יום רביעי, 11 ביוני 2014

What's new? - JUNE

שמתי לב שאהבתן מאוד את פוסט ה"מה חדש" הקודם, וגם עצם העובדה שיש המון דברים חדשים שכדאי לכן לדעת עליהם גרמו לי למהר ולעשות פוסט חידושים נוסף.
אז, מה חדש בארצנו הקטנטונת?














או שלום לאחד ממותגי השיער המקסימים ביותר!
לראשונה נתקלתי במוצרים של AUSSIE לפני 5 שנים בזמן טיול בארה"ב, באחת מפרסומות השיער שהבטיחו שיער מושלם. אז הם היו בבקבוקים סגולים ומפתים, וילדה בת 14 שהאמינה לכל פרסומת אצה רצה בליווי הוריה אל הסופר הקרוב והתחדשה במוצרים בעלי המחיר המצויין. בכנות, אני לא ממש זוכרת את ההשפעה שהייתה להם, אבל אני כן זוכרת שחזרתי לארץ עם סטוק. מאז התגלגלו הימים והשנים, ומסיכה של אוזי הפציעה בקופסאת גלוסיבוקס האחרונה שסקרתי. נורא התלהבתי ממנה ומהקנגורו הנוסטלגי (אלוהים יודע איך את הפרטים האלה אני זוכרת ומה יש בתפריט המסעדה שאני מדקלמת כבר חודשיים אני עדיין כותבת לי על דף) וכבר תכננתי להשיג לעצמי עוד כמה בקבוקים שיקשטו את חדר האמבטיה, אך אוזי הקדימו אותי ופינקו בהשקה נעימה בחוף הים, של כל המוצרים החדשים לרגל עלייתם ארצה.
 


הבקבוקים עצמם שונו ממה שזכרתי, ולדעתי זה מעט חבל כי ה"קנקן" לא מפתה במיוחד. אבל כפי שאומר המשפט המפורסם: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו" – ובהחלט יש בו.
השמפו של אוזי לשיער פגום הגיע בניחוח מתקתק ומסטיקי, בדיוק כמו הריח של המסיכה רק מרוכז הרבה יותר. מכיוון שהחלקת הקראטין שלי כבר הלכה לעולמה, הרשתי לעצמי לזנוח את השמפו ללא מלחים ולהשתמש בזה של אוזי, שכן מכיל מלחים.
השמפו מנקה הייטב את השיער אך מותיר אותו מעט קשיח ומצפה בכיליון קצוות למרכך \ מסיכה שתבוא אחריו.
מחיר הMIRACLE MOIST וכן שלושת סוגי השמפואים האחרים: 35 שקלים לפני הנחה (300 מ"ל)



המרכך שהתקבל הוא אינו המרכך ה"משלים" של שמפו המיריקל שלמעלה, אלא מרכך שמיועד לשיער ארוך. וכאן מגיע שלב ההכחשה ולאחר מכן ההדחקה, אז בואו נסכם שיש לי שיער ארוך לפני שעין ימין תחזור לדמוע. המרכך בצבע תכלת מתוק, והריח שלו שונה משל השמפו אך אני מתקשה להגדיר אותו. למרות ההכחשות שלי, בפעם הבאה ללא ספק ארכוש את המרכך המתאים לשיקום השיער, כי זה מה שחשוב לי. אך בחורות עם שיער ארוך (באמת. לא כמו שלי) בהחלט יאהבו אותו, שכן הוא מחייה את השיער ומונע שוונצים מעצבנים ואי סדר כללי.
מחיר ה LUSCIOUS LONG וכן שלושת המרככים האחרים: 35 שקלים לפני הנחה. (250 מ"ל)


והגענו לכוכבת הגדולה מכולם. מסיכת הקסם בה מתפארת החברה – ובצדק. המסיכה מבטיחה לשקם שיער פגום ב3 דקות ולתת לו מראה זוהר ובריא.
הריח שלה מתקתק עדין, והיא מותירה את השיער לאחר החפיפה והייבוש נעים למגע ובהחלט נראה מצויין. הקצוות המפוצלים מופחתים ברמה ניכרת ובגדול כשאני מסתכלת במראה מתחילים לי פלשבאקים של הפרסומת ההיא מאמריקה.
אני מאוד מאוד אוהבת את המסיכה הזו ואני בהחלט ממליצה עליה בפה מלא.
מחיר ה 3 MINUTE MIRACLE RECONSTRUCTOR וכן שתי המסיכות האחרות: 45 שקלים לפני הנחות. (250 מ"ל)

חשוב להדגיש שלא מומלץ לבנות שעשו החלקת קראטין להשתמש במוצרים, שכן הם כוללים מלחים שעלולים "להמיס" את ההחלקה. 
מצד שני, אם את שוקלת החלקה משקמת, אולי כדאי קודם לבחון את מוצרי אוזי הנהדרים שעושים עבודה ממש מצויינת בשיקום השיער. מי יודע, אולי תחסכי כמה שעות של צריבה בעיניים ושקלים חביבים.




HOUSE OF MARLEY

עוד הפתעה שנחתה דווקא בישראל היא חנות הלייף סטייל של ,"HOUSE OF MARLEY" אותה הקימו בניו של בוב מארלי. מדובר בחנות הקונספט הראשונה בעולם, שנבחרה להיפתח דווקא בדיזינגוף סנטר בתל אביב שלנו.
החנות החדשנית מתמחה במוצרי אודיו, אוזניות ורמקולים, ובחנות ניתן להשיג גם תיקים של המותג, שעונים וחולצות. החנות עצמה מעוצבת בצורה עדכנית ומיוחדת, ואוזניות צבעוניות ומיוחדות תלויות לראווה בכל מקום.
מחוץ לחנות עומד לו אוטו ה"ואן" המקורי של המשפחה, שכמוהו קיימים עוד שלושה ברחבי העולם. ולשאלת השאלות: איך הצליחו להכניס ואן אל תוך הדיזינגוף סנטר?! כנראה שלמשפחת מארלי יש מערכת וויז מאוד מתקדמת.

האוס אוף מארלי בישראל

לא רק נראות איכותיות. האוזניות של מותג בוב מארלי
האוזניות עצמן פשוט מעולות. הן מעוצבות בצורה מדליקה למדי משילובים מעניינים של עץ ובד וצבעים מיוחדים. עוצמת השמע שלהם מדהימה ואיכותית, ואם אתם מחפשים מתנה מקורית למישהו קרוב (או שלא) זו יכולה להיות הצלחה גדולה.
אולי תרצו לדעת: החבר התבאס שהשארתי אותם במשפחה (גם לאבא מגיע!) ושהם לא עברו אליו. אבל היי, מישהו פה שכח כנראה שקיבל ממני אוזניות אחרות לפני חודש. "הם הרבה פחות יפות מאלו", לדבריו.













כבכל תשע השנים האחרונות נערך גם השנה טקס "מוצר השנה". 2,000 צרכנים בוחרים את המוצרים החדשים והאיכותיים ביותר שהושקו לאחרונה.
מבין שלל המוצרים שזכו עניינו אותי כמה במיוחד: שפתון קולור סטיי של רבלון, סירום OSMOTER של אהבה, קרם של ניוטרוג'ינה מסדרת DEEP MPISTURE, ג'נסיס SEBO RIGHT של ד"ר פישר, מסטיקים של ORBIT ומזון החתולים של לה קט.




את כולם ועוד רבים וטובים יצא לי לקבל להתנסות, מלבד מזון החתולים של לה קט. אתם לא מדמיינים, בהחלט יש מיאו מאוכזב של טוני ברקע.



על סדרת DEEP MOISTURE של ניוטרוג'ינה כבר כתבתי בעבר אחרי שנכחתי באירוע ההשקה שלהם. אני לא מופתעת כלל שהסדרה המצויינת הזו זכתה במוצר השנה, שכן היא עושה את עבודתה נאמנה ומעשירה את העור בלחות רבה. את הקרם הזה העברתי בזמנו לסבא שלי למריחת כף הרגל (שם יש עור קשה הרבה יותר מבשאר הגוף, אבל הוא רצה אותו בכל זאת) והוא מרוצה ממנו מאוד! אני אוהבת את הסדרה מאוד. ולא, זה שבהשקה ההיא קיבלתי מסאג' מטורף ממש לא קשור לפה. אולי קצת בתת מודע.
בשנה שעברה זכה מוצר אחר מסדרת "קולור סטיי" של רבלון במוצר השנה, המייק אפ הכה מדובר מהסדרה. השפתון, שמבטיח עמידות של עד 16 שעות אך עם זאת לא לייבש את השפתיים, עושה זאת בכבוד. בזכות שילוב של חמאת שיאה, תמצית אלוורה וויטמין E השפתיים לא נראות אחרי הסרתו כמו משהו בלתי מוגדר, אלא פשוטו כמשמעו - כשפתיים, דבר שהוא לא מובן מאליו. העמידות לא רעה בכלל, והוא מחזיק גם אחרי סעודות שלמות, אם כי יש דהייה בצבע. בהתחלה הוא מרגיש דביק ומעט מציק, אך זו תחושה שעוברת. מוצר בהחלט חביב מקטגוריית העמידים.
סדרת האנטי אייג'ינג (ג'נסיס SEBO RIGHT) של ד"ר פישר נועדה להגן על העור מפני השמש, למנוע קמטים ולהרגיע עור רגיש ואדמומי. נקודות הטיפול של הסדרה לא ממש קשורות לסוג העור שלי ולגילו, אך מעבר למה שהוא בטח עושה אני משערת שהוא זכה בתואר החשוב גם בזכות הריח הנעים והנקי שלו, צורת המשאבה בה הוא מגיע והספיגה הקלילה בעור.











החברה שאני אוהבת לאהוב - אהבה, השיקה לאחרונה סרום מרוכז המכיל תמציות מינרלים מים המלח. הסרום (OSMOTER) מרוכז פי שלוש ומעלה את רמת הלחות, ההגנה והרכות של העור. הסרום הוא היחיד שזכה בתואר "פרס החדשנות" של מוצר השנה.
עדיין לא ראיתי שינוי משמעותי בעור, אך אין ספק שבכל פעם שאני מורחת אותו העור לח יותר, נעים יותר למגע, מריח מצויין וגמיש יותר. אתן לו עוד קצת זמן להוכיח את עצמו, שבוע זה לגמרי לא זמן מספיק.







לא איפור, לא טיפוח אבל בהחלט גורם לי לחייך: אין על המסטיקים של אורביט. תמיד הייתי מכורה למסטיקים, אך למזלי לאט לאט אני מפחיתה. מוצר השנה לא עזרו כשפינקו אותי בשלוש קופסאות כאלה שהוצבו מיד ברכב, אך מדובר במוצר נוח מאוד לשימוש, קומפקטי והכי הכי - טעים.














ולסיכום, בפינת ה"מגיע בקרוב" תוכלו למצוא הפעם את הביוטי סיטי!
אירוע היופי שאני הכי אוהבת ואליו הלכתי גם בשנה שעברה, והכרזתי שזו ממש לא תהיה הפעם האחרונה. הפעם, בשונה משנה שעברה שהביוטי סיטי היה באווירת פריז, העלילה תתרחש דווקא בטוקיו שביפן.
גם הראש שלכם הפסיק לעבוד ומדמיין בעיקר סושי? לא? אז זו רק אני.
גם השנה האירוע יתרחש בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב, אך הפעם ימשך ארבעה ימים במקום שלושה.
למי שלא מכירה, מדובר באירוע יופי גדול בו חברות הקוסמטיקה מציגות את הטרנדים והחידושים לצד מבצעים שווים יותר או פחות, והכל באווירה נעימה ומיוחדת - ממש כמו בחו"ל. בשנה שעברה ממש הרגשתי כמה שעות של בריחה לעולם אחר.



לי ולטוני יש חברה יפנית חדשה מביוטי סיטי טוקיו!

כמה ספויילרים למה יחכה לכם שם:
* לצד הביתנים שיהיו מעוצבים בצורה יפנית מיוחדת, בימי הביוטי סיטי יופיע הבלט הישראלי במופע מחווה לקימונו בעיצוב של 20 מעצבי אופנה ישראלים נבחרים.
* תהיה תצוגת אופנה מיוחדת בהשראת המראה המחוייט היפני, ע"י הסטודנטים של שנקר.
* להקת הרג'וקו המקורית (מיפן!) תעלה להופעה
* יחכו לכם שם סושי בר (יאי יאי יאי!), בית תה יפני, מתחם אוריגמי וחנות פופ אפ מיוחדת עם אקססוריז מיפן!
* כבכל שנה, הרצאות של הטובים ביותר: סנדרה רינגלר, מיקי בוגנים, ליאת אשורי, שלי גפני, דניאל חסון ועוד. 

* בושם חדש של המעצב היפני יוז'י יממוטו ימכר בביוטי סיטי בלבד. שווה לבוא אפילו רק בשביל להריח, בחיי.



אז איך נכנסים לביוטי סיטי?
- מחזיקי כרטיס "לייף סטייל" (מוכר לי השם) יקבלו בדואר כרטיס זוגי.

- בכל קנייה מעל 99 שקלים בסופר פארם, מקבלים כרטיס זוגי במתנה
- ניתן לרכוש כרטיס בקופה בעלות של כ20 שקלים ליחיד, ו30 לכרטיס זוגי.

* ביוטי סיטי יתרחש ב 7\1-4 *

גילוי נאות: המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.
SHARE:

10 תגובות

  1. אני מאוד אוהבת את הפוסטים שלך! איזה מגניבות האוזניות גם ככה רציתי כאלה גדולות חדשות והחנות ליד הבית שלי אני יקפוץ לבקר.
    את המוצרי שיער של אוסי אני מתה עליהם מחול, איזה כיף זה לדעת שאפשר לקנות אותם בארץ!! הולכת לקנות הכל תודה 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. משמח לשמוע :)
      ממליצה על הכל בפה מלא!

      מחק
  2. היי מרים !!!!!!!!! את יכולה לעשות סרטון של האיפור היומיומי שלך וקולקציית האיפור שלך?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי גלי, הכל בערוץ הולך לאט לאט אבל בהמשך בטוחה שאעשה :) תודה על הצעות!

      מחק
  3. אוי האוזניות מגניבות ממש!
    הסרום של אהבה מעולה, אני חושבת ששתיתי אותו כי הוא נגמר לי ממש מהר

    השבמחק
  4. וואו כמה שאני מחכה לביוטי סיטי השנה, חולה על יפן :) [זה אירוני כי בול עשיתי פוסט על קניות שעשיתי ביפן]. אני ממש מקווה שהם יביאו חברות קוסמטיקה יפאנית 3>

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.