יום ראשון, 28 במאי 2017

שגרת הבוקר שלי

אחד מסוגי הסרטונים הכי מבוקשים ביוטיוב שלי הוא "שגרה". שזה הרי מפתיע, רוב אנשים נוטים לברוח מהמילה הזו ולחפש ריגושים, הרפתקאות ושינויים. שגרה המסכנה היא לא מילה כזו מפתה. נשארה בצד, בחושך, בלי חברים מופרעים. חוץ מביוטיוב, שם יש 40 אלף אנשים שמחכים לחבק אותה. שרוצים לראות אותה. שוב ושוב ושוב.
 אז למה אנשים מבקשים שגרה? כי שגרה אחרי הכל, זה דווקא טוב. אחרי הריגושים, אנחנו תמיד רוצים לחזור לשגרה הטובה והמוכרת, כדי לטבל אותה בכל מיני זכרונות ותוספים. אז יש אנשים שרק רוצים את השקט בחיים, ושגרה הם מחפשים. לרוב אפילו לא משנה להם איזו: שגרת ערב, שגרת בוקר, אפילו שגרת חולי צילמתי כבר. כי שגרה - זה טוב. אם מישהו הופך משהו לשגרתי, רוב הזמן הוא אוהב את מה שהוא עושה, או את איך שזה גורם לו להרגיש. ובחודש האחרון, יותר משנתיים אחרי שצילמתי את "שגרת הבוקר" הראשונה שלי, מצאתי לעצמי ולעורי שגרת בוקר חיונית, נקייה וריחנית, שנותנת כוחות ליום שלם. וכן, היא טובה לי, ואני חוזרת אליה מדי יום.





רגע לפני ההמראה ללונדון לפני חודש וחצי, הצטיידתי בסבון פנים חדש בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. שמעתי המון המלצות ברחבי הרשת על ה- Extraordinary Oil של לוריאל, שמבטיח שלושה דברים במוצר אחד: ניקוי יומי, מסיר איפור ועיסוי נוטריוני. אני לא יודעת אם יש מדינה נוטריונית או מה לעזאזל זה אומר, אבל לא תמיד צריך להבין דברים כדי לאהוב אותם. ו - הו וואו כמה שאני אוהבת את הנוטריון הזה! 
ה Milky Gel של לוריאל מיועד במיוחד לעור יבש. לא לעור יבש ורגיל, לא לעור יבש ומעורב, רק לעור יבש. תודה רבה שמישהו מתחשב בפניי הישראל-מתייבשת שלי ומקדיש לי מוצר ייעודי - סוף סוף! למה תמיד אני צריכה לחלוק עם אחרים?? 
הוא מתאים גם לפנים וגם לעיניים, עשוי משמנים של פרחים נדירים (או שגוגל טרנסלייט לא ידע מה זה RARE, אבל לפי הריח המושלם שלו - זה הגיוני).



הוא לא מגרה את העור, שומר עליו חיוני לאורך זמן, וכשאני משתמשת בו גם בערב על מנת להסיר איפור הוא עושה את זה לגמרי כמו שצריך. הבנתם עכשיו למה צריך שגרה?
Extraordinary Oil  L'Oreal // 7.90$



השלב הבא בשגרת הבוקר שלי הוא טונר, או במילים יותר פשוטות: מי פנים. עד לפני כמה חודשים טונר או מי פנים לא היו חלק משגרת הטיפוח שלי כלל, ולמען האמת חשבתי אפילו שמדובר פשוט בשלב מיותר, כי בינינו - למי באמת יש זמן מיותר בבוקר? 3 דקות שינה נוספות יגרמו ליום להיראות אחרת לגמרי!



הסיבה שמצאתי את הטונר רלוונטי הייתה התפרצות של פצעונים וחוסר כח מופתי לעשות כביסת מגבות פנים פעם בשבוע. מכאן אתן יכולות להסיק ולצוטט אותי: מי שמחליפה מגבת פנים כל יום - והמגבת שלה מושלמת ולא משאירה גרגירי אבק על הפנים - ואיך בא לי להיות את - פטורה מטונר. מכיוון שרובינו לא כאלה והחלפה של מגבת פנים מדי יום פחות רלוונטית, כדאי להשתמש בטונר. אחרי ששטפתי פנים עם סבון וניקיתי לכלוכים עמוקים, אני אוהבת לעבור עם מעט צמר גפן וטונר כדי לנקות שאריות שלא ירדו, וכדי להרגיע את העור - שזו פעולה נוספת שה Velvety-Soft Toner מסדרת Skin Perfection של לוריאל עושה. הוא היפואלרגני וללא פארבנים (איזה כיף לכתוב את המילה הזו בלי לפחד להגות אותה לא נכון!) והגרסה הורודה מיועדת לעור רגיש. מתה עליו.
Toner - L'Oreal // 8$


לפי מה שאני יודעת, עולם הקוסמטיקה חלוק במיוחד לגבי הגיל הנכון להתחיל עם סרום. חלק יגידו 40, חלק יגידו 30, חלק יגידו 25. אני החלטתי להתפרע ולהתחיל כבר בגיל 20. כזאת אני, משוגעת.
ועכשיו ברצינות: סרום מומלץ לכל מי שסובלת מעור יבש. תפקידו להעניק לחות לעור ולהחדיר טוב יותר את קרם הפנים שמגיע אחריו. 




הסופר סרום של לוריאל מסדרת ה REVITALIFT עושה עבודה מעולה ואני חורשת עליו במיוחד בחודש האחרון. הוא מתיימר לטפל בטקסטורה של העור ובעיגולים שחורים מתחת לעיניים, אבל אני מרוצה במיוחד מתחושת הגמישות שהעור מקבל אחרי שאני משתמשת בו, אפילו לפני הקרם לחות.
REVITALIFT Serum - L'Oreal // 27$

השלב האחרון הוא כמובן קרם הפנים. הפעם אני הולכת להפתיע אתכם לגמרי, ולגלות לכם בסוד שאני, דוברת אגודת הפנים היבשות, משתמשת.... ובכן, משתמשת בקרם פנים לעור רגיל עד מעורב. רגע, מה?!
אז אחרי שניסיתי בפעם הראשונה את ה Triple Active לא יכולתי לחזור אחורה. מדובר בג'ל קרם - שזה אחד המרקמים האהובים עלי במיוחד, ומכיון שהם מגיעים ברובם על בסיס מים, הם מיועדים יותר לעור שמן. מכיוון שאני עושה לעור הכנה כל כך טובה לפני, אני מרשה לעצמי להשתמש בדבר הקריר והמופלא הזה וחורשת עליו לחלוטין. הוא מרענן בטירוף, מלא בויטמינים ומינרלים והוא ללא ספק אחד המוצרים שאני הכי אוהבת מלוריאל.
Triple Active - L'Oreal // 13.90$



ספרו לי בתגובות מה כוללת שגרת הבוקר שלכם! :) הירשמו לערוץ שלי כדי לראות אותי גם מול מצלמה ובואו נהיה חברים גם באינסטוש ובפייסבוק. אוהבת המון,
מרים

הפוסט נעשה בשיתוף פעולה עם ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי
SHARE:

4 תגובות

© Miryam Gadiel | All rights reserved.