יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

לק מפתיע לפתיחת השבוע

אחרי הפוסט הסוגד שלי לאסי לא האמנתי שזה יקרה לי. איך, אני, שזנחתי כל לק אפשרי (טוב, חוץ משאנל וOPI) בשביל מאגר האסי הבלתי נגמר שלי - ואגב, בדיוטי פרי רכשתי עוד אבל זה כבר לפוסט אחר... העלתי על ציפורניי ועל דעתי, לרכוש לק ששייך לחברה שלא השתמשתי בה כבר כ"כ הרבה זמן? שלא תבינו לא נכון. ג'ייד היא חברה מצויינת. הלקים של ג'ייד היו בין היחידים שהשתמשתי בהם לפני שפיתחתי סנוביזם רציני. אז מה גרם לי לחזור ולנסות לק שלהם? קודם כל, הגוון. מתוך קערת הזכוכית הענקית בסופר פארם הוא ביצבץ ובלט ולא היה קל להתעלם ממנו. צבע סגול כהה עם נצנוצים בצבע תכלת ואפילו קצת ורדרדות.


שנית, המחיר. 12 שקלים עבורי ללק זה מחיר בדיחה. שלישית, תמיד כיף לפגוש חברי עבר... אז למרות שהוא לא היה שם בודד בלשון המעטה ועוד כמה מתוקים ששכבו לידו בניחותא עשו לי עיניים, החלטתי לא להיות פזיזה, לרכוש את הלק ולהתנסות עם הבטחה עצמית - במידה והוא יהיה עמיד וטוב - אחזור לרכוש לו חברים. עכשיו אני בבעיה.



הלק, Dark Plum 812 מסדרת הקריסטל של ג'ייד כאמור, הפתיע בעמידות שלו ברמה שלא שיערתי. עם שכבת בסיס של DURI וטופ Good To Go של אסי, כמו בכמעט כל לק אחר שאני מורחת, צ'יפים והתקלפויות החלו להופיע רק ביום השלישי (!) מה שמתאים ליחידי סגולה מבחינתי. הוא עקף את OPI בסיבוב שכן העמידות שלהם על ציפורניי די נוראית, וגירד את האסי המורדים שלי.
שמחה וטובת לב עם חור קטן בכיס, הפסדתי לעצמי בהתערבות, הרווחתי לק סתוי - חורפי מהמם ועמיד, והוא הרוויח את המקום שלו על מדף הלקים ביושר. וכן חמודי, החברים שלך בדרך... ;)
האם אתן משתמשות בלקים של ג'ייד?
SHARE:

10 תגובות

  1. צבע מקסים ומעניין!
    אני אישית מאוד אוהבת את הלקים של ג'ייד ומבחינתי הם לא יורדים באיכות מהחברות ה"יוקרתיות" שציינת.

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת לחלוטין, הגיע הזמן להפסיק עם הסנוביזם כמו שאמרתי ;)

      מחק
  2. מאוד אוהבת את הלקים של ג'ייד, מביאים חדשנות ויופי של תמורה למחיר.

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו אני סוף סוף יכולה להסכים :)

      מחק
  3. יש לי אותו והוא מקסים!
    זכרי גם שלקים גליטרים בד"כ מחזיקים יותר,
    אבל בלי קשר אני מאוד אוהבת את ג'ייד וזהו פשוט חברה מצויינת.

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת לגבי הגליטרים ברוב המקרים, אצלי הכלל הזה פשוט לא תופס!
      יש לי צ'יפים גם בגליטרים די מוקדם. אני שמחה שהצלחתי לשנות את דעתי :)

      מחק
  4. חייבת להודות שאני אוהבת מאוד את ג'ייד והם לא פחות טובים מהמותגים היותק יוקרתיים, יש לי את הגוון הזה ועוד כמה מהסדרה הזו והם בהחלט מהפנטים

    השבמחק
  5. ממש לא להאמין שזה ג'ייד!
    אני אחפש את החמוד הזה...

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.