יום שני, 16 בספטמבר 2013

סקירת מוצרי סבון

נתחיל מוידוי: אף פעם לא הייתי בין אותן הבנות שיכולות להיכנס לחנות של ללין או סבון או אחרים ולצאת עם שקיות עמוסות עד אפס מקום. את המוצרים האלה הייתי מקבלת כמתנות או קונה כדי לתת בתור מתנות, אבל מעולם לא נכנסתי לאחת החנויות כדי להתעמק בערכו של סבון אמבט מקציף או שמן גוף בריח ורדים. אמנם קניתי כמה פעמים את מי הגוף בריח "אושן" של ללין שאני מאוד אוהבת, אבל חוץ מזה הרומן שלי איתם ועם ממלכת הסבונים והקרמים די דעך. לפני כמה שבועות סיפרתי לכם בפייסבוק של הבלוג על המבצע של דיזינגוף סנטר: קונים ב400 שקלים ומקבלים מתנה שווה. מבין כל השקיות המפתות, בצורה לא אופיינית בעליל בחרתי דווקא בשקית של SABON.

המוצרים שארוזים בכלי וינטג' חמודים ומשווים למקלחת שלי מראה כפרי ומתוק עשו את העבודה והתפניתי למלאכה כדי לסקור עבורכן את המוצרים שהיו בתוך השקית של SABON (שאגב כולם ללא פרבנים), מסדרת הריחות: פטוצ'ילי, לונדר, וניל (:
קרם גוף

אני וקרמי גוף זו טלנובלה שלמה. או שאין לי אפילו אחד בבית ואני מוצאת את עצמי מידפקת על דלתות חברות ומבקשת תרומה מהקרם שלהן, או שיש לי בבית מליון קרמים שאני לא יודעת מאיפה להתחיל ומתי אני אגמור. לצערי, כשקיבלתי את הקרם הייתי בדיוק במצב השני. הוא לגמרי יכל להציל אותי (כמו קרם הידיים בהמשך) במקרים בהם אני עוטה עלי את הפרצוף האומלל והמיוסר. אבל לא נורא, עוד אחד יותר נחמד (: הקרם מועשר בשמן אבוקדו ובשמן זית שידועים כמזינים מצויינים של העור. היה לו ריח די דומיננטי שלא הצלחתי להגדיר (טוב, כבר סיכמנו שאני לא משהו בתיאור ריחות) אבל הוא נספג במהירות שלא הכרתי אצל קרמים אחרים. כיף!
שמן אמבט

בכל העולם יש שתי קבוצות של אנשים: כאלה שאוהבים להתקלח, וכאלה שמתקלחים כי צריך. אני המצאתי את הקבוצה השלישית. מקלחת עושים כי צריך, וכי כיף להיות נקיים. את השהות במקלחת עצמה אני לא אוהבת, ושלא נדבר על אמבטיות... לכן שמן האמבט של סבון לא שימושי לי כל כך, וביום שיהיה לי זמן לנוח בתוך אמבטיה גדולה ומלאת קצף, אעדכן אותו. בינתיים יש לו מקום של כבוד ריחני על המדף

קרם ידיים
קרם הידיים הגיע בדיוק בזמן, ממש יום לפני שירדה הטיפה האחרונה מקרם הידיים של ד"ר פישר, עליו כתבתי בפוסט השלם נגד היובש. אחד הדברים שחשובים לי מאוד בקרם ידיים, חוץ מתוצאות כמובן, זה שיספג מהר. הוא מכיל חמאת שיאה ואלוורה ומתאים לכל סוגי העור. הסבלנות שלי לא מהחזקות שיש ולחכות בלי לעשות שום דבר עד שהידיים כבר לא יהיו דביקות זה ממש לא בשבילי (למרות שעם לקים אין לי בעיה, תסביך רציני הקרמי ידיים האלה). קרם הידיים של סבון - שדרך אגב יש לו ריח מופתי - מאוד שומני ומספיקה כמות מעטה בשביל שתי הידיים. עם זאת, הוא נספג די מהר ולאחר חמש דקות כמעט שכחתי שמרחתי (רק כמעט, כי נזכרתי שיש סיבה שאני מסניפה את הידיים שלי). לאחר מספר שימושים אני בהחלט יכולה לראות תוצאות ואני מבסוטית ממנו עד השמיים! והנה תזכורת קצרה לעצמי: להפסיק להיות מקובעת נגד דברים. אין ספק שאכנס לסבון בפעם הבאה במיוחד בשבילו.
מגבונים מרעננים
15 מגבונים ריחניים ומרעננים ארוזים בתוך שקית קטנה ומתוקה זה הדבר היחיד שיגרום לי לשכוח את האסוציאציה של תינוקות בבריכה וארטיקי קרח. אותו ריח של כל הסדרה: נעים, רענן, נקי וכיפי והמגבונים נכנסים במיידיות לרשימת המוצרים השימושיים שלי.


אז כן, הגיע הזמן להודות בטעות שלי ולבקש מחילה מהחנויות האלה שהזנחתי זמן רב. הרבה נשים עם שקיות מפוצצות שיוצאות מסבון - אני מצטרפת!
SHARE:

8 תגובות

  1. שני דברים יש לי לומר בנידון - בתור מכורה קשה לסבון, ה - shower oil זה סבון נוזלי שומני ולא, כפי שמשתמע ממה שכתבת, מעין שמן לאמבטיות. לכן - את צריכה להשתמש בו כסבון נוזלי, ישירות על הגוף. הוא טוב בעיקר בחורף כשיבש :) שנית - מקרם הידיים הספציפי הזה יש לי כמות בבית אז אם את בעניין של להחליף תמורתו - אני פה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. או טוב לדעת! עכשיו בוודאות יש לי שימוש עבור כל המוצרים :)
      בהחלט אחשוב על קרם הידיים. אני כל כך מבסוטה ממנו!

      מחק
  2. אני מהסוג הרביעי כנראה- אני מסוגלת לחיות באמבטיה מלאה בועות, שמנים ומלחים כל חיי.
    נהניתי מהסקירה ו"סבון" היא בהחלט אחת החברות הישראליות האהובות עליי. חבל שלא הצלחתי למצוא אותם בברלין :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את חייבת ללמד אותי איך את עושה את זה!
      תודה רבה :)

      מחק
  3. אני מאוד אוהבת את המוצרים של סבון, יש להם סבון ידיים בריח תפוח-פטצ'ולי והוא מצויין.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז עכשיו גם אני בחבורת אוהבי סבון (:

      מחק
  4. האמת שאני נמנעת מלהיכנס לחנויות אלו כי אני מתעצלת אחרי זה למרוח.
    אבל אני מאוד אוהבת את המוצרים והאריזות... תתחדשי!

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.