יום שני, 28 בדצמבר 2015

איפור לשנה החדשה ממוצרים יוקרתיים ומקצועיים בלבד!

 לכבוד חגיגות השנה החדשה החלטתי לאתגר את עצמי וליצור לוק איפור ממוצרים יוקרתיים בלבד. אני מודה, המשימה שנראתה פשוטה בהתחלה התגלתה כמאתגרת משום שאני מחזיקה אצלי בשידת האיפור אך ורק מוצרים שאני אוהבת, ועליהם ענו כמו חברים מהדראגסטור או מהפן המקצועי. החלטתי להגמיש את האתגר ולתת במה למוצרים המקצועיים לצד היוקרתיים, והרי לנו לוק איפור שכולו יוקרתי ומקצועי!



התחלתי את הלוק עם קרם לחות שמאז שצילמתי אותו נעשה הBFF שלי, מר 5% חמאת שיאה מבית ל'אוקסיטן. הקרם קליל בעל מרקם מימי שנספג בקלות בעור ומקבל באהבה את המייק אפ ישר אחריו. הוא מעניק מספיק לחות כדי לרכך את העור ולהשטיח קילופים והריח הטבעי והעדין מוסיף לו מספר נקודות בונוס.




אחרי השימוש בקרם לחות בחרתי בSuperprimer של קליניק להשלים את עבודת האחידות על עור הפנים שלי/ זה הפריימר שאני משתמשת בו באופן קבוע בזמן האחרון.



למייק אפ נבחר Parure De Lumiere של גרלן שהוא משוש חיי וזו הפעם השנייה שאני רוכשת אותו ולא בכדי: מייק אפ מושלם לעור בוגר או מיובש שלא מבליט שום קילוף בעור (שקרם הלחות או הפריימר לא התגברו עליו), מקנה חיוניות ומראה קורן, בריא ומאוד מאוד "גלאמי" - בדיוק מה שדרוש למראה השנה החדשה.
לוקח לו זמן מה להיספג בעור אך הוא שווה כל המתנה!




לקונסילר בחרתי את חברי משכבר הימים, DiorSkin Star שעושה עבודה נאמנה בהסתרת הכהויות שמתחת לעיניים וגם לא רע כבסיס לצלליות (לא כמו פריימר רציני, אבל כמעט). אני משתמשת בגוון 002 והוא מתאים לי בול.



הפעם החלטתי להעיז ולנסות סוף סוף את פלטת Le Prismissime של ג'יבנשי. איך לא נשברתי קודם?! הפלטה הזו מכילה 9 גוונים שימריים ופיגמנטים להדהים עם צבעים חגיגיים ומסקרנים. בחרתי שניים ויצרתי איתם לוק שאהבתי במיוחד.

הפלטה כוללת מלבד הצלליות גם שלוש מברשות להנחת הצלליות, איך מלבד הלוגו המהמם עליהן הן לא באמת מועילות - כמעט כמו שקורה לכל מברשת המצורפת לפלטה. ואם עד כה לא הסתנוורתן מהגוונים, שימו לב לסווטצ'ים שלפניכן:



אם כבר - אז כבר! התפרעתי עד הסוף עם מסקרה בצבע כחול שהקנתה למראה הצלליות הסולידי יחסית טוויסט מעניין. הכחול העז על הריסים לא מורגש מרחוק אלא מפציע מבעד להבזקי אור או אם מסתכלים ממש מקרוב, אך הטוויסט מורגש והאפקט מדהים. נוסף על כך מסקרת Grandiose של לנקום מגיעה עם מברשת בצורה הנוחה ביותר לשימוש שניסיתי אי פעם, היא מפרידה את הריסים, מעבה אותם ומאריכה (לא מאוד, אבל די). בטוחה שארכוש לי כזו גם בשחור.
המלצה אישית: אם אתן נוהגות לשים מסקרה על הריסים התחתונים, הצבע הכחול יהיה מוגזם מדי שם וכדאי לאזן אם ריסים תחתונות שחורות.




גבות גבות גבות: העיפרון החדש של קלרינס אשר מגיע עם אפליקטור לסירוק הזכיר לי את העיפרון האהוב עלי מאנסטסיה בוורלי הילס, אך בשונה ממנה כאן מדובר באפליקטור גדול יותר ובעיפרון מתחדד - שלא נשבר בקלות כמו אצל אנסטסיה. גוון 02 התאים לי בול והעבודה איתו פשוטה, נוחה ויעילה. בנוסף, מעולם לא ראיתי עפרון או מוצר כלשהו לגבות במארז כל כך יוקרתי ומושקע, ולמרות שמדובר לכאורה ב"רק עפרון" הוא מרגיש ונראה הרבה יותר מזה.


הצללות עשיתי עם Hoola של בנפיט הקבוע שלי, סומק Amour של נארס - גם הוא השני שיש ברשותי והארות עם טוש ההארה Percious Light של גרלן.





עברתי עם השימר You Dew You של OFRA מעל ההארות מה שנתן מראה גלאמי, מנצנץ וקורן ששדרג את הלוק ללא ספק. 



על השפתיים שמתי את ה"עפרון" של נארס שהופיע ב - עשרת השפתונים הטובים בכל הזמנים, אז איך לא. הצבע שלו מטריף והוא נשאר עמיד לאורך זמן, המרקם נוח למריחה וממש לא "עיפרוני" למעט הצורה שלו. צריכה ממנו סטוקים!




אם תרצו לראות אותי בפעולה במהלך העבודה על הלוק הזה, אני מזמינה אתכן לצפות בטוטוריאל:



קינחתי את כל הגלאם הזה עם ציפורני זהב מנצנצות תודות לגוון סטפני ולטופ קואוט 18 קארט זהב מבית OPI, ואני לגמרי מוכנה לחגיגות!



שנה חדשה טובה, מנצנצת ושמחה לכולנו ! נשיקות


גילוי נאות: ל'אוקסיטן, דיור, ג'יבנשי, לנקום, קלרינס, עפרה וOPI התקבלו מהחברות
SHARE:

2 תגובות

  1. אני לא יודעת מה מושלם יותר, את או האוסף היוקרתי המכובד שהצגת פה עכשיו...

    השבמחק
  2. מתוקה שאת, אהבתי את הלוק.

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.