יום שני, 16 במרץ 2015

What's New + סרטון רושם ראשוני

אני ממש שמחה שאני מצליחה להתמיד בפינת הWhat's New שלי, ושאחרי הראשון והשני מגיע גם הפוסט השלישי בסדרה. כמה דברים חדשים הושקו לאחרונה, והם בהחלט עשויים לעניין אתכן.


בורז'ואה כינסה את כל המי ומי כדי להציג כמה מוצרים חדשים שמגיעים לארץ, בניהם סדרת צלליות בפלטה של ארבע, בשמונה גוונים. בסדרה החדשה, Smoky Stories Pallets, צלליות במרקם קרם פודרתי בשילוב פריימר (בילד אין, מה שנקרא) השומר על הצלליות לאורך זמן. בזכות הפורמולה העמידה שלה, טקסטורת הצלליות מתיימרת להחזיק 12 שעות! 


כל פלטה מורכבת משלושה גוונים הרמוניים של צלליות, וצללית אחת מרכזית בעלת רמת פיגמנט גבוהה במיוחד. למעט הצללית המרכזית, שלושת הצלליות מגיעות בגרסת מאט נהדרת ונמרחות בקלות.
כל פלטה מגיעה יחד עם מברשת דו צדדית קטנטנה למריחה נוחה עבור מי אוהבת.
חוץ מהצלליות לבורז'ואה גם מסקרת Twist Up חדשה, איילינר מאותה הסדרה, ופודרה במגע משי הנקראת Silk Edition.
הפודרה החדשה בעלת פורמולה אשר נמסה על העור בגימור טבעי שאי אפשר לשים לב אליו, והיא גם לא יוצרת עומס או שכבה עבה ומעיקה על העור. הפודרה מתקבעת במראה מאט בזכות נוסחת הקריסטלים שבה, בעודה משמרת את בהירות העור, דבר שיהיה מצויין לעור שומני. למרות זאת, הפודרה אינה מייבשת את העור ומעניקה מראה חסר פגמים ל8 שעות. הסדרה החדשה מאזנת פגמים ונקודות כהות בעור ו
תפקידיה הם: לטשטש נקבוביות ופגמים, להחליק ולעדן קווים, לא "להקפיא" את תווי הפנים ולהשאיר את גוון העור כך שיראה עדין, רענן ובהיר.
אריזה מהממת, מראה מסתובבת 360 מעלות, ספוג רך ונוח לשימוש.
סקירה מלאה על המוצרים החדשים תעלה בקרוב :)



למשרדי יח"צ יש כנראה רוח הקודש בכל הנוגע לדאודורנטים. בדיוק ביום שהליידי ספיד סטיק שלי נפל מאריזתו על הרצפה והתרסק לחלקיקים, הגיע שליח עם שקית לבנה ומוכרת של קרליין כדי להציל אותי ואת הסובבים אותי מיום ללא דאודורנט. ועוד בחמסין המג'וייף שתקף אותנו בימים האחרונים. איפפ.
הדאודורנט החדש של קרליין נקרא 0%, ומצדיק את שמו בזכות 0% אלומיניום, 0% אלכוהול ו 0% פרבנים. הוא מצטרף לסדרה הנושמת של החברה לאחר שהצליח מאוד בסדרת הנערות, וכעת גם כאלה שלא חיבבו את העיצוב הנערי, הורדרד והשובב (איך לא??) יוכלו להינות מדאודורנט המועשר בקמומיל עם ריח נהדר ומרענן וממרקם אוורירי.  





Desigual היא רשת אופנה מפורסמת שמקורה בברצלונה - ספרד, והיא הוקמה כבר בשנת 1984. בחנויות הרשת הרבות (מעל ל13,000 אלף נקודות מכירה ב72 מדינות!) ניתן למצוא קולקציות נשים, גברים, ילדים, נעליים, אביזרים וכלי בית. הבגדים של דיזיגוואל מתאפיינים בצבעוניות רבה, חוסר סימטריות והדפסים ססגוניים, ומכאן מקור שמה: "לא - שווה".
השבוע נפתחה החנות הרשמית והראשונה של 
Desigual בישראל בקניון איילון, בליווי פרפרי ענק, ציורי קיר ושטיחים מרשימים. במקביל, ברשתות הפארם הושקו שלושה בשמים של המותג שזה עתה על ארצה: Fun, Love וSex. הרעיון מאחורי קולקציית הבשמים היא תפיסת חיים המשתקפת דרך הנאה, רעננות ואותנטיות, ובאופן כללי אורח חיים שמח ויצירתי.


באופן אל טבעי, את אפי משך מכל השלושה דווקא ניחוח הSex (קצת מביך כשכתובים את זה, לא?) למרות שאני יותר טיפוס פרחוני ורומנטי התואם את השניים האחרים. האריזה של הבושם בעלת גוונים עליזים ועליה חקוקים מעגלים. הבושם מזכיר מאוד את הסגנון של הפריטים בחנות, ועל המכסה שלו מוטבע בד בסגנון אתני שמוסיף לו ייחוד, כאילו כל השאר לא הספיק. 
שמתי לב שחברותי למקצוע (בלוגריות אחרות, בשפת התכלס) פחות התחברו לריח והגעתי למסקנה חד משמעית יחד עם הבושם של מוסקינו, שיש לי פשוט חיבה לבשמים מעט מבוגרים יותר. 
הניחוח שבחרתי הוא פרחוני - אוריינטלי עם תו עליון של סויה חלבית, פירות אדומים וריבס, ובתכלס הוא מתקתק, סקסי כמובן ומלא תשוקה.
מחיר ל50 מ"ל - 250 ש"ח
מחיר ל100 מ"ל - 350 ש"ח.
הבשמים נמכרים רק ברשתות השיווק והפארמים ברחבי הארץ ולא בחנות הרשת.



אם בימים הקרובים תלכו לסופר פארם (= הבית השני של חלקכן) ופתאום תגלו אורח חדש, אל תתפלאו. Nivea מצרפת אל חנויות הפארם סטנד ענקי במראה חו"לי עם כל הטוב שיש לחברה להציע. בדומה לארוניות הקיימות בסניפים של חברות אחרות, גם ניוואה מרכזת עבורנו את כל המוצרים במקום אחד, בצורה מסודרת עם מגוון הסדרות ודיילות ייחודיות של החברה, שבואו נקווה - יהיו שונות מחברותיהן בשוק.



מלבד המוצרים הקבועים ניתן למצוא בארוניות החדשות גם מארזים מפנקים, דוגמת מארז הטיפוח "אקווה אפקט" המכיל קרם לחות עם 50 מ"ל, ג'ל ניקוי עם 150 מ"ל ומי פנים 200 מ"ל, ב100 ש"ח בלבד במקום 285 ש"ח. 

והנה עוד כמה מוצרים חדשים והרושם הראשוני שלי מהם:





שמעתן על חידושים נוספים או אהבתן את מה שחשפתי לפניכן? אשמח לשמוע!

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו מהחברות
SHARE:

4 תגובות

  1. מעניין איזה ריח יש לבושם עם שם כזה... ועיצוב יפה תתחדשי!

    השבמחק
  2. תתחדשי על העיצוב החדש! מהמם :)

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.