יום חמישי, 22 באוקטובר 2015

TLV Fashion Week #Look 1


את היום הראשון של שבוע האופנה שנערך בין בטונות, כבלים וקצת אבק בקניון ההולך ונבנה של גינדי החזקות אמנם פספסתי, וכן את רוב אירועי הבוקר - צהריים, כי היי - מישהי פה רק התחילה ללמוד השבוע (!) אך באירועי הערב הקפדתי לנכוח ולא להבריז משום תצוגה חשובה.
הפעם הראשונה שכיבדתי את השטיח האדום בנוכחותי (אני בטוחה שהוא נורא התרגש וחיכה רק לי) הייתה ביום שלישי ויריית הפתיחה הייתה התצוגה של מותג היוניסקס Nouveauriche Dog ובראשו מעוז דהאן, שנערכה בשיתוף פעולה עם רשת ורדינון ומעצבת התכשיטים מיכל בן עמי.
ציידתי את עצמי בצלמת המוכשרת פולינה פרי וההתרגשות החלה





ועכשיו ילדים, חידה: מה משותף לכל הדוגמנים שצעדו במסלול נובוריש? ובכן, אם פספסתם את הפרט המאוד לא שולי הזה אולי רצוי שתלכו לשלול עיוורון צבעים - כל הדוגמנים הם ג'ינג'ים!
קולקציית חורף 2016 הייתה מרשימה ומעניינת ברובה, ובשונה מרוב התצוגות אפילו מצאתי כמה פריטים שהייתי מרשה לנוב ללבוש. ולנושא אחר וחשוב לא פחות: הג'קט הסגול. לארוני הפרטי בבקשה.




את הזמן הפנוי שהיה לנו ניצלנו אני ופולינה לצילומי אאוטפיט במתחם עצמו.


שמלה // עדיקה
סנדלים // Pull & Bear
קלאץ' // Asos
עגילים // הכנתי לבד


התצוגה האחרונה לאותו הערב הייתה של מרסלו בורלון, אשר כיהן כמנהל האומנותי בשבוע האופנה של 2013 וכעת חזר עם פריטים משובחים למסלולים כמעצב אורח.
בקולקצייה החדשה ניתן להבחין בסמלים ארגנטינאים מיתולוגיים, שזירת חרוזים מורכבת עם מוטיבים פראיים והדפסים שורשיים. אחת התצוגות המרשימות ביותר ללא ספק!



היום נחתם בשעת לילה מאוחרת ודידוי איטי לאוטו על גבי העקבים. פוסט עם היום (והאאוטפיט) השני יעלה ממש בקרוב, ממליצה לכם להירשם לניוזלטר ולעשות לייק לדף הפייסבוק על מנת לא להפסיד אף פוסט.
שוב תודה לפולינה פרי המוכשרת (האינסטגרם שלה הורס) על התמונות ולענבר גור אריה על האיפור!
סופ"ש רגוע ומהנה, נשיקות
SHARE:

3 תגובות

  1. אופנה זה לא הקטע שלי אבל את ממש מהממת. את חייבת להתחיל לדגמן!

    השבמחק
  2. מהממת! אני דווקא אשמח לפירוט על האיפור עיניים ושפתיים ;)

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.