה שבך", בדגש על ילדה: הוא צעיר מאוד, מתוק מאוד ועם זאת מעניין מאוד. שווה ללכת להסניף.
249 ש"ח ל100 מ"ל




הוא קטנטן, הוא מעוצב בפשטות אבל הוא לא יורד לי מהעור: אחת ההתמכרויות שלי בתקופה האחרונה הוא Poison Girl של DIOR. ולמרות ה GIRL השובב אל תתנו לו להטעות - מדובר באחד הבשמים הכי מורכבים, מעניינים ומפתים שיצא לי לנסות. הוא מתוק כמו שבנות צעירות נוטות לאהוב אך יש בו שילוב של פלפל וחריפות מעודנת. מסוג הבשמים שמסובבים אחרייך את הראש בגללם. או בזכותם.

250 ש"ח ל30 מ"ל (מהדורה מוגבלת) / 339 ש"ח ל 50 מ"ל / 483 ש"ח ל100 מ"ל



היוש למתנה שמשמחת אותי יותר מכל!
העולם מתחלק לשני סוגי אנשים: כאלה שאוהבים נרות ריחניים ואבא שלי. אם אתם לא בצד השני של הסקאלה, אני חייבת להמליץ לכם על הנרות של JO MALONE:
נכון, זו אחת החברות היותר יקרות שיש בשוק, אבל באותה המידה גם אחת החברות היחידות שיודעות איך לרקוח ריח שיחזיק לאורך זמן ויפיץ עננים מבושמים ודומיננטיים. לאחרונה התחדשתי בניחוח ה RED ROSES ואני נהנית מכל שנייה שהוא בוער! למען האמת, לפעמים כשמתחשק לי להיות ילדה רעה, אני פשוט משאירה את המכסה שלו פתוח והוא מפיץ ריח עדין יותר מבלי לבזבז את השעווה היקרה שלו...
240 ש"ח לנר.




פייט זול יותר לנרות של JO MALONE נותנת חברה ישראלית בשם SPRING: היא מציעה בשמים, נרות ומפיצי ריח במגוון סוגים,גדלים, ניחוחות ועיצובים. הנרות שנמכרים ב PRIVATE שלהם דומיננטים להפליא ומפיצים ניחוחות נפלאים משעווה טבעית. בזכות המחיר הזול התנסיתי במגוון ריחות ונוסף על White Flower שבתמונה הרשו לי להמליץ לכם גם על Dark Passion ועל Amber & Spice.
20% הנחה על כל האתר תקבלו בהזנת הקוד: Miryam20


ואיזו מתנה אתם הכי הייתם שמחים לקבל לחג?
חג שמח! 


SHARE:

3 תגובות

  1. וואו איזה מתנות יפות כל כך😱❤
    אני באתי מסנפצאטוני❤😘
    יש לי 2 שאלות:
    האם יש חנות של spring בארץ? ואיפה?
    כמה עולה נר של spring?

    מריים אני ממש אוהבת אותך ואני חולה עלייך ואשמח אם תעני לי על השאלות❤😘😄

    השבמחק
  2. איזה בלוגים יפים יש לך

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.