יום רביעי, 31 בדצמבר 2014

Happy New Year! 2015

עוד שנה חלפה לה והעולם משנה קידומת. 2015, כבר גדול הבחור!
החלטתי לא לעשות סיכום שנה של המוצרים האהובים עלי, מכיוון שעשיתי זאת כבר בראש השנה העברי, וחוץ מזה, כדאי שאתחיל לשנן את החודשים לפי הסדר האמיתי שלהם עד לשנה הבאה, ואז אולי אזכור שינואר הוא הוא החודש האבוד שמגיע אחרי דצמבר. ולפני שאתן מגחכות עלי, בואו נראה אתכן אומרות ברצף את כל החודשים העבריים. הא! התקלתי אתכן.
הפוסט הפעם מוקדש למוצרים מנצנצים וגלאמיים בדיוק כמו ערב הסילבסטר הבא עלינו לטובה.



אז למרות שערב הסילבסטר המנצנץ מתרחש בעוד כמה שעות, עדיין אין לי תוכניות. נוב נשאר בבסיס (קצינים עובדים קשה בכל השנה!) והחברות שלי עובדות (מישהו צריך לממן להם טיול של אחרי צבא, אחרי הכל) או שנמצאות כבר בחו"ל (טוב, לחלקן יש ספונסרים כנראה).
אני תמיד יכולה להיות סופר גלאמית וללכת למכון כושר, אך אני חושבת שבכל זאת אחפש מקום ששווה להתאפר בשבילו. 


ואם אתאפר וארצה להרגיש נוצצת, מאירה ויפה, ללא ספק אשתמש בפודרת המטאוריטים של גרלן. כשהתלבטתי בעבר אם לרכוש אותה או לוותר, שמעתי המון ביקורות על כך שהיא עושה יופי של עבודה בקישוט שידת האיפור, אך אני דווקא מוצאת אותה מאוד שימושית בימים שהעור קם על המצב האפרורי שלו, או שהמייק אפ גורם לו להיראות חסר חיים. לדעתי הפודרה הזו של גרלן היא גלגל הצלה עבור בנות עם עור יבש שצמא להארה כלשהי. הכי גלאמית, הכי נוצצת, הכי מאירה והכי גורמת לי להרגיש טוב. סילבסטרית משהו!
להשיג באיכימיסט או בפארמי ארצנו, או שפשוט תשיגי חברה שווה כמו עדי בלזם.


אודם אדום הוא כבר תקופה ארוכה סימן ההיכר שלי, ובלעדיו אנשים מנסים ללא הצלחה להבין אם הסתפרתי, עשיתי ניתוח אף או פשוט שכחתי להתאפר. אז ללא ספק, לערב כמו הסילבסטר אודם אדום, מאט, אך עם נצנצים שישדרגו את המראה הכללי הוא הטוב ביותר!
לסקירה המלאה של SPARKS OF ROMANCE ולסווטצ'ים לחצו על הלינק (:
להשיג ברשת מאק או באתר האינטרנט שלהם, קולקציה מוגבלת.


האם יש הרגשה טובה יותר מלחנוך משהו חדש? כן, לחנוך משהו חדש בערב מרגש!
הבושם החדש של JEANNE ARTHES הצרפתית נקרא Perpetual Pearl מגיע בגרסת או דה פרפיום והוא פירותי ומתקתק עד מאוד, אך עדיין נשאר חורפי ולא בורח אל מחוזות יולי - אוגוסט.
האריזה של הבושם נראת כמו מתנה מפתה במיוחד, לבנה עם סרטים ורודים ונפתחת בצורת שליפה כלפי מעלה. בקבוק הבושם עצמו אינו מרשים יותר מדי, אך אל תסתכל בקנקן, אלא במה שיש בו. ומה שיש בו לחלוטין זועק - תן לי כבר נשיקה יש עוד שניה לחצות!
129 ש"ח ל100 מ"ל, רק בסופר פארם


וכמובן שהגימור המושלם מגיע בגרסת הציפורניים, כי מי יוצאת בסילבסטר בלי מניקור מושלם?My Voice Is A Little Norse מהקולקציה הנורדית של OPI הוא הלק הכי סלבסטרי שיש ברשותי ושאני חושבת שקיים בכלל, והוא לק חובה לאירועים מהסוג הזה, וגם לסתם ימים שפשוט מתחשק משהו מרשים ומיוחד.
ולמי שרוצה לקרוא עליו עוד קצת, מוזמנת לקרוא את מה שכתבתי בפוסט מהדורות חדשות שם הוא הופיע לראשונה.
65 ש"ח ל15 מ"ל באפריל, מתחם שרונה ורשתות שיווק OPI.


בקיצור יקרות שלי, שתהיה לכן שנה נהדרת לפחות כמו שהייתה 2014! נצנוצים ונשיקות 3>

גילוי נאות: האודם, הבושם והלק התקבלו מהחברות
SHARE:

2 תגובות

  1. לא הבנתי מה מיוחד בפודרה הזאת, היא באמת שווה את הכסף?
    בכל אופן, הציפורניים שלך ראויות להערצה ואת פשוט מהממת!

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שהיא יקרה, והרבה יאמרו שלא. אני מוצאת אותה שימושית ומשתמשת רק בה, נותנת הערה וחיות לפנים ולא גימור מאט, אז השאלה היא מה את מעדיפה :)
      תודה רבה מקסימה 3>

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.