יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

החתימו דרכון - 6 מוצרי הטיפוח שהתלוו אלי לפריז

ביום שישי בשבוע שעבר שמתי פעמי (ומגפוני) אל שדה התעופה. חודש לפני שאני מתחילה לקרוע את עצמי בלימודי הפסיכמוטרי, אני והחבר טסנו לשבוע שכולו כיף בפריז קצת קור, גשם ויוקר המחיה (וכן, שופינג זה בקטגורית מחיה!) בעיר האורות לא יעצור אותי, ארזתי מזוודה מלאה כל טוב - אבל עם מקום ריק לכל טוב נוסף כמובן - והתגלגלתי לשדה ומשם לפריז.
ותסלחו לי שאני נראת בת 4.
אז את חוויותי וקניותי (ויש הרבה) אתן תקבלו בהמשך, ובפוסט הזה אתמקד ואסקור במוצרים שהבאתי איתי. שנתחיל?

1) שמן לשיער, לוריאל - אלביב
על השמן המוצלח עד מאוד הזה של לוריאל כבר כתבתי בפוסט שיקום השיער, וכמובן שלא יכלתי לוותר עליו בטיסה לפריז. הוא מונע את התנפחות השיער, מעניק לו ברק ותחושה נעימה ולא שומנית. למרות שמכל מספרה בפריז צץ לו השמן של קרסטס המקביל, נשארתי נאמנה לשמן הזה. סוס מנצח לא מחליפים.
2) תרחיץ פנים, קמדיס
התרחיץ של חברת 'קמדיס', חברה המפתחת מוצרי דרמו-קוסמטיקה מבוססי מחקר לטיפול בבעיות עור, השיקה את סדרת "אקמדיס" בפורמולה משודרגת, נטולת פרבנים ו SLS, ועם נוסחאות יעילות המבוססות על תמציות צמחים מבוססי מחקר קליני, שמיועדת לטיפול בעור מעורב עד שמן ואדום הנוטה לאקנה. מטרת התרחיץ היא להסיר את עודפי השומן המופרשים על ידי העור וכמו כן להסיר תאי עור מתים ולנקות נקבוביות. העור שלי אמנם לא אדום והאקנה פחת משמעותית וכמעט נעלם (ותודה לאלוהי הריאוקטן) אבל סבון נגד התופעות האלה ושמיועד לסוג העור שלי (מעורב - שמן) נשמע לי מצויין. לאחר שימוש יומיומי בבית החלטתי לצרף אותו למזוודת המקובלים בדרך לצרפת. התרחיץ לא איכזב - הריח שלו היה נסבל והמרקם נעים, והוא הותיר את העור מעט צמיגי אך גמיש, נעים למגע ובעל לחות. אהבתי אותו ולטעמי הוא שווה את מחירו (65 שקלים ל125 מ"ל). בנוסף, רק עד סוף חודש אוקטובר, יש על כל מוצרי החברה 25% הנחה. שווה! ניתן להשיג ברשתות "סופר-פארם", "ניו-פארם", "עדן טבע מרקט", " טבע קסטל", בקופת חולים מכבי, קופת חולים מאוחדת, בתי המרקחת של שופרסל, אניס ובתי טבע נבחרים ברחבי הארץ. עמוד הפייסבוק, אתר.
3) דאורדורנט סטיק, ליידי ספיד סטיק

בדרך כלל אני בחורה מסודרת. בחיי שכן. לפני כל רכישה אני עושה סקר שוק ואיפה משתלם ואם בכלל. אפילו לגבי המוצר הקטן ביותר! אבל קרה מקרה מצער, ונתקעתי בלי דאורדורנט. נו, גם זה קורה. אצתי רצתי לסופר הקרוב ושלפתי את הדאורדורנט הראשון שנקרה בדרכי. ותאמינו או לא, זו הייתה עסקת חיי! הדאורדורנט של ליידי ספיד סטיק (תמיד זכרתי אותם מוזרים בגלל הפרסומות המגוחכות) בעל ראש סטיק שאהוב עלי הרבה יותר מצורת רול או תרסיס, לא משאיר סימן לבן ולפי היצרן מספק שכבת הגנה בלתי נראת לעין של 24 שעות נגד ריחות ורטיבות. מודה, לא רחרחתי את עצמי במשך 24 שעות, אבל יש לחלוטין סיכוי שזה הגיוני. לא היה לי כל ספק שהוא מצטרף איתי לביקור בחו"ל, וללא ספק אקנה אותו שוב. לצערכן ולצערי, לא זכור לי המחיר.
4) קרם יום, אייקוניקס

אתן בטח זוכרות את פוסט מוצרי אייקוניקס ומוגבלות הידע שלי לגבי המילה "פרזנטציה". אמנם כפי שסיפרתי לכן שם הקרם מותאם לעור בוגר יותר משלי (19 ל45... מממ יש קצת הבדל) אבל אהבתי אותו בשל העובדה שהוא גורם להתחדשות העור וזה בדיוק מה שאני צריכה. הקרם הזה כל כך נעים והוא נספג במהירות מעולה, הוא משאיר את העור מלוחח הייטב ובנוסף הוא חסך לי מקום במזוודה עבור קרם עיניים - כי הוא כבר כולל זאת בתוכו. לצערי הוא עומד להיגמר ואני חוסכת כל טיפה וטיפה ממנו.
5) מחטא ידיים ללא אלכוהול, סנו

אני מודה שלצרף את חברת "סנו" לפוסט של מוצרי טיפוח זה קצת מוזר, אבל מיד תבינו למה אין כאן שום סטירה. ג'ל לניקוי ידיים זה מוצר חובה מבחינתי בטיול. ממש לא בכל מקום מתאפשר לשטוף ידיים ולכו תדעו במה נגעתם בדיוק במהלך היום. כשערכתי את הקניות (אוכל כשר ונחוץ) הוספתי גם אותו ובניגוד לאחרים, ההתנסות הראשונה בו הייתה בצרפת. אז איפה הוא נכנס כאן לקטגוריית הטיפוח? בפריז היה קור איימים במהלך כל השבוע ששהיתי שם חוץ מביום האחרון, ובדרך כלל כשאני משתמשת במוצרים בסגנון הזה בשילוב עם רוח וטפטוף גשם, איך נאמר... הידיים שלי לא ממש מלאכיות אחר כך. לא כל כך מכירה את חבריו האחרים, אבל ג'ל הניקוי ללא מים נספג במהירות מדהימה ולא נתנה לידיים שלי צ'אנס בכלל להתחיל להתייבש. בנוסף הן לא נשארו דביקות או מציקות ולא הרגשתי שמרחתי עליהן משהו אפילו חמש דקות אחר כך. חוץ מזה, זה הבלוג שלי, וזכותי להחליט שסנו הוא תכשיר טיפוח. גם אם הוא עלה לי 10 שקלים. אני מאוהבת.
6) מסיר איפור עיניים, סופט טאצ'
קצת לפני הטיסה נגמר לי מסיר איפור לעיניים. במשך שנים השתמשתי במסיר של קרליין שהיה מצויין אם כי מעט שמנוני והחלטתי לנסות משהו חדש. לא היה לי המון זמן ושמעתי המלצות על מסיר האיפור של סופט טאצ' אז ניגשתי לדיילת של החברה שהגישה לי אותו ביראת קודש ולא שכחה לציין בפניי שזה ממש מסיר איפור מקצועי וגדולי המאפרים בארץ משתמשים בו. הנהנתי בנימוס תוך רצון עז להשאיר את מסיר העיניים מאחור אבל החלטתי לא לתת לשקרים לבנים של דיילות חביבות להפריע לי ורכשתי 2 במחיר מבצע. המסיר התגלה כטוב +, לא שמנוני מדי ומוריד את האיפור ביעילות. משום מה עדיין מציקים לי דברי הדיילת. אבל מסיר האיפור עשה עבודה מעולה
עד כאן מוצרי הטיפוח שהחתימו דרכון בנתב"ג. מבטיחה פוסטים חדשים עם מוצרים שעשו את דרכם אל ארץ הקודש ועד אז, שיהיה שבוע טוב אהובות, התגעגעתי!

גילוי נאות: תרחיץ פנים "קמדיס" וקרם פנים אייקוניקס התקבלו לסקירה.
SHARE:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Miryam Gadiel | All rights reserved.