יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

סימנים לבוא החורף (:


עם כל הכבוד לנחליאלי, הסימנים האמיתיים שמעידים שהחורף הגיע אלו המדפים עמוסי הפריטים החדשים. החל מבגדים (תשאלו את המוכרת החדשה של קסטרו) ועד האיפור והלקים. בחרתי לסקר עבורכן כמה מהטרנדים החדשים בשוק שמתאימים לתקופה ולעונה (:
יותר מדי רמזים ההוא למעלה שולח לי שהגיע הזמן להתחיל להשתמש בצלליות (בין היתר פארן מגלוסיבוקס נובמבר). הפלטה של ג׳ייד (״BASIC INSTINCT״) לא יכלה להשאיר אותי אדישה כשראיתי אותה. אריזה שחורה, קומפקטית וקלאסית, ומזכירה קצת את אריזת הסומק של נארס שרכשתי בפריז. הפלטה פשוט מהממת לטעמי! גם בעיצוב וגם בצבעים הבהחלט ״בייסיקיים״ שלה. הצבעים הם צבעים נדרשים לחלוטין לחובבות הצלליות לעונה הזו, ושעשע אותי לראות שאת שני הצבעים הימניים בפלטה יש לי באפליקטור שהרכבתי לי בחברת ״מלו ווילז״! אבל כמו שלימדו אותנו אלפי פעמים בגן - אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו.
הצלליות עצמן נורא פגמנטיות ושימריות, לחובבות הג'אנר. הצבעים הם צבעי בייסיק שימושים ביותר: מכחול - אפור מעושן עד חום עמוק, עם גוונים כמו ברונזה ושמנת שמעניקים גימור פנינתי. אני וצלליות לא חברים קרובים כאמור, אבל בכל זאת ניסיתי עבורכן את הצללית השמאלית המעניינת.  הצבעים יכולים להיות שימושים לי מאוד, בתור מי שאוהבת את המראה הטבעי. עכשיו רק הגיע הזמן להתחיל להשתמש בצלליות וזה הכל ;)
מחיר: 129.90 לפני הנחות איפה ניתן להשיג: רשתות הפארמים ובפרפומריות ברחבי הארץ.
אמנם היא לא לגמרי חדשה כי היא נקנתה בפריז, אבל תאמינו או לא, עדיין לא יצא לי להתנסות בה. נכון שהחוק הייבש הוא שאחרי 3 חודשים המסקרה מתחילה לגסוס וצריך להחליף לחדשה, אבל במסקרות שלי זה אף פעם לא תפס והן מבצעות את עבודתם נאמנה במשך תקופה די ארוכה. לכן לא ראיתי צורך ב3 מסקרות פתוחות (לוריאל ווינגז, בייבי דול של איב סאן לורן) שיחליטו להתייבש לי ביחד, ושמרתי אותה סגורה עד בואה של סיבה רצינית. וכן, ריסים ארוכים, עבים ושחורים בחורף זו סיבה רצינית. האמת, ציפיתי לניסים ונפלאות. לריסים עבים וארוכים בצורה דרמטית כמו שהמתוקה הענקית הזו מבטיחה. בפועל, המסקרה בהחלט טובה ואני אוהבת אותה, אבל היא לא יוצרת איזה ״וואו״ שזו של איב סאן לורן לא יוצרת. היא טובה מהרבה אחרות, אבל לא מדהימה ברמה שציפיתי. כידוע, כגודל הציפייה כך גודל האכזבה. מחיר: נקנתה ב25 יורו בספורה פריז. איפה ניתן להשיג: ספורה, בנפיט.
על פי OPI הטרנד שישלוט החורף בעולם הציפורניים הוא טרנד הגימור ה״מאטי״. על לק מאט כבר כתבתי בעבר בתור מוצר חובה, אך הרשו לי לתקן את עצמי. טופ מאט הוא יעיל הרבה יותר, שכן האפקט הזה יוכל להתקבל על כל לק שיש לכן שתרצו לשוות לו מראה שכזה. הטופ מתייבש נורא מהר והמראה המאטי שמתקבל חביב ביותר, למרות שאני יותר טיפוס של גימורי ג׳ל מבריקים. לחובבת הג'אנר - מומלץ. מחיר: 65 שקלים איפה ניתן להשיג: מכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ וברשת אפריל.
לא מזמן נכחתי בהשקת סדרה חדשה ליוסי ביטון עליה אפרט בפוסט משלה, אך מהשפתון שקיבלתי בין היתר לא יכלתי להתעלם ולדלג עליו בסימנים לחורף: השפתון מגיע באריזה מדליקה לגמרי ונוחה לשימוש ("ליפ קליפ"), והגוון שלו (LC2) מדהים וחורפי. הוא נמרח כמו חמאה על השפתיים בצורה מדוייקת וסופר נוחה. העמידות שלו לא מדהימה אבל גם לא נוראית. אין מה להשוות לצ'אבי סטיקס שאני כל כך אוהבת, שכן הוא עוקף אותם בסיבוב, אבל הוא רחוק מלהיות שפתון עמיד. הוא דורש (לפחות בהתחלה) מבט של כל כמה דקות במראה כדי לוודא שאין לך צבע בשיניים ;) קיבלתי עליו המון מחמאות מנשים שאני לא מכירה, והוא הפך לאחד השפתונים האהובים עלי. מחיר: 88 ש"ח.

אשמח שתשתפו אותי לאיזה מוצר מהארבעה הכי התחברתן, או האם יש לכן מוצר חורפי שהוא חובה? חורף נעים 3>

גילוי נאות: חוץ מהמסקרה, המוצרים שבחרתי לכתוב עליהם התקבלו מהחברות
SHARE:

10 תגובות

  1. מצטרפת להילולי הבלוג :)
    הפלטה של ג'ייד נראית ממש טוב, כמו נייקד מוקטן ;)
    לגמרי אקנה את הטופ, אבל כדי לשלב ולעשות עיצובים, כי מאט על כל הציפורניים זה משמים לדעתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      אני גם אהבתי את המראה שלה נורא.
      אני מתכננת על הטופ הזה חצי פרנצ' (שהפרנצ' מבריק וכל השאר מאט), יכול להיות מדהים. מומלץ בחום ;)

      מחק
  2. פוסט מקסים, ועושה אפילו לי קצת חשק לחורף אמיתי.. נשיקות בובה!

    השבמחק
  3. זו לא הפעם הראשונה שאני שומעת דעות פחות נלהבות על המסקרה המהוללת של בנפיט. מצד אחד אני מאוד רוצה לנסות אותה, מצד שני, הרבה פרמטרים לא מתחברים לי כמו שצריך (זה ונגיד 6 מסקרות סגורות שטרם נגעתי בהן :0)
    הפלטה נראית מקסימה, אבל אני מתחברת יותר למאטים וסקרנית לראות אותה בלייב. העיצוב שלה מעולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כל כך מזדהה עם ה6 מסקרות סגורות!
      העיצוב שלה יפייפה לטעמי :)

      מחק
  4. לא סובלת צלליות של ג'ייד (צבעים יפים, איכות ועמידות לא).
    מה שכן, גם אני לא נפלתי מהמסקרה הזו. אני כן מאוד אוהבת אותה והיא מצויינת, אבל אין לה שום ביצוע יוצא דופן.
    אני חושבת שאולי כאלו שאין להן ריסים ארוכים ומלאים יותר ימצאו בה משהו מהולל.
    בשבילי הרבה מסקרות עושות אפקט דומה, ואני חושבת שגם בשבילך :)

    3>

    השבמחק
    תשובות
    1. הביצוע שלה לגמרי לא מרשים ומהתנסות להתנסות אני יותר ויותר מאוכזבת. חשבתי שיהיה בה משהו מדהים וזה רחוק מכך.
      3>

      מחק
  5. my favorite is the limited edition eyeshadow dare palette. The palette allows you to create a wide range of bold and colorful looks! Contains matte and satin formulations.

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.