יום שני, 8 ביוני 2015

Who Are You Moroccanoil?

חברות קטנות ואנונימיות שמצליחות בעולם בענק הן דבר משמח. חברות קטנות וישראליות שפורצות בהצלחה רבה לעולם הן דבר משמח אפילו יותר.
הכירו את Moroccanoil הישראלית עם החזות המאוד בינלאומית. רק בס"ד קטן בצד ימין של כל אריזה מזכיר לקהל הישראלי שיש לו סיבה אמיתית לגאווה ולקהל הבינלאומי שבישראל יודעים את העבודה.



מורוקנאויל הוקמה ב2007 ומונה יותר מ100 עובדים ברחבי העולם, אשר את מוצריה היא מפתחת בישוב מעלות בארצנו הקטנטונת. המוצרים של החברה טבעיים ומבוססים על שמן ארגן שמגיע ממרוקו (ועכשיו אתם גם מבינים את מהות השם) ונמכרים בארה"ב, קנדה, סין, יפן, קוריאה, ברזיל, צרפת, אוסטרליה, אנגליה ועוד.




בחרתי לי ארבעה מוצרים שעשו לי עיניים מדפי האתר, ביניהם ספריי עיצוב להגנה מחום - Heat Styling Protection שמשמש אותי לאחר כל מקלחת ולפני יבוש השיער עם פן או שימוש במחליק.
הספריי יוצר שכבה תרמית על השיער ומעניק לו הגנה אופטימלית, מונע שבירת שיער וקצוות מפוצלים ובעל מסנן קרינה המונע את דהיית הצבע של השיער. יש לו ריח מרענן ונהדר והכמות הגדולה שהוא מכיל מספיקה להמון שימושים.
מכיוון שהקצוות שלי כבר מפוצלים אני לא יכולה להיות בטוחה בקשר לאפקטיביות שלו בתור "נסיינית", אך פסיכולוגית עושה לי טוב לדעת שאני משפריצה משהו שמגן על השיער שלי לפני שאני שורפת אותו למוות.
המחיר לא יקר בשביל המיכל הגדול: 110 ש"ח ל250 מ"ל מכובדים.



לגבי המוצר הזה יש לי דעה נחרצת והמומה: מדובר במוצר לא פחות ממושלם. תקופה ארוכה תכננתי להעלות לערוץ היוטיוב סרטון על דברים שהפתיעו אותי, ולאחר החפיפה הראשונה עם המסיכה החלטתי לצלם את הסרטון במקום. מסכת השיקום עושה פלאים לשיער שלי על אף הדרישות המוגזמות שלה:
לאחר חפיפה יש להבריש את השיער ולתת לפרינססה 7-9 דקות להיספג. לאחר מכן יש לשטוף את הוד מעלתה ביסודיות ואז להניח מרכך (!) שיער. "חתיכת פרוייקט" מלמלתי לעצמי בזמן ששטפתי את המרכך מהראש, אבל מבט במראה כמה דקות מאוחר יותר ההיר לי שזו הבסט פרינד שלי לכל החיים. רק חבל שמומלץ להשתמש בה פעם עד פעמים בשבוע וככל שהיער משתקם להפחית את השימוש...

הסיבה להמלצה הזו ולכל הפרוייקט שסביבה היא העובדה שבמסיכה חומרים פעילים המתקנים את המבנה הפנימי שבשערה ובשל כך רצוי להשתמש במרכך מעל, בכדי לנעול את הלחות בתוך השיער.
החברה החדשה שלי מחיה את השיער ובונה אותו מחדש במהירות והיא עשירה בשמן הארגן שהזכרתי מקודם ובפרוטאינים המשקמים אותו והופכים אותו לחזק ובריא יותר. אחרי השימוש בה קשה למצוא בשיער שלי קצוות מפוצלים והוא פשוט נראה נהדר. אני משתדלת להשתמש בה תמיד לפני השקות או סתם אירוע חשוב ;)

הקסם הזה עולה 190 ש"ח ל500 מ"ל, לי יש טיובה קטנה שכבר רואה את הסוף ואני ללא ספק מתכוונת לרכוש אספקה לכל החיים.



מלבד מוצרי השיער הנהדרים של Moroccanoil יש בבעלותם גם ליין לטיפוח הגוף (מודה, גיליתי זאת ממש לאחרונה) שאינה מכילה פאראבנים או אלכוהול. כמובן שדברים מנצנצים, שימרים או מבריקים ישר לוכדים את תשומת ליבי ולא יכולתי להישאר אדישה לשמן - שימר גוף הזהוב והמפתה.
מדובר בתערובת של שמן ארגן (כמובן) נוגד חמצון יחד עם שמן שומשום הנספגים באופן מיידי בעור ומזינים אותו בלחות בזמן שמינרלים בגוון פנינה המצויים בה מעניקים לעור את הזוהר והברק הטבעיים שלו.
טעיתי לחשוב שהשמן מלבד היותו מוצר "טיפולי" יהווה גם מוצר "קוסמטי" שיתן לעור גלואו מהחלל או לפחות מכוכב לכת אחר.



בפועל המוצר עושה את העבודה לה הוא מתיימר ומזין את העור כראוי, והזוהר הטבעי בהחלט מודגש. אם חשבתם כמוני שהוא יהווה בשבילכם שניים באחד אתם צפויים להתאכזב, אבל אם לעור שלכם חסר ברק ולחות השמן הטיפולי בעל טיפות הזהב יעלה לכם את החיוך מעלה מעלה.
על התענוג תשלמו 179 ש"ח על 50 מ"ל



עוד פריט מקולקציית טיפוח הגוף שגרם לי להתאהב בו מיד הוא הבודי סופלה לשיקום מיידי. מדובר בפורמולה עשירה של שמן ארגן, אלוורה וחמאת שיאה קרמית שנספגים לתוך העור ומעשירים אותו בלחות. הריח מדהים, המרקם עשיר ונספג במהירות והעור אחרי המריחה (וכמה שעות טובות לאחר מכן) גמיש ומבריק.
ב 
Moroccanoil ממליצים להשתמש בודי סופלה על עור נקי מדי יום כדי לנעול את הלחות בעור ולהעניק לו שיקום מיידי.
219 ש"ח ל190 מ"ל


את סדרת השיער ניתן להשיג במספרות מובחרות ואת סדרת מוצרי הגוף בבתי ספא נבחרים, ברשת מלונות טמרס ובדיוטי פרי.
איזה מוצר של החברה אתן הכי אוהבות, ואיזה הכי בא לכן לנסות?


גילוי נאות: המוצרים נבחרו על ידי ונשלחו לסקירה
SHARE:

3 תגובות

  1. על אף המחירים הגבוהים מדובר בכמויות ענקיות. המסכות שלהם מעולות, יש לי מסכת לחות שלהם שעומדת להיגמר.. אולי ארכוש את מה שהמלצת את, מלבד התהליך המסובך היא נשמעת מוצלחת

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, תמורה שווה בהחלט למחיר. אני כל כך אוהבת את המסכה שאני מתבאסת שלא הכרתי אותה קודם! מומלצת בחום :)

      מחק
  2. דברים נוצצים תמיד ישמחו לבבי! וואלה גם אני לא ידעתי שיש להם גם טיפוח..

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.