יום שני, 3 במרץ 2014

לבקשתכן: שגרת הטיפוח של העור שלי, וכמה המלצות :)

בחודשים האחרונים אני מקבלת אין ספור מחמאות על העור שלי, גם מאנשים שרואים אותי במציאות וגם מכן הקוראות שמחמיאות המון. ההתלהבות מהעור שלי היא ממש לא מובנת מאליה: רק לפני מספר חודשים התביישתי לצאת לרחוב אחרי שתקף אותי אקנה קשה בלי קשר לחיים או לגיל. אחרי שניסיתי המון דברים כמו הקיט המצויין של דרמלוג'יקה ששיפר במעט את המצב, סבונים וקרמים יקרים שלא הועילו ועוד, החלטתי להישבר, ללמוד לבלוע כדורים ולקחת את כדורי הפלא: הראוקטן. אני לא אכנס לתיאורים מגעילים של מה הכדורים האלו בעצם עושים, אבל אחרי חצי שנה של יובש בפנים ובשפתיים לא נשאר להם זכר על הפנים שלי! העור שלי שבעבר היה מעורב - שמן, הפך להיות רגיל עד יבש, ועם הנבחרת המוצלחת שלי אני שומרת עליו מכל משמר. אז למה חשוב להשתמש בקרם לחות, איפה בשגרת הטיפוח מכניסים את השימוש במי פנים וכמה פעמים ביום מומלץ לשטוף אותם - המשיכו לקרוא :)
הנבחרת שלי לשמירת עור הפנים

אם היו לי המוצרים האלו בזמן שלקחתי את הכדורים, החיים שלי בוודאות היו נראים הרבה יותר טוב. אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם, ושגרת הטיפוח שלי פשוט לא יכולה לוותר על אף אחד מהם.
שטיפת פנים - סבון הפנים של ד"ר ורנר
סבון פנים מצויין של ד"ר ורנר

על סבון הפנים המופלא הזה כתבתי בעבר בקטגוריית "מוצרים מנצחים" והוא לגמרי כזה. שתי לחיצות קטנות מוציאות חומר ריחני ונעים שמותיר את העור נקי, חלק ורענן - שלגמרי עושה חשק לפתוח ולסגור את היום. את הפנים שלי אני שוטפת פעמיים: בתחילת יום ובסופו, במים פושרים. שטיפת יתר של הפנים מייבשת אותם - ובניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוש הפנים לא מועיל להם. אמנם הוא מייבש פצעונים, אבל העור מרגיש שחסרה לו חיוניות והוא מפריש מיד עוד שומן - שכמובן עושה פצעונים, ולא הרווחנו מכך כלום. לכן מאוד חשוב לאחר שימוש בסבון פנים שמייבש אותם לעיתים, למרוח קרם לחות שיחזיר להם את הלחות שהם איבדו.


פה נכנס עוד יתרון של התרחיץ - הוא מכיל חומרי ניקוי עדינים שלא גורמים לגירוי או ליובש, והם משולבים גם עם שמנים מאזנים ששומרים על לחות העור. קרם פנים של אהבה ACTIVE MOISTURE GEL CREAM
ACTIVE MOISTURE GEL CREAM קרם פנים מעולה של אהבה

את הבוקר שלי אני פותחת עם קרם חדש של חברת AHAVA, שהושק ממש לאחרונה. הקרם נקרא: ACTIVE MOISTURE GEL CREAM ותפקידו לאגור את הלחות למשך זמן ארוך יותר בעור. לאהבה טכנולוגיה ייחודית המאפשרת לנייד טיפות זעירות של מים ומינרלים מים המלח אל שכבות האפידרמיס וכן מסייעת "ללכוד" את הלחות בשכבת העור העליונה. שתי הפעולות האלה ממזערות את בריחת הלחות מהעור והוכחו קלינית כמכפילות את נוכחות הלחות בעור.


יתרון נוסף של הקרם הוא מרקם הג'ל שלו: בתוך הקופסא המוקפדת והיפה הוא נראה כקרם רגיל, אבל כשאני מניחה אותו על העור מתקבלת תחושה שהוא ממש נמס לתוכו! הוא נעים למגע, הריח שלו מטריף ולוקח לו מספר דקות בודד להיספג בעור. בדרך כלל אני מעדיפה להשתמש בBB מאשר במייק אפ שבדרך כלל לא מתקבל יפה מעל עור שומני ולא כל קרם לחות מתחבר אליו. לשמחתי הקרם של אהבה עושה עבודה מצויינת ביחד איתו, והרענון שהוא נותן על הבוקר לגמרי נותן חשק ליום החדש. הג'ל - קרם מיועד לשימוש ערב ובוקר והוא טוב לכל סוגי העור - אפילו לעור שמן, שכן הוא על בסיס מים.
מתנה מאהבה
עוד משהו שיתן לכם חשק ליום החדש הוא המבצע שהקרם משתתף בו: בקניה של החמודי הזה (220 ש"ח ל50 מ"ל) תקבלו תיק הורס עם שלושה מוצרי אהבה בגודל טרוול סייז: * תחליב ניקוי לפנים ולעיניים - 30 מ"ל * מסכת לחות - 20 מ"ל * קרם גוף - 40 מ"ל ניתן להשיג בסופר פארם.
מי פנים ביודרמה של BIODERMA
מי הפנים מספר אחת. ביודרמה

ובקפיצה מהירה לסוף היום: אחרי שהוא סוף סוף נגמר ומגיע הזמן להגיד לאיפור יפה שלום, אני שוטפת את הפנים עם התרחיץ של ד"ר ורנר ועוברת בעזרת פדים עם מי הפנים של ביודרמה על כל הפנים. תפקיד מי הפנים הוא להסיר שאריות שאולי סבון הפנים פספס, או שלא הצליח להסיר. את מי הפנים של ביודרמה קניתי בפריז במחיר מגוחך, והם לא מכילים אלכוהול, לא מגרים את הפנים ומשאירים אותן ריחניות ונקיות. ניתן להשיג בארץ בסופר פארם, אבל המחירים זולים בהרבה בסטרוברי ובאיכימיסט. חומצה גליקולית של רביבה
חומצה גליקולית

אחרי שהפנים נקיות מגיע תורה של החומצה הגליקולית שכתבתי עליה בהרחבה בפוסטים של אייהרב. החומצה גורמת לתאים מתים (אפילו העקשנים שבהם) להשתחרר, ובכך עוזרת לחידוש העור וניקויו. אני מאוד אוהבת להשתמש בה ואני ממש רואה איך היא מבהירה את העור שלי ולאט לאט מסירה צלקות שנשארו לי מתקופת האקנה. צריך לנהוג בה בזהירות רבה, ואם העור מראה קצת חולשה מולה להפחית בשימוש. אצלי בעור היא עושה פלאים ואני מאוד אוהבת אותה. בנוסף, היא גורמת לעור לקבל יותר טוב את קרם הלחות שמגיע אחריה. את החומצה ניתן להשיג באתר אייהרב, ואם זו הקנייה הראשונה שלכם תוכלו לקבל עד 10$ במתנה, בשימוש בקוד: PGN873. בנוסף, עד ה3 למרץ (היוש - מחר) תקבלו גם 10% הנחה. שווה? בהחלט.
קרם לילה של ד"ר עור
קרם לילה ד"ר עור

אחרי שהחומצה נספגה הייטב, אני מורחת על הפנים את קרם הלילה של ד"ר עור Nutrique Intensive Night Cream. הקרם מיועד לעור יבש, כך שהוא טוב לכל סוגי העור פרט לעור שומני. הפנים שלי בתקופה האחרונה מאוד מאוד יבשות, ואני נורא אוהבת להשתמש בקרם פנים שומני מאוד בלילה, כדי שבבוקר העור "יתעורר" חיוני ועתיר לחות.



קרם לחות בלילה הוא מאוד חשוב, שכן מהלך היום גם אם אנחנו לא שמות מייק אפ שחוסם את הנקבוביות, זיהום האויר ועוד לא נותנות לקרם לתפעל כמו שצריך. הלילה לעומת זאת הוא זמן מצויין לתת ללחות לחדור היטב לכל איזור בפנים, והקרם של ד"ר עור עושה זאת מצויין. בנוסף, אני מאוד אוהבת קרמים כמו ה"נוטריק" של ד"ר עור והקרם של ICONIX, שמחדשים את תאי העור בנוסף להזנה המעולה שהם נותנים לעור. למי שלא מכירה, ד"ר עור הוא מותג דרמו - קוסמטי בפיתוח של רופאי עור המומחים בבריאות העור, ומוצריהם נמכרים ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים וגם בקופות החולים. את הקרם הזה תוכלו להשיג ב140 ש"ח ל50 מ"ל לפני מבצעים, והוא מומלץ מאוד! שפתון לחות של ד"ר עור
שפתון לחות של ד"ר עור
אחרי שהפנים סיימו את המסדר שלהם, הגיע תור השפתיים. משיחה קלה על השפתיים של השפתון המעולה הזה, שאני שומרת לו אמונים עוד מימי הראקוטן מעניק להם ים של לחות. שפתוני לחות לא חסרים לי, אבל אני מוצאת את עצמי מתפעלת מהשפתון הזה בכל פעם מחדש. הוא מעניק לחות אינטנסיבית ומטפל הייטב בשפתיים יבשות וסדוקות. 



המיקום של השפתון נמצא דווקא בלילה ולא במקרה - עם כל הכבוד לכל הפעולות המצויינות שהוא עושה, לצערי הטעם שלו די מריר. ואני, שמנמנה נפשית שכמותי נוהגת לנשנש הרבה ולא אוהבת כשיוצא לי ללקק אותו. לכן אני שמשאירה אותו ללילה, ובבוקר מתעוררת עם שפתיים בריאות שמחכות לאודם המשוגע של היום למחרת. מדובר בהחלט באחד משפתוני הלחות הטובים ביותר שניסיתי. אם לכן לא קשה עם מרירות, תשמחו לדעת שהוא מגיע עם מקדם הגנה, דבר המקנה לו עוד כמה נקודות זכות. מחירו 40 שקלים, והוא בהחלט מצדיק את העלות.
מתוך האינסטגרם שלי
עד כאן הפוסט המטופח שלי. ברגע שאני מסיימת את כל הארגונים, אני תופסת את הטוני החמוד הזה ומתכרבלת איתו עד הבוקר. או עד 5 לפנות בוקר, אז הוא הוא רואה צורך להתחיל לטפס לי על הראש ולשחק. שתפו אותי - האם יצא לכן להשתמש באחד המוצרים שציינתי? ומהי שגרת הטיפוח שלכן? גילוי נאות: למעט ביודרמה והחומצה הגליקולית, המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.
SHARE:

10 תגובות

  1. פוסט מעניין ומעולה! מזדהה איתך כי בדיוק עכשיו סיימתמ את הטיפול בראקוטן.
    ושאלה קטנה, לגבי הקרם עם החומצה האם לא היו לך תופעות לוואי? קצת מפחיד אותי להשתמש בו אחרי הראקוטן...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שירה!
      לא השתמשתי בו ישר אחרי הסיום, אבל שאלתי את הרופא עור והוא אמר שאין בעיה. כמובן שמתחילים עם השימוש בחומצה עם ה5%, ורק כשמסיים עוברים ל10%. חשוב גם לזכור שהיא לא מהווה תחליף לקרם לחות וחשוב למרוח אחד טוב כזה מעליה. בהצלחה :)

      מחק
  2. אפשר לשאול עם איזה לק את בתמונה הראשונה עם הסבון?
    הוא מהמם!!

    השבמחק
    תשובות
    1. עם לק של חברת קיקו, מספר 245 וטופ מאט של OPI מעליו :)

      מחק
  3. התחלתי ביום שבת להשתמש בחומצה (ה5% ) והאמת שהפנים שלי עכשיו לא במיטבם ואני עדיין לא רואה שיפור (ואני לא רגילה לזה :( הפנים שלי הכי קלות לתפעול בדרך כלל) אבל אני מחכה. ממש פחדתי להתחיל את החומצה- אפשר לשאול מה את עושה בקיץ? אני לא רואה את עצמי נמנעת מללכת לים - ברור שאשים כמויות של קרם הגנה אבל האם זה מספיק?

    מי הפנים של ביודרמה מתאימים גם לעור מעורב-שמן? נגמר לי בקרוב שלי ואני שומעת עליו המון שבחים.

    פוסט נהדר! גיליתי את הבלוג במקרה ואני שמחה שזה קרה- לגמרי נכנס לי לרשימת קריאה.
    מוזמנת לקפוץ לבקר אצלי :)

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/
    https://www.facebook.com/pieceofair

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא רופא עור אבל אני פשוט משתמשת במקדם הגנה, ואני מאמינה שעד הקיץ תעברי ל10% שאותו שמים רק בערב, אז אולי זה פחות נורא.
      מסיר האיפור של ביודרמה בצבע הירוק - כמו שלי יש בהחלט מתאים לעור מעורב - שמן, ואילו הורוד מתאים לעור רגיש.

      תודה רבה ירדן! גם אני גיליתי אותך רק עכשיו, איזה כיף שזה קרה :)

      מחק
  4. החומצה הגליקולית! חברתי הטובה ביותר במשך שנים!!! הצילה אותי מראקוטן...
    הקרם של ד"ר עור עשיר ועושה לי טוב, מחזיקה ליד המיטה ומורחת לפני השינה.
    יש לך הרגלי טיפוח מוצלחים

    השבמחק
    תשובות
    1. אם כך חבל שלא הכרתי אותה קודם! למרות שאני די מרוצה ממצב הפנים שלי כרגע :)
      תודה יקירתי 3>

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.