יום חמישי, 25 ביולי 2013

בחזרה לילדות בשלושה מובנים

המשפט המדכא בתבל למרות שהוא די נכון הוא ״אנחנו אף פעם לא מאושרים אבל תמיד זוכרים שהיינו״. גיל ההתבגרות אמנם היה מלווה במצבים לא נעימים, חוויות מורכבות, שבירות לב, אבל הרוב עדיין זוכרים אותו בתור הגיל הכי כיפי והתקופה הכי יפה שהייתה. ומי לא רוצה לחזור לתקופה האהובה עליו? פוסט המוקדש כולו לאהבות ישנות. (לא, זה לא כולל אקסים מכיתה ט׳)

ליפ גלוס של פופה


בדומה להרבה אחרות האיפור הראשון שהשתמשתי בו היה עיפרון שחור בעיניים. לקח לי זמן להבין שזה לא כל כך מחמיא לי ועברתי לליפ גלוס שקוף. מחודש לחודש העזתי יותר והליפ גלוס הבא בתור היה בצבע ורוד, שמאז ועד היום אני משתמשת בצבע הזה בהרבה וריאציות: צ׳אבי סטיק ורוד, שפתון עמיד בצבע ורוד של לוריאל ועוד. את עולם הליפ גלוסים די נטשתי, ובאחת מקופסאות הגלאם גורו קיבלנו ליפ גלוס בצבע ורוד ילדותי וחמוד של פופה (Lip perfection natural shine 02). המרקם שלו מעט דביק אבל הצבע שלו מתוק ומקסים.

ותסלחו לי שמדובר בסווטצ' על היד, השפתיים שלי יבשות ברמה מפחידה.

ניקי - Nici


אם יש לי חולשה כלשהי שאף פעם לא עברה זו החולשה לניקי. טוב, גם ללקים, אבל לא עד כדי כך.
לפני הכל קצת הסבר למי שלא מכירה (יש חיה כזו?) - ניקי הוא מותג בין לאומי שקיים כבר מעל 27 שנים (!) המיוצר בגרמניה ונמכר במאות ארצות.
העיצוב המקורי והתמימות של המוצרים (הכבשים הן מוצר הדגל ויש קולקציות מתחלפות של דמויות במהדורות מוגבלות מספר פעמים בשנה) הכל מתוך עולם בעלי החיים.
המוצרים איכותיים מאוד (היזהרו מזיופים וחיקויים). ו
הפרווה היא סינטטית כמובן. מוצרי הדגל של ניקי הן הבובות של הדמויות ולאחר מכן קלמרים, ארנקים, תיקים ועוד. בין הלקוחות ניתן למצוא ילדות בנות 4 ועד אמהות בגילאים בוגרים (נדמה לי שאני נמנית עם החלק השני והדי אובססיבי).
בישראל מושק מדי שנה קו מוצרים ייחודי הכולל מאות מוצרי חזרה לבית הספר. בקו המוצרים תיקי בית ספר, קלמרים, כלי כתיבה, מוצרי נייר, יומנים, מחברות, קלסרים ועוד.
את תיק הניקי הראשון ואיתו ארנק מתוק קנו לי ההורים לפני 8 וחצי שנים ליום הולדת 10. הייתי צמודה אל התיק ברמה כזאת שכל התיקים שקיבלתי מאז (כולל בת מצווה) נדחפו לאיזה מזווה (איש לא יודע מה עלה בגורלם אם תהיתם) אני לא זוכרת מה קרה עם הארנק והתיק בסוף ואיך ״התפשרתי״ על תיקים אחרים, אבל האהבה לחיות המתוקות והפרוותיות שלהם נשארה צרובה בי עד היום. יש באביזרים של ניקי משהו שפשוט גורם לך לרצות לחזור להיות ילדה. לכן אתם בטח מבינים כמה שמחתי לקבל את הקלמר והיומן מתוך ערכת החזרה לבית הספר של ניקי- קולקציית 2013.


הקלמר החמוד הזה בעל תא אחד והוא גדול ומרווח ומתאים לילדים שהולכים לבית ספר בתחילת שנה עם גדודים של טושים חדשים, 3 עפרונות שפיצים, מחק, שדכן וכל הטוב שיש לאופיס דיפו להציע.
שלא נדבר על סטודנטיות עם מלאי מרקר בלתי נגמר ומחשבונים מדעים. אני אמנם עם בית ספר ועם טושים גמרתי וסטודנטית אני אהיה בהמשך, אבל לאחסן את כל כלי הכתיבה בתוכו שימושי לי ביותר.

תמונה להמחשה.


היומן של ניקי הולך לשמש אותי הרבה בשנה הבאה. נכון, הוא לא אלגנטי במיוחד ומתאים יותר לתלמידים, אבל הוא מתוק כ״כ שאין מצב שאוותר עליו (תסמונת התיק מגיל 10?)
הופתעתי לראות שניקי חשבו על הכל: כריכה קשה וצבעונית, מדבקות שבד״כ קונים בנפרד, מערכות חוגים ושעות, דפים דו יומיים לא מקושקשים מדי, דפי צביעה של החיות המתוקות דפי קשקושים ואפילו מעטפה בסוף היומן. 


קלמר: 65 שקלים
יומן: 49.90 שקלים
לקולקציה המלאה היכנסו לאתר. להשיג ברשת חנויות ניקי.

לק

כל ילדה קטנה מחכה כבר לרגע שתהיה אישה. זה בא לידי ביטוי בהשאלת נעלי העקב של אמא, ניסיון כושל למריחת אודם ואיך לא- לק. לק הוא התגשמות חלום של כל ילדה בעשור הנוכחי. בכל פעם שאני מבקרת את בנות דודותי המתוקות (6 ו3) הן מתפעלות מהלק שעלי ומבקשות שאמרח להן גם. המועדף עליהן הוא לק נצנצים. אמנם יש ביננו הפרש של כמה שנים (לא הרבה, אבל יש) אבל בגזרת לק הנצנצים יש לנו הרבה במשותף.


את הלק הזה של מייבלין (52 COLORAMA) פרסמה בחורה מקסימה בשם לילך בקבוצת פייסבוק שאני חברה בה ומאותו רגע ידעתי שאני חייבת אותו לעצמי. חיפושים בכל סופר פארמי ארצנו הוליכו שולל והלק המיוחל לא נמצא. שנטי (בלוגרית מקסימה) מצאה אותו עבורי ושחה אותו אלי. אז בזכות יזע, דם ודמעות הרשו לי להציג בפניכן את הלק המהמם: 




מה שהפתיע אותי מאוד הייתה עמידות הלק: למרות שנדרשו לו 3 שכבות כי הוא לא נאטם בקלות, הוא מחזיק כבר ארבעה ימים ללא צ׳יפים, מה שקורה אצלי ליחידי סגולה כמו אסי.
מחיר הלק: נקנה במבצע ב10 שקלים והפתיע לטובה.


עד כאן חוויות הילדות שלי. איזה מוצרים מזכירים לכן את הילדות?

גילוי נאות: מוצרי ניקי התקבלו לסקירה מהחברה
SHARE:

4 תגובות

  1. אהבתי מאוד את הפוסט (כמו תמיד) ובמיוחד את ניקי!

    שבת שלום :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה שירלי, אין על ניקי!
      שבת שלום :)

      מחק
  2. כפי שהגבתי בפייסבוק, הגלוס בהחלט נראה מהמם, ומסקירות שקראתי על הקופסה הקודמת, הכל שם בהחלט נראה מבטיח ושווה, גם קופסת הקיץ הנוכחית מדהימה ואותה כן רכשתי, ואני נהנית מכל מוצר ומוצר, העפרון גבות והבושם שמן בחרישה מאסיבית אצלי מאז... גם אני עדיין נשארתי בנישה של אהבה למותגי נערות וקניתי בעבר המון מוצרים מדהימים של ניקי, תמיד מעורר חיוך וגאווה להוסיף עוד איזה איבזור שלהם, לגבי הלקים עוד לא יצא לי להתנסות עדיין, כי קשה לי להחליף את אסי ואופי בגלל העמידות, הצבעונית והקלות של ההסרה, ובכל מקרה הגוון המנצנץ האדמדם הזה נראה מצויין והמחיר מבצע בהחלט נראה לי שווה לכל נפשח, ואיפה בסוף הצלחת להשיג? :-D שווה ניסוי ותהייה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מזדהה איתך כמעט בהכל!
      הקופסאות של גלאם גורו מבחינתי במגמת שיפור מתמדת ואני משתמשת ברוב המוצרים. על ניקי הבהרתי טוב מאוד את הנקודה - מכורה אמיתית! וכמו שאמרת, הכי כיף לקבל עוד מוצר שלהם לאוסף.
      אני כמוך נאמנה לאסי וOPI אבל כשראיתי את הלק הזה לא יכולתי להתעלם.
      הוא נקנה עבורי ב"ביוטי חורי" בנחלת בנימין אבל היו שניים אחרונים. ניתן למצוא את הלקים של מייבלין בחלק מהסופר פארמים וגם ברשת "מגה" אם אני לא טועה :)

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.