יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

נעלי גלי (?!) סתיו - חורף 2013

כמה ימים לפני הטיסה המהממת שלי לפריז, התארחתי בפרזנטציה של נעלי גלי לקולקציית סתיו - חורף 2013. חלק מכן אולי ראה את התמונות עם סנדרה רינגלר המקסימה בעמוד הפייסבוק של הבלוג או באינסטגרם, והתקשה עם התחביר של המילים: גלי, פרזנטציה, סנדרה רינגלר וקולקציה. ולא בכדי, הרושם של גלי אף פעם לא היה מדהים והם מעולם לא נכללו בטופ טן של חנויות הנעליים השיקיות והמועדפות במלתחה הסטייליסטית. אבל לא עוד.



אני לובשת:

שמלה - ZARA ג'קט ג'ינס- FOREVER 21 תיק- ZARA

גלי בשנים האחרונות עשו שינוי מהותי, ומנעליים סתמיות הם עברו למגרש של הגדולים, והקולקציה הזאת בהחלט מאשרת את מגמת השיפור. לא אגזים, לא כל נעל הייתה נכנסת למגירת הנעליים המצומצמת שלי. כל נעל נבדקת בקפידה לפני שהיא מורשה להיכנס להיכל הקודש. נעליים ספורות ומגפיים מסויימים כן חיבבתי וזוג אחד אני אפילו מתכננת לרכוש לימי החורף הקרים.


אז מה יש לגלי להציע? נעלי גלי נשים המועדפות עלי מהקולקציה:
טווח מחירים: 100-379 ש"ח

נעלי האש פאפיס וקאטרפילר גברים המועדפות עלי מהקולקציה:
טווח מחירים: האש פאפיז- מ 299.90 ₪ ועד 499.90 ₪ קארטפילר- החל מ 259.90 ₪ ועד 319.90 ₪

נעלי ילדים המועדפות עלי מהקולקציה:
מידות: בנים 22-41, בנות 24-30 וגם 28-38. סוגים: קולקציית הבנים שואבת השראה מעולם הספורט והטיולים והנעליים מאופיינות בסוגי העולמות האלה: נעליים במראה נעלי מטפסי הרים וספורט אתגרי, מגפונים ונעליים בלוק קשוח כגון תיפורים גסים וגומי בצדדים, וגם כמובן סניקרס אופנתיות במראה "קולי" המשתלבות נהדר עם ג'נסים. גם קולקציית הבנות מורכבת מכמה טרנדים: מגפונים בלוק אופנתי הכוללים כיווצים, תוספות של פרוות, פונפנים ובתוספת עקבים בגבהים שונים ועוד, המתאים לשימוש יומיומי לנערות ולילדות. בנוסף, טרנד הרכיבה ממשיך מעונה קודמת. העונה מאופיינת בשילובים של מתכות ניטים, רצועות קלועות , ואבזמים ייחודים הלקוחים מעולם הרכיבה. צבעוניות חורפית של חומים בייג'ים, סגולים ,שחורים ואפורים. כמובן שיש גם נעלי סירה שטוחות ומקסימות, מגפי גשם ונעלי ספורט
טווח מחירים: בנים- החל מ 159.90 ₪ ועד 199.90 ₪ בנות- החל מ 179.90₪ ועד 219.90 ₪ צעד ראשון- 199.90 ₪
הקולקציה של הילדים וכן של המבוגרים מדליקה ומקסימה והמבחר עוד גדול. הייתי ממליצה ללכת ולבדוק בעצמכם :) האם יש כאן נעל שתפסה את תשומת לבכם?
גילוי נאות: הוזמנתי לפרזנטצית הנעלים של גלי.
SHARE:

3 תגובות

  1. אני קניתי מגפיים סופפפפפר מהממות שנה שעברה מגלי. חברה שלי אמרה לי שכדאי להכנס ולבדוק ולא האמנתי לה. ואז כל פעם שסיפרתי לאנשים שהם מגלי התגובה שלהם הייתה לגמרי WTF. חח :) אני ממש מרוצה מהמראה שלהם, למרות שהסוליה לגמרי התפרקה ועכשיו הם אצל הסנדלר. וגם נורא קשה לי למצוא נעליים יפות כי אני לא לובשת עור. אז הן מושלמות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שמצאת נעל יפה ושמצאת מקום שמוכר דברים שעונים לדרישות שלך :)

      מחק
  2. יש לך מושג כמה עולות נעליים כמו בתמונה הראשונה שפירסמת,המבריקות האלו?

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.