יום רביעי, 9 באוקטובר 2013

האסים שלי, תרתי משמע. פוסט חגיגי!


הרומן שלי עם אסי - ESSIE התחיל לפני קצת יותר משנה. בגלוסיבוקס של חודש ספטמבר, בשנת 2012 קיבלתי את לק האסי הראשון. אז אמנם שמעתי על הלקים של החברה הזו, אבל אני חייבת להודות שעד לפני שנה הייתי בתולת אסי. אני מוכנה לעלות לקורבן על הפאדיחה הזו. מאז ההיכרות עם אסי כל שגרת הציפורניים שלי השתנתה - נהייתי סנובית שחבל על הזמן והג׳יידים והשיקים למיניהם ששירתו אותי נאמנה במשך שנים ניתנו לבנות דודותיי הצוהלות. אבל יש לציין שנהיתי סנובית בצדק. ומבחינתי, הדבר היחיד שמצדיק סנוביזם זה איכות, ואסי בהחלט סיפקו את זה. לקים עמידים, בלי התקלפויות אחרי שעה ואפילו עמידות של עד 4 ימים, צבעים מדהימים ובקבוקונים יפייפים.
זה מה שאגרתי בשנה האחרונה
את האסי הראשון שלי כאמור קיבלתי בגלוסיבוקס ספטמבר (2012), והוא היה בגרסת הסופר פארם, בעל המברשת הרחבה. אלוהים חנן אותי בציפורניים של אבא ובאצבעות של אמא, ובלי עין הרע יצא לו שילוב לא רע. אז למה אני מספרת על הגנטיקה שלי? בגלל שלצפורנים כמו שלי המברשת העבה מעולה. אני גם ממש אוהבת את הפורמולה של הגרסא הזו, שלדעתי היא פחות מימית ויותר אטומה ולא יוצרת בועות בכלל.

Skirting the issue - מברשת עבה ופורמולה מצויינת.
Exotic liras
מאחר ואני ישראלית שמשתייכת לזן שלא אוהב לצאת פראייר ומחפש הוזלות, רוב האסים שהצטרפו יותר מאוחר לאוסף הגיעו מאיביי, בצורת המברשת הדקה. גם זו נוחה וגם אותה אני אוהבת, אבל לאחרונה השקעתי בעצמי וקניתי בסופר פארם את Exotic liras, ורוד כהה - אדום שלגמרי שווה את ההשקעה וקטף הרבה מחמאות.

Licorice - 56. כל בחורה חייבת לק שחור. או לפחות זה מה שאני אמרתי לעצמי כשהמוח והלב נלחמו ביניהם אם לקנות או לא לקנות את השלמות הפחמית הזאת. נחשו מי ניצח...


הBeyond Cozy משתייך לקולקציית חורף 2013 והוא האסי המיוחד הראשון שלי. אני לגמרי לגמרי נפעמת בכל פעם שאני מורחת אותו!
ברגע שראיתי את האריזה המניאטורית ידעתי שאני חייבת אותו לאוסף. הוא אחד מארבעה מניאטורים של קולקציית קיץ 2012 , והשלושה האחרים שהוא הגיע איתם (תכלת, ירוק וכתום) מצאו את מקומם אצל חברות מתלהבות ומשפחה. לצערי הוא התייבש וכרגע נח על משכבו בשלום...
שני אסי נוספים קיבלתי מתנה בארץ: Recessionista מעמוד הפייסבוק של LIKE & SHARE, בו התבקשתי לקחת על עצמי עבודה קשה במיוחד - לקבל אסי במתנה ולכתוב את דעתי עליו. כמובן שלקחתי את האתגר ועמדתי בו בגבורה. איך לא.
ואת First Dance מאירוע יופי שהתרחש בקניון שרונים.
להפתעתי הרבה הם היו בגרסת המברשת הדקה. אמנם קצת התאכזבתי אבל עדיף אסי עם מברשת דקה במתנה מאסי עם מברשת רחבה בפנטזיה.
אסי נסיכותי נוסף שיש ברשותי הוא Princess pink, ורדרד כמעט שקוף שאני ממעטת להשתמש בו כי צבעים נועזים או מודגשים הם יותר הטייפ שלי כרגע. (ביננו, אני פשוט מנסה למנוע מלחמה נוספת של הלב והראש כי הלב חושק אנושות בFIJJI המהמם).
וכשמו כן הוא, Guilty Pleasures בעל הצבע הבאמת יפייפה, באמת מעורר רגשות אשם. הוא לא נאטם לגמרי אפילו אחרי 3 שכבות. הכי פחות אהוד עלי עד כה.
Leading Lady הוא גולת הכותרת יחד עם הBeyond Cozy (למעלה). רכשתי אותו באירוע "ביוטי סיטי" והוא חורפי, מהמם, וגם בעל מברשת רחבה! את אותו אחד קיבלתי בגודל מלא בקופסאת גלוסיבוקס ספטמבר 2013. סוג של סגירת מעגל (;
Ole caliente. אדמדם שאהוב עלי במיוחד. קצת בנאלי אבל קלאסי ומתאים לכל דבר ומקום. אוהבת אוהבת אוהבת!



ארבעת האסים האחרונים נכון לכתיבת שורות אלו (שעושות לי חשק עז לחדש את המלאי) הם אלה שכתבתי עליהם כאן , שלושת הנבחרים שלי מקולקציית קיץ 2013: Naughty nautical, The girls are out, sunday funday ומייבש הלק Good to go המצויין.

יש לציין שהמספר הזה זמני, שכן מחר בלילה אני אעשה את דרכי אל פריז, ובדיוטי כמו בדיוטי... מותר קצת להשתולל ;)
האם לכן יש אסי מועדף?
SHARE:

20 תגובות

  1. פוסט מקסים!
    הכי אהבתי עלייך את Beyond Cozy, הוא מאוד מחמיא לגוון עור שלך, וגם האורך והצורה של הציפורניים בתמונה הזו מושלמים בעיניי:)

    האסי האהוב עליי הוא waltz, אבל באמת שקשה להחליט, יש לי כל כך הרבה גוונים מהממים שלהם

    השבמחק
  2. ותהני בפריז כמובן! תקני הרבה קיקו!

    השבמחק
  3. יש לי כמה מהלקים שגם לך יש.. beyond cozy וleading lady הם גם בין האהובים עלי, בגלל שהם מאוד מיוחדים בשביל אסי. עד כה הגוון שאני הכי אוהבת שיש לי של אסי הוא הfiji והnaughty nautical. פוסט מקסים! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! מתכננת לרכוש את FIJI גם בקרוב ;)

      מחק
  4. אז אני מאלה שאו הכל או כלום, אחרי שהזמנתי 2 אסי ברשת והגיעו בגרסת מברשת דקה ומעצבנת ופורמולה מאוד דלילה נפרדו דרכנו - מאז הגיעה גרסת הפארם עם הבמברשת הרחבה והפורמולה המתויינת, אני נאלצת לעקוף את הסטנד בתחבלות שכן אני מבקרת הרבה בפארם, לפעמים לא מתאפקת ובפעמים אחרות מתגברת.
    אך לא ויתרתי על הג'יידים למינהם, יש גוונים מיוחדים ולקים מוצלחים כמעט בכל מותג, לפעמנים נחמד לי לקנות לק ב 10 שקלים ולגלות מציאה.

    השבמחק
    תשובות
    1. יכול להיות שהתרגלתי לחיי המותרות ואני בהחלט צריכה לנסות לחזור לחברי מהעבר :)

      מחק
  5. מאיפה להתחיל? פוסט נהדר, תמונות יפות, ציפורנים חלומיות, חיפשתי את השם של הלק הראשון בתמונה ולא מצאתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה (:
      בהחלט שכחתי להוסיף, תודה על זה!
      שמו Skirting the issue

      מחק
  6. איזה פוסט מושקע ויפה! הציפורניים שלך להיט.
    הכי אהבתי את ה Beyond Cozy וה Leading Lady (חייבת אותו כבר!)
    תהני בפריז. מחכה לראות את השלל... :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! תסמכי עלי שתזכי לראות את כל השלל ;)

      מחק
  7. לקים מהממים, אהבתי את כולם ולייק גדול על צילום ועריכה!

    השבמחק
  8. כשאני חושבת על לעשות פוסט על האסי שלי, אני תוהה כמה זמן דבר כזה ייקח לי וישר דוחה את הרעיון :)
    שקלתי להעלות אותך על המוקד על זה שהיתה לך הצתה מאוחרת, אבל את יודעת, עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.
    מה גם שהאסי הראשון שלי היה בשנת 2009, הוא נמכר במחיר מופקע! מופקע! ברשת מדינה מילאנו, עם המברשת הדקה בתור לק מקצועי שזה עשה עליה לארץ... קניתי שני בקבוקים במאה ומשהו שקל!! ואחד מהם עבר תאונה מצערת, ומרב עצבים ששילמתי כל כך הרבה על לק שאפילו לא הצלחתי להשתמש בו כראוי- החרמתי את אסי מ2009 עד 2012.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מודה לך על ההתחשבות! ומצפה לפוסט משלך :)

      מחק
  9. יש לך אוסף אסים משובח! מאחלת לך שימשיך לגדול:P

    השבמחק
    תשובות
    1. זה האיחול הכי טוב שאפשר לאחל! תודה :)

      מחק
  10. טוב אין על ה-Beyond cozy וה-leading lady, אחד מהכוכבים של אססי !
    שאפו על התצוגה המרהיבה :)

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.