יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

לראותם בלבד

לפעמים כשאני קונה או מקבלת מוצר חדש שאני מתכננת שיופיע בבלוג, אני לא משתמשת בו עד שאני מועילה בטובי לצאת איתו החוצה, למקם, לעצב ולצלם אותו מכל הזויות והכיוונים.
זה דורש ממני איפוק ודחיית סיפוקים, אבל התמונה של המוצר החדש משמחת אותי כל כך – שזה שווה את זה.
בהתאם לכך, ישנם מוצרים שמגיעים באריזות יפייפיות, שנראים מדהים, אבל לאחר מספר שימושים הזוהר והיחוד שלהם פג. לכן יש מוצרים, שמתאימים לקטגוריה שאני מכנה "לראותם בלבד". הם יפים, הם משמחים, וצריך לדעת איך להשתמש בהם מבלי שיהרסו, כדי שימשיכו לשמח ולקשט את שידת האיפור.







פאלטת העיניים של בובי בראון RAW SUGAR SHIMMER BRICK EYE PALETTE היא אחד הדברים היפים שראתי בחיי. קופסא שחורה ואלגנטית עם מראה מלבנית ומחמיאה, שמכילה בתוכה עשרה צבעים שימריים מטריפים. מפחיד אותי להשתמש בה ולהרוס את כל היופי הזה, אבל עם מברשת קטנה ומעט סבלנות בהחלט אפשר לנצל את הדבר המקסים הזה ולהפוך אותו לשימושי.



אתן יודעות שאני לא משתמשת הרבה בצלליות, אבל אין ספק שהפלטה הזו עושה חשק. נראת נהדר לשימוש עצמי וגם תשמש כמתנה ראויה ומשמחת.
SHIMMER BRICK EYE PALETTE היא בעצם קשת רחבה של גווני חום קלויים וגווני סוכר חמימים. הפלאטה במהדורה מוגבלת לקולקציית הקיץ של בובי בראון שנקראתRAW SUGAR  ומתמקדת כולה בגווני הזהב והברונזה, למראה שזוף ובריא.
פלטה טבעית, קייצית, שזופה ומרעננת - זה כאן.
265 שקלים בסניפי בובי בראון.




חוץ מהמעללים של טוני, אין הרבה דברים שגורמים לי להתפעל. בטח לא כאלו שגורמים לי להוציא "וואו!" מופתע מהפה.
האינסטינקט הטבעי שלי כשפתחתי את הקופסא האדומה, בה נחה הפודרה של קלרינס (אחת מיני מוצרים רבים וטובים תודות לביוטי סיטי) היה פעירת עיניים, השתאות, תדהמה, חיוך וזעקת וואו.
בד הקטיפה האדום הכיל קופסא מרובעת ושטוחה עם מכסה הולוגרמי מהפנט, והפתיחה של הקופסא כמעט סנוורה אותי מהיופי שבה. פודרה כל כך מיוחדת, עם קישוטים עדינים, עיגולי צבע מרהיבים ונגיעות זהב משמחות.





הבעיה היחידה עם הפודרה הזו והיופי שבה, היא שלתוצאה מרבית יש לערבב את כל הצבעים יחד, כדי לקבל תוצאה מושלמת. לזה אני ללא ספק קוראת "לראותה בלבד". למה אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה? :(



הפודרה יצאה במהדורה מוגבלת לקולקציית אביב – קיץ, ונקראת Opalescence Face & Blush Powder. 
הרעיון שלה הוא לתת מראה בריא וזוהר לעור הפנים בזכות הגוונים החמים והמאירים שבה, ולתת עמידות לאורך כל היום.
249 שקלים ל10 גרם, לפני הנחות




אם אתן קוראות ותיקות בבלוג, אתן בטח זוכרות את סומק הלבבות היפייפה של פשיזן פורמולה שהזמנתי מאייהרב באחת ההזמנות הקודמות.
אם אתן לא זוכרות על מה מדובר, אני משערת שראיתן אותו ברחבי הרשת, כי מדובר בסומק בהחלט יפייפה ומיוחד.
סומק הלבבות שימש אותי הרבה מאוד, ואהבתי להשתמש בו בימים בהם הייתי צריכה איפור קליל ומהיר, שכן הוא חסך לי שימר, ובמריחה על הלחיים הוא נתן מראה ורוד וטבעי עם נצנצוץ עדין וחי.
לצערי הוא נשכח באוטו, התפרק מהחום ונשבר, והיה זה רק טבעי שבהזמנה הבאה מIHERB, אקנה אותו שוב. בשיטוט באתר נתקלתי בסומק שאמור להיות דומה לו מבחינת ביצוע, רק בצורה של מוזאיקה, והחלטתי לתת ניסיון למוצר החדש.




הוא נכנס לקטגוריית לראותם בלבד משתי סיבות:
הראשונה, הוא מהמם.
השנייה, כפי אחיו הבוגר שהלך לעולמו, אחרי מספר שימושים (רחב, אני חייבת לציין) הצבעים מתחילים לאבד מיופיים במוצר עצמו. על הפנים הוא עדיין נראה כרגיל, אבל היופי החיצוני שלו נשחק. עדיין לא הגעתי למצב כזה בסומק המוזאיקה, אך אני משערת שזה מה שיקרה גם לו. בינתיים, אני נהנת ממנו בימים עצלים וגם בכאלה שפחות, ואני חייבת להדגיש שהצבע שלו הרבה יותר מורגש מסומק הלבבות.
הוא עולה
11.47$ וניתן לרכוש אותו מכאן. אם זו הקנייה הראשונה שלכן באתר, השתמשו בקודPGN873  וקבלו עד 10$ הנחה.



המוצר הלא ממש חדש הזה של לוריאל, (בכל זאת, הטרנד החל ב2013) צבע "אומברה" לשיער נכנס לקטגורית לראותם בלבד מהסיבה הפשוטה: אין מצב שהוא עולה לי על השיער.
כן, זה נראה מפתה. מודה. וזה גם כל כך יפה על הרבה בנות שראיתי, על סלבס ועל מי לא. אבל... אין לי אומץ.
הרבה זמן מתחשק לי לצבוע את השיער או לעשות איזה שינוי משמעותי, ואומברה הוא בהחלט אחד מהם, אבל אני כל כך עסוקה בתהליך השיקום של השיער, שזה יאלץ להידחות.
אבל אם עבורכן זו אופציה, הערכה שלוריאל מציעה בהחלט שווה.




אומברה הוא טרנד של שורשים כהים וקצוות בהירים.
הערכה של לוריאל שמגיעה בארבעה גוונים (החלק משיער כהה ועד בהיר בלונדיני) נותנת את האפשרות לבצע צביעה מושלמת לבד בבית.
הערכה מכילה: מברשת מקצועית לקבלת אפקט הגוונים המדורגים, מיכל פיזור המכיל קרם מפתח, קרם הבהרה, מסיכת טיפוח מועשרת בנוטרי – סרמיד לשיער נעים וחלק כמו משי וזוג כפפות לצביעה מקצועית.
אוף, עכשיו בא לי לנסות לצבוע. אולי זה לא אבוד.
מחיר: 60 שקלים לפני מבצעים.




ואם אנחנו כבר רק מתבוננות, אז שיהיה בסטייל:
אין דבר שאני אוהבת להדגיש באיפור יותר מאת העיניים. לפעמים אצלי הן נראות חומות, לפעמים ירוק כהה. כמובן שאני מעדיפה את הירוק, ועיפרון בצבע בהיר בהחלט עוזר להוציא את הירקרקות שבהן.




העיפרון החדש מבית ג'ייד מגיע במרקם קרמי, רך ועם פגמנט צבע טהור. הוא שייך לסדרת IDYLLIC KAJAL EYELINER בעלת פורמולה חדשנית, וכפי שהוא מתיימר הוא גם פועל: נמרח בצורה סופר אחידה וחלקה כמו חמאה, יש לו ריכוז גבוה של פגמנטים והצבעים מהפנטים. הצבע שעוזר לי להוציא החוצה את הירוק הוא 203 VENETIAN TURQOISE – טורקיז מקסים. הוא נשאר בתוך קו המים שעות רבות, וגם כשהוא דוהה הוא עושה זאת בסטייל ולא נמרח לכל כיוון. מומלץ!
60 שקלים לפני הנחות.




ואתן יודעות שאני לא יוצאת לשום מקום בלי מסקרה ואיכשהו היא נכנסת לכל פוסט, אז קל וחומר לפוסט חשוב כמו ראייה.
המסקרה של בורז'ואה הצליחה גם היא להוציא ממני קריאת התפעלות, ולאו דווקא בשל המראה החביב שלה. האפקט שהיא עושה מדהים, וזו המסקרה שהכי האריכה לי את הריסים עד כה. ללא ספק, לא יצא לי עדיין להתנסות במסקרה שעד כדי כך עיגלה, עד כדי כך האריכה ועד כדי כך הפרידה את הריסים, בצורה מושלמת כמו שהיא עשתה.
VOLUME 1 SECONDE  החדשה מעניקה כיסוי מיידי, עמידות עד 16 שעות והסרה קלה ופשוטה. בורז'אה טוענים שכל הטוב הזה קורה בגלל איזון מושלם בין הפורמולה למברשת.
ועם כאלה תוצאות טובות, מי אני שאתווכח איתם?
לא רבות מהמסקרות עושות את כל הפעולות האלה, עמידות ולא נמרחות ואפילו לא משאירות גושים. ובטח שאם יש כאלה, הן לא במחיר כזה מצויין. אני התאהבתי!
שמתי לב שהחומר בפעם אחת לא מספיק תמיד לשתי העיניים, אם גם אתן מרגישות בכך, הכניסו את המברשת חזרה, סובבו חצי סיבוב והמשיכו להשתמש. בשום אופן אל "תפמפמו" את המסקרה, זה הורס אותה!
59 שקלים במקום 125 שקלים ל12 מ"ל.


לנוחיותכן, מצורפת תמונת פאקצה עם העיפרון והמסקרה. ו....היי! יש לי קצוות בלונדינים!



גם לכן יש מוצרים כל כך יפים שאתן מפחדות להשתמש בהם? אשמח לשמוע איזה :)

גילוי נאות: למעט הסומק, המוצרים התקבלו מהחברות
SHARE:

11 תגובות

  1. ואוו הפלטה של בובי בראון נראת מדהים :) אין לי תקציבים לבובי בראון אבל אולי שווה לחסוך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יפייפיה הורסת! אבל הבחלט, נורא יקרה...

      מחק
  2. חחח, שמי השני, יש לי מגירת חנוכה <3

    השבמחק
  3. מאוד אוהבת את הבלוג שלך, הוא מקסים! הכתיבה עניינית וכייפית לקריאה, ואת בעצמך מתוקה! אבל יש משהו שיושב לי על הלב כבר כמה פוסטים ואני פשוט חייבת להגיד...
    כמעט בכל פוסט שלך (בזמן האחרון), יותר מ70% המוצרים שאת מזכירה התקבלו לסקירה. כמובן שזה כיף אדיר לקבל דברים בחינם וזה מגיע כי יש לך בלוג מהמם ומצליח ואני באמת מפרגנת, אבל זה קצת נותן הרגשה שהבלוג הוא עמוד פרסומות ופחות את והדברים שאת אוהבת. אני לא יודעת אם דעתך כנה (אני מקווה כמובן שכן) אבל קרו כמה פעמים שקראתי על מוצר שהתקבל אצלך לסקירה וכתבת כמה שהוא נפלא, וחודש אח"כ נתקלתי בפוסט שלך מוכרת אותו באחת הקבוצות בפייסבוק. זה נשמע כאילו אני נכנסת לך לעניינים האישיים ואני יודעת שאני נשמעת ממש מגעילה ואני לא מתכוונת להיות כזו, באמת שלא, זו פשוט הרגשה כזו שנוצרה לי לאחרונה וזה היה לי חבל דווקא כי את אחת הבלוגריות האהובות עליי. כ"כ מקווה שתקחי את התגובה הזו כבקורת בונה או כהערה, כי אני באמת לא מתכוונת לפגוע או לשפוט...
    אני בהחלט מפרגנת לך וחושבת שאת מדהימה!!!
    סופ"ש נעים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירתי, כל כך צר לי שאת אנונימית כי כתבת תגובת ביקורת בצורה נורא עדינה ומכבדת, ואני מעריכה אותך על כך מאוד!
      אז דבר ראשון, תודה שאמרת את אשר על ליבך ועל המחמאות.
      ובקשר לביקורת: הדבר האחרון שהייתי רוצה הוא שעמוד הבלוג יראה כפרסומת. תוכלי לשים לב שאני נמנעת לחלוטין מלפרסם קומניקטים או תמונות מיח"צ, וכותבת את דעתי על כל מוצר.
      את צודקת שבתקופה האחרונה יצאו יותר פוסטים עם מוצרים שהתקבלו, אך אני מעולם לא ראיתי זאת כדבר רע ואני כותבת את דעתי הכנה על כל מוצר, בלי שום קשר לשם מה הוא התקבל. הרבה קוראות כותבות לי על כך תגובות מפרגנות ומעריכות זאת. לצערי אני לא יכולה להרשות לעצמי לרכוש את כל הדברים שאני כותבת עליהם, אך בזכות הסקירות אחרות יודעות אם זה באמת משתלם.
      ובאשר לקבוצת ההחלפות - את רק יכולה לתאר לעצמך כמה מוצרים כפולים יש לי, וכמה אני לא צריכה עשרות קרמי לחות או מסקרות. את הטובים ביותר אני שומרת לעצמי, אבל יש גם כמה נפלאים שאני פשוט לא זקוקה להם, ומעדיפה להעביר הלאה.
      מקווה שעניתי לך, אם יש לך תגובה כמובן שאשמח לשמוע :)

      מחק
    2. וואו! ציפיתי מבחורה כמוך לתגובה מבינה ובוגרת אבל לא לתגובה כזו!!!!! עשית לי את השבוע, בחיי. את מדהימה!!!!
      שבוע נעים ♥

      מחק
  4. אני מודה שעל אף היופי, אני משתמשצ:P
    הפלטה של בובי מהממת, אבל אחרי השימוש בה גיליתי שהיא שימרית מדי עבורי.

    השבמחק
    תשובות
    1. את הפלטה ספציפית אני ממש לא מסוגלת להרוס! חושבת שמישהי אחרת תהנה ממנה מאוד, בקרוב ;)

      מחק
  5. תמונה לא פאקצית בכלל!!
    מבינה אותך לגבי הפודרה של קלרינס... כבר מעל לחודש במגירה. לא מסוגל לגעת ביפייפיה הזאת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בזמן האחרון הרשתי לעצמי להשתמש בה.
      האם אני לגמרי איומה?

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.