יום רביעי, 27 באוגוסט 2014

Guilty Pleasure


גילטי פלז'ר. הנאה אסורה. דברים שעושים לנו את זה, שמשמחים אותנו, שגורמים לנו להרגיש טוב, אבל אוהבים לעשות מצפון אחר כך. ועוד איזה מצפון.
בקטגוריה הזו תמצאו נשנוש שוקולד באמצע הלילה,




רק עוד שפתון אחד לאוסף...



או עוד חבילה שהזמנת שממש אין לך צורך בה.
לפני כמה שבועות היה יום בחיי, שהיה כולו מלא בGuilty Pleasure. ואיך לא, בהתאם לכך, אחד הימים הכיפיים ביותר.
את היום התחלתי בהתעוררות מאוחרת (11:00, למען הפרוטוקול) ומקלחת מפנקת.



את מוצרי -417 הכרתי הודות לגלוסיבוקס, ואת שני המוצרים הנהדרים האלו קיבלתי במתנה מאמריקן לייזר, שם התחלתי טיפול להסרת שיער לצמיתות. המכון שלהם ברחובות מעולה, וניתן לרכוש שם את המוצרים של החברה, שעד עכשיו באמת לא ידעתי היכן ניתן למצוא אותם.
הפילינג וחמאת הגוף מגיעים בריח 
KIWI MANGO, אבל למזלי ריח המנגו לא מאוד דומיננטי והארומה הכללית מתקתקה ונעימה.
בהחלט דרך להתחיל יום מצויין!

קרם הגנה לשיער מעיצוב בחום מבית נטורל פורמולה

אחרי המקלחת ייבשתי את השיער ומרחתי מעליו את קרם הקרטין של נטורל פורמולה, שאמור להגן על השיער בזמן החלקה בחום. חיכיתי כמה דקות בודדות והתחלתי את מלאכת ההחלקה!
את סדרת הקרטין של נטורל פורמולה אני מאוד אוהבת ומשתמשת בה על בסיס קבוע. למרות שאני משתמשת בקרם הקרטין כבר תקופה לא קצרה, עדיין לא גיבשתי עמדה עד כמה הוא באמת מגן על השיער, מכיוון שאני לא רואה הרבה שינוי. מצד שני, יכול להיות שם אפסיק להשתמש בו השיער יתחיל להישרף עוד יותר, אז מבחינה פסיכולוגית הקרם הזה בהחלט עובד, ואני משתמשת בו בכל פעם כשאני מחליקה את השיער. אגב, המחליק באמת תופס יותר טוב על השיער שקיבל את החומר! שזה בכלל מצויין. חוץ מזה שהמחיר שלו הוא 40 שקלים לפני הנחות, שגם זה לא רע בכלל.

ALL IN ONE מבית קרליין

אני מאוד אוהבת איפור טבעי וגם הפעם לא חרגתי ממנהגי. מה שכן, בדרך כלל אני מסתפקת בקרם לחות בלבד לפני המייק אפ, והפעם (יום הגילטי פלז'ר, למקרה שהספקתן לשכוח) החלטתי לנסות גם את הפריימר החדש מבית קרליין.
הפריימר מתיימר להיותALL IN ONE  - פריימר לפנים, לשפתיים וגם לעיניים: בתור בסיס לצללית.
אישית, אני פחות מתחברת למוצרים שמטרתם לתת פתרון כולל. אני חושבת שלכל תכשיר יש את המטרה שלו והוא צריך להיות טוב מספיק בשבילה.
בהתאם לכך, הפריימר של קרליין לא עשה עבודה כל כך טובה בתור פריימר לשפתיים, ושפתון הג'יבנשי האהוב עלי החזיק מעמד פחות זמן מבדרך כלל והצבע שלו התקבל פחות יפה.
לעומת זאת, על הפנים הפריימר היה מדהים
. הוא הכין את העור בצורה מעולה להתחלת עבודה עם המייק אפ, בכך שיצר משטח קטיפתי וחלק, נספג במהירות ולא הורגש  על העור כבר אחרי דקות בודדות. המייק אפ של DIOR התקבל בצורה מעולה ואחידה עליו ונשאר עמיד לאורך כל יום החטאים המתוקים שלי. או שזה היה הנאות אסורות? וואט אבר. העיקר שמצאתי לי פריימר מעולה.
עוד יתרון שלו – והוא חתיכת יתרון – הוא כנראה מינון הסיליקון שבו. הפריימר של סמאשבוקס שכולן מהללות חיצ'קן לי את הצורה לאחר שימוש אחד בלבד, לעומת מספר השימושים בפריימר של קרליין, שלא הזיק לפנים שלי בכלל.
וכדי שההנאה האסורה שלכן לא תעשה יותר מדי ייסורי מצפון, הפריימר של קרליין נמכר כרגע במחיר השקה של 90 שקלים, במקום 190 שקלים בהמשך. כדאי לתת לו צ'אנס!


ואם בייסורי מצפון עסקינן, אין דבר שגורם לי להרגיש רע עם עצמי יותר מלמרוח לק נצנצים \ גליטרים \ כל לק שדרושות לי כמה שעות טובות בהתעסקות וההורדה שלו. זה לגמרי הורס את כל הפאן.

חברת OPI  בצעד סופר מתחשב החליטה להקל לנו את החיים והציגה את ה GLITTER OFF, שכבת בסיס שמורחים לפני לק הגליטר, וכשנמאס ניתן להסיר את הלק בקלות במשיכה אחת.
החלטתי לפנק את ציפורני בBeyond cozy של
ESSIE  שנורא התגעגעתי אליו, ומרחתי את הגליטר אוף בתור שכבת בסיס. לקח לשכבת הבסיס כמה דקות מכובדות להתייבש, ולאחר מכן שתי שכבות של ביונד קוזי עשו את העבודה.

גליטר אוף של OPI

למרות שחששתי, הגליטר אוף לא ערער את עמידות הלק והוא נשאר ללא צ'יפים כחמישה ימים, כפי שהוא נשאר בדרך כלל. לעומת זאת, לא הצלחתי להסיר את הלק בשכבה אחת כפי שהיה אמור להיות, ונאלצתי לעשות זאת בכמה פעמים ולקנח במסיר לק. ההסרה אמנם הייתה פשוטה יותר מאשר בלי הגליטר אוף, אבל התוצאה לא הרשימה אותי יותר מדי.
בכל מקרה, אצל בלוגריות אחרות כמו נטלי ואלכס זה עבד אחרת, אז דעתי חלוקה.
ניתן להשיג ברשת אפריל. 



ואחרי שסיימתי את ההתארגנות שלי, יצאתי ליום שכלל שתי השקות - יום של שחיטות, כבר אמרתי?
הראשונה, של אתר GUILTY (הרגע הזה שאתן עושות "אההההה") שהתקיימה בהרברט סמואל, הלא היא המסעדה המפורסמת של השף רושפלד.
אחרי מנות ראשונות שכללו את סלט העגבניות הכי טעים שאכלתי אי פעם ועוד כמה דברים שנמנעתי מלאכול, כמה כוסות שמפניה ומנה עיקרית צמחונית - מטעמי דת וכשרות, שמענו על מארזי המתנות שהוצאו למכירה באתר.

מסעדת הרברט סמואל 

האתר של גילטי מתיימר לתת מענה לאותן בחורות ונשים שמעוניינות לשים את ידיהן על כל מיני מותגי חו"ל מגניבים מבלי לצאת מהארץ, אך מפחדות או לא מעוניינות להזמין מאתרים בחו"ל.
בהתחלה הרעיון מעט הפתיע אותי, בכל זאת, את כבר מזמינה מאתר, אז מה זה משנה?
אבל נשים רבות מעידות על עצמן שהן מעדיפות שירות ישראלי ברור ופשוט (וצוות גילטי ללא ספק מעניק זאת) למרות שהמחיר עלול להיות יותר גבוה.
עוד יתרון של האתר שנמצא בארץ הוא ההתעסקות עם המע"מ והמכס, שכידוע באתרים בין לאומיים צריך לשלם אם עוברים את 75$. (אני אגב מחכה לחבילה של 80$ חודש, תחזיקו לי אצבעות :( )

גילטי מציגים אריזות שי לראש השנה

אז באתר של גילטי תוכלו למצוא מעל ל60 מותגי קוסמטיקה, כמו: אסתי לאודר, נארס, שו אמורה, סמאשבוקס, עפרה, פול מיטשל, ג'יג'י ועוד רבים וטובים, ולכבוד ראש השנה והחגים הגיעו גם כמה מותגים חדשים, כמו: St. Tropez, צ'יינה גלייז, רבלון ומותגי בישום מעולים (קלואה, ג'ימי צ'ו, קלוין קליין).
חוץ מזה, האתר מעניק שירות התאמת מתנות ייחודי בו ניתן לשלוח תמונה של מקבלת המתנה בפייסבוק של גילטי, והם ידאגו להתאים עבורה מוצרים מהאתר - ללא תוספת תשלום.
אריזות מתנה כבר נמצאות באתר לרגל החגים, ותהיה להם הרחבה בפוסט אחר :)

אינגלוט חוזרים לישראל!

ולסיום יום הגילטי פלז'ר שלי נחתתי בהשקה מחודשת של החנות האהובה "INGLOT" בדיזינגוף סנטר. אינגלוט, שכבר הושקה ונפתחה בעבר (2011) נסגרה לאחר שנתיים, ונפתחת עכשיו מחדש בסניף דגל בדיזינגוף ובסניפים נוספים ברשת המשביר לצרכן.
האיפור של אינגלוט הוא איפור מקצועי עם מגוון רחב של צבעים וגוונים. תוכלו למצוא שם צלליות, ליפסטיקים, גלוסים, לקים, ריסים וכמעט כל דבר שעולה בדעתכן.

מנסה את גוון 60 של אינגלוט

הקונספט של אינגלוט מאוד מעניין: בכניסה לחנות תוכלי לקבל משטח מגנטי עליו יהיה ניתן להניח את כל הצלליות \ סמקים ושאר המוצרים המגיעים בפאן, להסתובב בחנות ולסיום להחליט אם לרכוש בצורה בודדת או לרכוש גם פלטה מגנטית ריקה, עליה תוכלו לסדר את המוצרים שבחרתן.
פלטה בעיצוב עצמי - זה כאן! לשיטה הזו קוראים FREEDOM SYSTEM והיא מאפשרת לכן לעצב את הפלטה בדיוק כפי שחשקתן, מבלי להצטרך לרכוש אחת מוכנה עם גוונים שלא קולעים לטעמכן.

INGLOT בישראל

ואחרי היום המתיש הזה, הגעתי הביתה, חלצתי עקבים, דידיתי אל המקרר ושלפתי לי חבילת שוקולד. סתם ככה, לפני השינה.
אילו הנאות אסורות אתן אוהבות במיוחד?

גילוי נאות: נטורל פורמולה, פריימר של קרליין, OPI התקבלו לסקירה
SHARE:

4 תגובות

  1. יש לי גם את beyond cozy של essie ואני מורידה אותו בשיטת נייר הכסף- עובד מצויין ;)
    איזה כיף שיש כאן אינגלוט! אני מתה לנסות את האייליינר ג'ל שלהם, שמעתי המון המלצות עליו.


    http://piece-of-air.blogspot.co.il/
    https://www.facebook.com/pieceofair

    השבמחק
  2. אני אוהבת את הגוון הזה של אסי! הוא פנסי כזה :)
    אני כל כך שמחה שאינגלוט חזרו ובגדול!

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.