יום ראשון, 25 במאי 2014

פרוייקט ים: כל המוצרים שיעשו לכן קיץ שמח :)



שני סימנים יש לי בכל שנה לכך שהקיץ הגיע: הראשון - העובדה שאני מאפשרת לעצמי ללכת לים, ואפילו להיכנס לתוכו בלי לחשוש להפוך לגוש קרח. השני הוא הסריג שנשכח בבית ביציאות ליליות. למרות ש... על מי אני עובדת, זה קורה גם בשיא הקור.
אבל הקיץ כאן, וזה מה שחשוב. וכדי שתוכלו להעביר אותו בנעימים, בדיוק כפי שאני מתכננת, הנה כמה טיפים מכף רגל ועד ראש:


הגנה

אי אפשר להתחיל לדבר על קיץ לפני שמזכירים את הדבר הכי חשוב. קצת לפני הגלידות, האיפור החי והבגדים הקלילים מגיעה ההגנה מהשמש. אמנם השמש היא חברתה הטובה ביותר של הבחורה המשתזפת (שלעיתים בוגדת בה עם מיטת שיזוף מלאכותית), אבל הסכנות הרבות בהיחשפות ממושכת אליה כבר ידועות למכורה הכי כבדהראשית, וידוי: קרם הגנה הוא שנאת חיי. בתור ילדה שנאתי ללכת לים רק בגלל ריח הד"ר פישר שנטף ממני והנקודות הלבנות שמיענו להיספג. מאז זרמו הרבה מים בנהר ופותחו מקדמי הגנה רבים וטובים, אך אחד מהם שהגיע אלי לאחרונה עקף את כולם בסיבוב.


ג'ל ההגנה השקוף של קרליין (מבית סקין גארד) הוא ג'ל (או קרם, או בכלל) ההגנה הכי טוב שהתנסתי בו אי פעם.
בתור שונאת קרמי הגנה יצא לי להתנסות ברבים וטובים, אבל בטוב כמו זה טרם נתקלתי.
הוא מגיע במרקם ג'ל שקוף, נעים למריחה ונספג במהירות. הוא היפואלרגני, ללא שומן, ללא פארבנים, עמיד במים, בלי ריח מציק של מקדם הגנה - או ריח בכלל, נותן אפקט פריימר מדהים לפנים ומחליק אותם, מקבל באהבה מייק אפ או BB אחריו, יש לו מרקם סיליקוני כמו שאני אוהבת והוא לא נוסה על בעלי חיים - יחד עם כל סדרת .INVISIBLE 
עוד סיבות למה אני כל כך אוהבת אותו?


בעיניי מדובר במוצר שהוא MUST. הוא מעולה גם ליום יום כי המייק אפ נספג אחריו בצורה מצויינת, וגם לבריכה או לים - כי הוא עמיד במים. אני ללא ספק ארכוש ממנו סטוקים, כי בנוסף לכל התשבחות שהרעפתי עליו - מדובר גם במחיר מאוד אטרקטיבי.
70 שקלים לפני הנחות ל60 מ"ל, בכל רשתות הפארמים.


שיזוף


ועם כל הכבוד כמובן להגנה, שיזוף לגמרי נחוץ בקיץ (ובנינו, גם בשאר ימות השנה). אז בתור לבנבנה גאה שעסוקה בעיקר באיך לא להישרף יותר מבאיך אצליח להשתזף, קרץ לי מתוך דפי האינסטגרם העמוסים מוצר מעניין במיוחד שהציגה חברת TARTE, הלוא הוא הקרם המשזף החדש שלי. מוצרי החברה נמכרים בקנדה ובארה"ב, וכמובן ברשת SEPHORA האהובה עלי, משם הזמנתי בעזרת חברת שילוח את הBRAZILLIANCE שלי.



כפי שהבנתן קודם, אני לא מהמשתזפות. אני גם לא אוהבת למרוח קרם שיזוף שיורד במקלחת כמו ים של לכלוך. לכן, נראה שהברזיליאנס של טארט הומצא במיוחד בשבילי. שפורפרת מכובדת בעלת 165 מ"ל, המיועדת גם לגוף וגם לפנים. השיזוף שהברזיליאנס מעניק דוהה לאט לאט ממקלחת למקלחת, ואדם שיראה אתכם ביום המריחה עד יומיים שאחריו לא יעלה על דעתו בטעות שרימיתן אותו והתחפשתן לקים קרדשיאן בזמן שאתן בכלל שלגיה - כי הדהייה היא טבעית ויפה!



כמה טיפים למשתמשת המתחילה:
* עם כל הכבוד לתפאורה המקסימה, אל תמרחי את הברזיליאנס בים. למדתי על בשרי (תרתי משמע) שהצבע מגיע מהר יותר במקום קריר וסגור.
* אל תמהרי למרוח שכבה על שכבה, לצבע לוקח זמן להגיע. המתיני בערך כחצי שעה עד שתראי את הצבע שהתקבל, ורק אז החליטי אם את מעוניינת בשכבה נוספת.
* בפעמים הראשונות אני לא ממליצה למרוח הרבה שכבות כדי לקבל גוון משמעותי, אלא להתחיל לאט לאט ולהכיר את החומר.
* שימו כפפות (!!!!!!) כפות הידיים שלי כבר במשך שבוע נראות כאילו הוחלפו עם כאלה של בחורה מסרי לנקה, רחוק שנות עור משאר חלקי ידי הלבנים כסיד. מה גם, שבאיזה שהוא שלב תקלטו שלהסביר לגברים וילדים שלא מדובר בחינה אלא במשזף זה לא ממש מועיל.
* מרחו באחידות את החומר, נקודות לבנות ברגליים שחורות זה לא מחזה ממש מלבב. מניסיון.
* שטפו את המשזף רק 8 שעות לאחר המריחה. אני הייתי מוסיפה שעתיים להוראה הזו, אחרי הכל החמודים מטארט טענו שלוקח 10 דקות עד שהצבע נראה לעין. פחחח.



איפור

האיפור הקייצי מתאפיין בדרך כלל בצלליות רכות יותר, בצבעים שמחים וחיים, בסמקים עדינים ושפתונים מרהיבים. בין לבין, מהאיפור בקיץ נדרשת גם עמידות מוגברת שתעמוד בעוז מול הלחות המעצבנת, וכמובן שגם מול מי הים והבריכה. כי אין מצב שמכורה אמיתית תוותר לגמרי על האיפור שלה, הרי גם לדגיגים במעמקים יש רגשות.


אתן כבר יודעות שאיפור חובה אצלי הוא מסקרה. לשום מקום אני לא הולכת בלעדיה, אפילו לים. אבל בשונה מהשנים חסרות המודעות שלי, שנית פאדיחת הנזילה השחורה על הלחיים לא תחזור.
המסקרה החדשה של סופט טאץ' מיועדת במיוחד בשביל מי ים ובריכה, ולא נמרחת אפילו אחרי צלילה ודרישת שלום לכמה צדפים תת קרקעיים.
המברשת שלה גדולה אבל נוחה להשמה, הצבע שלה שחור משחור בדיוק כפי שאני אוהבת והריסים מופרדות בצורה מצויינת. אמנם היא לא מאריכה את הריסים מאוד אלא רק מעט, אבל אולי זה כבר מוגזם לבקש.



טעיתי לחשוב שמכיוון שהיא עמידה במים היא תהיה גם עמידה שעות רבות ביום. לכן היא נשארת עם הייחוד שלה: מי ים ובריכה. מכובד בפני עצמו!
הצבעים שלה מרהיבים ומזכירים לגמרי צבעי קיץ וגלידה. יאמי של מסקרה!
60 שקלים לפני הנחות ל12 מ"ל, ניתן להשיג בסופר פארם, ניו פארם ופרופומריות מובחרות.


ואם דברנו על צבעים קיציים... שלום לך Suspense אהובי!
את השפתון Rouge coco shine של שאנל הזמנתי מאתר סטרוברי במסגרת 10% הנחה על כל האיפור שהיה לא מזמן. השפתון הקיצי המושלם הגיע אלי לא מזמן ולא יכלתי לחכות עד שאחנוך אותו. הצבע כל כך חי ומשגע, נמרח כמו חמאה על השפתיים, נשאר עמיד לאורך זמן ומשאיר סטיין עדין ומקסים.
הכי קיץ 2014!

מתוך האינסטגרם שלי
ניחוח

כמו הצבעוניות שלו, לקיץ יש גם ריח מיוחד במינו. לא, אני לא מתכוונת לגברים המיוזעים באוטובוסים או אפילו לריח של החוף, הפעם אני מדברת על בשמים ותרחיצים.



אהבה, החברה שלמדתי לאהוב מאוד מאז ההתנסויות האחרונות שלי, לא אכזבה גם הפעם. לסדרה הקבועה שלה, Mineral Botanic מתווסף ניחוח חדש: TROPICAL PINEAPPLE & WHITE PEACH - אננס טרופי ואפרסק לבן. מעולם לא הרחתי אפרסק לבן, אבל את ריח האננס הטרי מהקיץ שעברתי בברצלונה לפני שנתיים קשה לשכוח. בהתאם לכך, הריח של התרחיץ פשוט מדהים! הוא מתקתק ונעים, ונשאר גם הרבה הרבה זמן אחרי שיוצאים מהמקלחת. הוא מזין את העור בלחות וחיוניות ומנקה אותו ביסודיות. עכשיו יש יורש מכובד לתרחיץ הלאוקיסטן שאני כל כך אוהבת :)

51 שקלים בלבד ל500 מ"ל, ניתן להשיג בסופר פארם, חנויות אהבה ובדיוטי פרי.


ואיך אפשר לסיים את הפוסט מבלי להזכיר בושם קיצי וחדש שהושק ממש לאחרונה. חברת הבישום המוצלחת "קאשרל" משיקה ניחוח חדש במהדורה מוגבלת לכל אחד משלושת בשמי הדגל שלה: אמור אמור, קאצ' מי ונועה.
הAMOR AMOR תמיד מזכיר לי את חטיבת הביניים והחברות שהיו מכורות לבושם הזה. הניחוח החדש שלו - L'EAU  מאוד הדרי ורענן, ונע בין חמצמצות למתיקות.
הבקבוק האדום המוכר שודרג לצבעי שמיים וים ומשתלב נהדר עם הכיתוב והפקק הסגלגלים. מכל בשמי קאשרל זהו הבקבוק המועדף עלי, מאוד קלאסי, נקי, פשוט אבל מתוחכם.
החבר לא הצליח להתחבר לריח שלו, ובכללי אני חושדת שהוא מעדיף מתוקים, אבל הוא יאלץ להתרגל משום שליציאות בוקריות ושל אחר הצהריים אמור אמור הולך להיות הפרטנר המושלם.
בושם כייפי לקיץ שמתקבל בזרועות פתוחות.
352 ש"ח ל50 מ"ל, לפני הנחות


עד כאן לפוסט הקיצי שלי! אשמח לשמוע את דעתכן על המוצרים החדשים ובאופן כללי, שמחות שהקיץ הגיע או מעדיפות דווקא חורף?

חיבוק!

גילוי נאות: למעט שאנל וטארט, המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.
SHARE:

20 תגובות

  1. פוסט מעולה ותורם..רציתי לשאול עד כמה נורא הריח של המשזף הזה ( הריי משזפים ידועים בריחם הלא נעים )?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה לשמוע! תודה :)
      שכחתי לציין, למשזף אין בכלל ריח. עוד יתרון שלו!

      מחק
  2. מקסים!
    אפשר בבקשה קישור למשזף? אני אפילו יותר שלגיה ממך ואני אשמח לכזה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בוודאי!
      http://www.sephora.com/brazilliance-trade-skin-rejuvenating-maracuja-face-body-self-tanner-P378857
      שימי לב שניתן לבחור שלוש דוגמיות, ואחת מהן היא אפילו דוגמית של המשזף המהמם הזה :)

      מחק
  3. וואו ממש ממש אהבתי את הפוסט המקסים הזה!! הכי עושה חשק לקיץ! ואת כרגיל, פשוט מהממת..!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע! תודה מקסימה (: (:

      מחק
  4. פוסט מקסים והצילומים עוד יותר

    השבמחק
  5. פוסט חמוד מאוד וצילומים ממש יפים!))

    השבמחק
  6. השפתון הזה של שאנל מהמם בכלל, ומהמם עלייך בפרט!
    כמובן שהלב שלי הולך למה שאני הכי אוהבת - המשזף של טארט. נראה מעולה. וזה באמת מוצר שמורחים בבית ולא בים, אחרת זה מדביק את החולות לגוף

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי!
      המשזף מושלם :)

      מחק
  7. אוי השפתון בול עלייך!
    תמונות מקסימות מותק

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.