יום שישי, 6 במאי 2016

מה מזמינים מגילטי?

אם גם אתם שומעים כל הזמן על אתר גילטי ולא ממש הבנתם מי הוא ומה היתרונות שלו, או שכבר ערכתם איתו היכרות ואתם מחפשים "רק עוד משהו אחד קטן להוסיף לסל" הגעתם למקום הנכון.
אחרי המון שאלות שקיבלתי, הגיע הזמן להסביר על האתר המדובר, וגם לקבל כמה המלצות על מוצרים נהדרים, מבצעים והטבות:





גילטי הוא אתר ישראלי המציע מותגים בינלאומיים הנמכרים בחו"ל (Too Faced, Urban Decay שלרוב אוזלים מהר), מוצרים מקצועיים שנמכרים במספרות או מקומות ספציפיים (פול מיטשל, OFRA) לצד מוצרי פארם (קליניק, לוריאל, פלורמר) וגם תכשיטים ואקססוריז בצורה מרוכזת ונוחה. את המוצרים המוצעים באתר ניתן לאסוף אחרי ההזמנה מאזור האריזה בלוד, או לקבל עם שליח עד הבית בעלות של עד 25 ש"ח. אם ביצעתם הזמנה של 150 ש"ח ומעלה - משלוח עד הבית יינתן בחינם.


אז מה מזמינים מגילטי?
המוצר האהוב עלי ביותר שהחברה מציעה הוא השפתון העמיד של חברת OFRA. ישנם גוונים עם פורמולות פחות מוצלחות, דוגמת ניו אורלינס שמתקלף במהירות מהשפתיים שלי, ויש את מנהטן ו Girl Abroad של אשלי שמשאירים אותי בכל פעם מחדש עם פה פעור.
העמידות היא אינדיבידואלית לכל אחת וכאמור גם הפורמולה לא לגמרי אחידה, אך בדרך כלל מדובר בהצלחה מסחררת.




לאחרונה הושקו שלושה גוונים חדשים בשיתוף פעולה עם היוטיובר המוביל Manny Mua, לי יש שניים מהמהדורה המיוחדת הזו והאריזות החדשות של OFRA בהן הם הגיעו נראות מקצועיות ויוקרתיות בעוד כמה רמות. כיף! אני אוהבת את הפורמולות גם של Hypno וגם של Charmed אף על פי שהן דביקות יותר משפתונים אחרים של עפרה שיש ברשותי. מחיר המבצע של כל שפתון במהדורה המוגבלת בהחלט הזו (שכבר אזלה מהמלאי פעם אחת) הוא 69 ש"ח.



את חברת "אמיקה" גיליתי בזכות האתר ומהמוצר הראשון שניסיתי הדרך לרומן בנינו הייתה קצרה מאוד: המוצרים ארוזים מדהים, יש להם ניחוח נעים, הם עושים את העבודה לה הם מתחייבים והם לא יקרים. עד כה הנחתי את ידי על ה Dry Shampoo (שכבר אזל), על Touchable Hairspray שהיללתי רבות ועל Un.done texture spray בו התחדשתי לאחרונה.
את Touchable Hairspray הזכרתי בסרטון "סופרייז" משום שהוא הפתיע אותי כפי שלא דמיינתי! בריסוס אחד הוא מחזיק כל שערה ושערה במקום מבלי להותיר צבע לבן ומראה או תחושה קשיחים או דביקים, ניתן להמשיך "למשש" את השיער לאחר מכן והוא מציל חיים ביום שיער רע. פשוט לסדר, לרסס - והכל נח על מקומו בשלום.



ספריי לכפות הרגליים (או דאודורנט, במקרה הזה) הוא מוצר שאני מכירה ומשתמשת במהלך ימי הקיץ, כשאני שמה נעלי בובה או סנדלים, או בקיצור כל דבר בלי גרביים - כדי שהרגל לא תחליק מהנעל החוצה ותיקרע לי. כן כן, סנדלים נקרעים בלי סוף והנעליים יכולות לצאת סתם כך, והעובדה שהספריי גם מנטרל ריחות הוא בונוס (לא שאי פעם מישהו התלונן על הכפות רגליים שלי, נראה לי...)



האיילינר ג'ל של עפרה ידוע כאיילינר נהדר שמתקבע במהירות ומחזיק מעמד לאורך יום שלם. אזרתי אומץ והצטיידתי בגוון סגול Killer Queen לאורך יום שלם. למען האמת קיבלתי יותר מחמאות מאשר הרמות גבה והאיילינר תפקד כמצופה ומעבר לכך.

הנחות ומבצעים!
✰ אם זו הרכישה הראשונה שלכם באתר, הירשמו לניוזלטר וקבלו 10% הנחה
✰ בימים אלה בגילטי חוגגים עצמאות ומעניקים 30% הנחה על מגוון מותגים ישראלים
✰ את השפתון של אשלי תוכלו לקבל בהנחה (59 ש"ח במקום 69 ש"ח) בשימוש בקוד "Ashley"

כבר יצא לכם לרכוש באתר? יש לכם המלצות נוספות? אשמח לקרוא!

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה
SHARE:

8 תגובות

  1. פוסט מצוין! מתה לראות את היפנו עלייך!

    השבמחק
  2. משפחת סנאפצאטונייי��

    השבמחק
  3. בדיוק נכנסתי לגילטי להזמין את hypno ואז ראיתי בסנאפצאט שהעלת לפה פוסט ,עזרת לי ממש תודה ❤#משפחת_סנאפצאטוני:)

    השבמחק
  4. כמה שאני אוהבת את היפנו וצ'ארמד!

    השבמחק
  5. מוצרים נהדרים! צ'ארמד כ"כ מושלם...

    השבמחק
  6. מוצרים מעולים בחירות שוות! הגוון של אשלי ואריס אהובים עליי! שוקלת להזמין עוד שיהיו לי ספייר ;)

    השבמחק
  7. חג שמח מרים♡
    Shilat313@gmail.com

    השבמחק
  8. וכמובן חג שמח ושנה טובההה

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.