יום רביעי, 11 בנובמבר 2015

שגרת טיפוח חורפית לעור יבש

עור הפנים שלנו דורש בכל עונה בשנה יחס מיוחד. בקיץ ובאביב יש עוד על מה לדבר, אך בסתיו ובחורף העור היבש הופך לדיקטטור של ממש ובוחר בקפדנות את התכשירים המגיעים להרגיע אותו.
לאחרונה הפנמתי ששגרת הקיץ כבר לא מתאימה לעור היבש שלי ושינויי מזג האוויר הקיצונים רמזו על הבאות, ונדרש פה חידוש מרענן ובוסט של לחות על הדרך.




את הבוקר אני פותחת עם קרם מעולה של Payot הצרפתית. הקרם מגיע מסדרת האנטי אייג'ינג החדשה Techni Liss אשר נהדרת לבעלות עור יבש בזכות כמות הלחות הגבוהה שהיא מעניקה. Techni List First הינו תחליב לחות ליום לתיקון ומניעת סימני גיל ראשונים, כך שהוא בהחלט מתאים לצעירות המעוניינות לשמור על מראה הנעורים. תפקידיו הם למנוע קמטוטים ולהוסיף לעור לחות, זוהר והארה.
העור היבש שלי פחות אוהב אותו לפני מייק אפ ואני משתמשת בו רק בימים בהם אני לא מתאפרת, או משפריצה אחריו את הFix + של מאק כדי לעזור לו להיספג מהר יותר.
מחיר ההשקה שלו עומד על 159 ש"ח במקום 385 ל50 מ"ל




העפעף התחתון נוטה להתייבש לי מאוד בחורף, וחוץ ממראה לא אסתטי מתווסף כאב מציק. כדי למנוע את המצב המעצבן, אני מקפידה לא להיות עצלנית ולהסיר את איפור העיניים אך ורק עם מסיר איפור דו פאזי וכן לטפוח קרם עיניים גם בבוקר ולא רק בערב.
הסיבה שקרם עיניים גם בבוקר הוא לא חלק משגרתי הקבועה היא העובדה שקרם עיניים נוטה להיות שמנוני ודורש דקות ארוכות (שחסרות לי בהחלט בבוקר) להיספג, עד שניתן להמשיך בהליך האיפור.




למזלי הכרתי לאחרונה את Advanced Genifique Yeux Light-Pearl Eye Illuminator מבית Lancome, שבשונה מהקרמים בהם השתמשתי עד כה נכנס בקטגורית הסרומים, ועל כן נספג בקלות ובמהירות ולא מותיר זכר, מלבד אזור מלוחח וקורן. האדוונסד ג'ניפיק לייט פרל הוא שידרוג של הסרום הראשון שהושק ב2012, ובין היתר מתהדר באפליקטור חדשני וגמיש אשר מוסיף לחווית השימוש מספר נקודות זכות, בניהן: הגעה פשוטה לכל אזור העין, החדרה יעילה של חומר מדוד וקור נעים ומרענן אשר פולט אפליקטור המתכת בשילוב עם החומר.
הפורמולה עצמה מחוזקת וסודית אשר מורכבת מ7 פטנטים. היא מלאה באור ומכילה חרוזי שרף אשר מעניקים מראה רך וקורן שמטשטש את מראה העייפות והשקיות השחורות.
402 ש"ח (לפני מבצעים) // 20 מ"ל




לאחר התהליך ולקראת קבלת המייק אפ אני אוהבת להשתמש בTROPO Day Base של ג'רנטיק. לכאורה המרקם וההרגשה הם של קרם לחות טוב לכל דבר ועניין, אך הDay base של GERnetic חוסך לי לעיתים אפילו פריימר!
הוא מכין את העור למייק אפ ומאפשר קבלה נינוחה ומחבקת על העור וכן עמידות לשעות רבות. בשילוב עם פריימר המוצר הזה גאוני אפילו יותר, ואת השילוב בניהם אני עושה בימים בהם אני זקוקה לעמידות גבוהה ביותר. ליום יום אני מסתפקת רק בו והוא ממש מציל אותי!







לפני שאני הולכת לישון ואחרי ניקוי פנים יסודי הגיע הזמן לבוסט של לחות, אשר יאפשר לי למחרת לחזור לשגרה הקלילה והנוחה. הכל מתחיל בסרום טוב, ולכבוד שינוי שגרת הטיפוח החלטתי להוציא את Clear Difference Advanced Blemish Serum של Estee Lauder מ"מגירת הממתינים" שלי.
הסרום נהדר ונספג מהר, משאיר את העור קטיפתי במרקם מאט אך מלא חיים ומסייע לקרם הלחות להיספג במהירות.



מספר דקות אחרי שהסרום נספג אני מתפנה לתחליב הלחות Mattifying Fluid של Avene. התחליב מיועד במיוחד לעור מעורב והגימור שהוא מותיר על הפנים הוא מאט, אך אני מוצאת אותו נהדר גם לעור היבש שלי.
כזכור, אני שרה שיר הלל בכל פעם לקרם הלחות AquaMilk של לנקסטר, אך בימי החורף או הסתיו הלחות שהוא מעניק פשוט לא מספיקה וקילופים צצים בכל מקום. Mattifying Fluid במרקם קליל וללא שמן אשר נספג במהירות בעור ומגיע בבקבוק משאבה סטרילי ונוח. הוא לא מכיל פראבנים או סיליקון, אך יש בו בישום עדין מאוד.
149 ש"ח // 50 מ"ל



לקינוח ורגע לפני שאני עוצמת את העיניים אני נותנת להם בוסט אחרון של לחות עם קרם העיניים מסדרת אימורטל של L'occitane. הקרם מפחית סימני עייפות, עיגולים שחורים ובעיקר נפיחות והוא מועשר בשמן של פרח האימורטל שהוכח כמגביר את ייצור הקולגן, ממריץ את חילוף החומרים בתא ואת קצב התחדשות התאים. הוא מזין את העור ומונע גירויים ומעניק תחושה מאט כבדה (אך ספגת מהר) שעושה חשק כבר ללכת לישון.
229 ש"ח ל15 מ"ל, אפשר למצוא גם באתר
מקווה שהצלחתי להועיל לכל ה"מיובשות" למינהן, נתראה בשגרת הטיפוח לחורף! ;)



גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה
SHARE:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Miryam Gadiel | All rights reserved.