יום שני, 1 בפברואר 2016

חידושים, אכזבות ואהבות ישנות: הכל על טיפוח הפנים

תקופת המבחנים הראשונה שלי בתור סטודנטית מן המניין אוטוטו תמה, ואת ההשלכות של הלחץ וחוסר הזמן שלי ספגו לא רק אתן, הקוראות שלי, אלא גם הפנים המסכנות והעור שלי.
למזלי זו הייתה תקופה מלאה בהשקות של מוצרי טיפוח חדשים, חלקם עזרו לי לשרוד, חלקם היו סתמיים וחלקם היו מפתיעים בהחלט. שנתחיל?





סדרת טיפוח משמחת מאוד עבורי שהושקה לאחרונה היא Skin Therapy Perfect של Lancaster. מי שעוקבת אחרי כבר תקופה יודעת שלנקסטר היא אחת מחברת הטיפוח האהובות עלי ביותר, וסדרה שלמה חדשה היא בהחלט סיבה למסיבה. בין הבטחותיה ומטרותיה של הסדרה נמצא Equalizing Complex המחזק את תפקוד התאים והוא מקור לעור ללא פגמים. דאגתי לצנן את ההתלהבות הראשונית ולהתנסות במוצרים אחד אחד:



קרם לחות בעל מרקם קטיפתי שכזה טרם ניסיתי. הוא רך כמו משי ונספג בעור במהירות מדהימה. העור נראה קורן כשמקפידים בשימוש בו והוא לא משאיר שכבה שומנית עליו. אני משתמשת בקרם הזה כלחות בבוקר מעל לסרום, משום שלעור מיובש כמו שלי הוא לא אפקטיבי מספיק ללילה ולא עומד כשלעצמו גם בבוקר, אלא בתוספת עדינה מתחתיו.
הקרם הזה יהיה נהדר לבנות עם עור רגיל / שמן ללילה וכקרם ליום לבעלות עור יבש קלות. הניחוח העדין המאפיין את לנקסטר נוכח בכל מוצרי הסדרה!
מחיר השקה: 269 ש"ח במקום 435 ש"ח ל50 מ"ל




מוצר נוסף מהסדרה שמשחק בין הטיפוח להתחלה של האיפור הוא ה Correct & Blur Concentrath. תפקידו הוא כשל פריימר: להשלים את החוסר בלחות, להחליק את העור, לצמצם נקבוביות ולהכין את העור לפני המייק אפ.
על העור שלי הפעולה שלו הייתה חלשה מדי ולא הייתה תוצאה מרשימה. תקוותי למצוא פריימר ללא סיליקונים שיתאים לכל הקילופים והיובש אצלי בעור מתחילה להתפוגג...
מחיר השקה: 249 ש"ח במקום 360 ש"ח ל30 מ"ל




קרם העיניים שרק קיבלתי כבר כמעט נגמר. ככה זה כשאני מוצאת מוצר מושלם ולא מעוניינת לחפש לו תחליף: מדובר בקרם קליל הנספג במהירות הבזק ומרכך בעדינות את האזור הרגיש שמתחת לעיניים. נהדר גם לשימוש ביום ועוזר במילוי החריצים והשקעים. הוא מונע מקונסילרים בעיתיים להפריע ומרענן את האזור ברגע. מעולה, אך מאוד יקר.
מחיר השקה: 199 ש"ח במקום 299 ש"ח ל15 מ"ל


הפתעה שחיכתה לי בתיבת הדואר הייתה מחברת Laline: חברת הטיפוח המוכרת הוציאה ליין חדש המיועד כולו לפינוק הפנים. יצא לי לנסות את קרם הלחות שעשה עבודה נהדרת, מילא את העור היבש שלי בלחות הרצויה והגיע במשאבה סטרילית ונוחה.
פחות אהבתי את הריח המאוד מאוד דומיננטי של המוצר שהיה יכול להיות נהדר בתור קרם גוף, אבל על הפנים שלי אני תמיד מעדיפה ניחוח עדין עד לא מורגש. הקרם מגיע עם 25 SPF הגנה מהשמש והוא לא משאיר את העור שומני.
בסדרה החדשה של ללין קיימים מלבדו גם תחליב לחות, קרם לילה, קרם עיניים, סרום, סבון פנים, פילינג ומסכה תרמית. כל הסדרה מגיעה באותו ניחוח מלפפוני, כדאי לרחרח לפני :)

מחיר: 119 ש"ח ל50 מ"ל



סדרה מרגשת שהתחדשה היא ה Peony של L'occitane, שעד כה הציעה מגוון קרמי גוף, סבונים, בשמים ואפילו נרות, וכעת מצרפת אל הניחוח האהוב גם קרם פנים וסרום.
בדומה לסדרה של לנקסטר גם סדרת הפנים הזו טוענת אל הכתר המשקם, המלחח והמתקן וגם היא עושה זאת בהצלחה בתוספת ניחוח מתקתק ועדין.
הסדרה כולה מתבססת על תמצית פרח הפאוני (האדמונית) הפופולרי, שחוץ מהאגדה שהוא מביא מזל הוא גם נמצא כצמח מרפא.




הסרום הורדרד מגיע באריזת משאבה סטרילית בצורה עגולה ובשרנית. הוא נספג בעור בתוך שניות ואני משתמשת בשלוש לחיצות בכל פעם, דבר לא חסכוני במיוחד אך רק כך אני מרגישה שהוא מגיע לכל אזור בעור שלי. הוא מרכך את העור וממלא אותו בלחות, כך שלפעמים אני לא זוכרת אם כבר מרחתי את הקרם או טרם.
מחיר: 199 ש"ח ל30 מ"ל




קרם הלחות הצליח להפתיע אותי: בימים בהם העור שלי לא מיובש יותר מדי אני מרגישה שמספיק השילוב בין השניים גם בטיפוח הלילה. למרות שאני רגילה לישון עם שכבות כבדות כדי שהעור יקום חי וזוהר בבוקר, הקרם הלחותי עד מאוד הזה עושה את העבודה ואף נספג במהירות ולא משאיר תחושה כבדה. אני משתמשת בקומבינציה הזו פעם בערב ופעם בבוקר - אפילו מתחת למייק אפ והתוצאה נהדרת.
מחיר: 199 ש"ח ל50 מ"ל
את סדרת הפאוני ניתן להשיג בחנויות ובאתר לוקסיטן



פאיו הצרפתית השיקה סדרה לעור מעורב עד שמן, ומתוכה הגיע אלי ה Expert Points Noirs שתפקידו לטפל ולבצע ניקוי עמוק לנקבוביות החסומות, על מנת למנוע פצעונים ופגמים בעור.
כאמור אני "התברכתי" בעור מעורב - מיובש, כך שבתוספת לקילופים המעצבנים יש לי לא מעט פצעונים. לא השתמשתי במוצר הזה תקופה ארוכה מספיק כדי לקבוע שהמוצר הזה שינה לי את החיים, אבל בהחלט ניתן לשים לב לפחות ופחות שחורים על האף שלי וזה שווה בעיניי הכל.
הוא מכיל תמצית מנטה צ'יליאנית המגבילה ומווסתת הפרשת חלב עודף ומונעת הופעה של זיהומים ופגמים בעור, וכן תמצית אבץ וחומצה גליקולית (3%) הפועלת לפתיחת נקבוביות חסומות.
מדובר במוצר שהוא לא תחליף לקרם הלחות, אני משתמשת בו לאחר הסרום ולפני הקרם בלילה, וכששגרת הערב שלי כוללת אותו אני זונחת את החומצה הגליקולית של רביבה, כדי לא להגזים. רצוי לא להיחשף איתו לשמש או להשתמש במקדם הגנה גבוה.
מחיר השקה: 79 ש"ח במקום 199 ש"ח ל30 מ"ל - עד סוף פברואר




את שלושת המוצרים שנמכרים במארז מציאה הנ"ל של סבוקאלם אני כבר מכירה: מי הפנים הם חברים ותיקים שאני אוהבת במיוחד, סבון הפנים הוא אחלה - אבל לא מנקה מספיק טוב בשבילי, וקרם הלחות (שמגיע עם 25% תוספת) הוא נהדר בימים בהם העור שלי רגיש במיוחד.
החידוש אם כך הוא העובדה שלרגל חגיגות 25 שנה לסבוקאלם הושק מארז משתלם ב160 ש"ח במקום 237 ש"ח, של כל שלושת המוצרים המדוברים שלהם. אם אתן חובבות סבוקאלם או שהגעתן למסקנה שכדאי לנסות, עכשיו זהו זמן נהדר.




זה ידוע שאת הדברים הטובים ביותר שומרים לסוף, ולכן אסיים את הפוסט עם מוצר ששינה לי את החיים, ואני לא מגזימה הפעם.
בטיפול פנים של חברת ג'רנטיק התפנקתי לפני כמה חודשים, ובסיומו קיבלתי את Peaux Mixtes & Grasses שתפקידו לאזן את רמת השומן ורמת היובש בעור המעורב שלי.
התנסיתי במוצר הזה במשך יותר מחודש - בוקר וערב על בסיס יומי בתור שכבת בסיס על מנת לבצע את האיזון שבעור, ובערב הוספתי גם שכבת לחות מעל. במשך התקופה הזו תופעת הפצעונים שלי ירדה משמעותית עד נעלמה כליל ואני הייתי מבסוטית עד השמיים, והתגאיתי בעצמי על שמירת הניקיון וההשקעה. בשלב מסויים כשהחבר הזה נגמר והמשכתי בשגרה שלי בלעדיו, הפצעים חזרו ואז נפל לי האסימון - הקרם הזה הוא הדבר הטוב ביותר שעור מעורב יכול לקבל.
המחיר שלו יקר מאוד אבל הוא שווה כל אגורה, 500 השקלים המנוצלים ביותר אי פעם. וולקאם באק!


ומה מוצר הטיפוח שאתן לא יכולות לחיות בלעדיו?
גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו מהחברה
SHARE:

2 תגובות

  1. כמה טיפוח במקום אחד!!! אני דווקא מאוד אוהבת את הניחוח המלפפוני הפראשי..

    השבמחק
  2. אני דבקה בשמן הארגן של ג'וזי, באמת לא יכולה בלעדיו. לכשייגמר קרם העיניים האהוב שלך, נסי את הסרום הסגול של קיהלס, לדעתי אנחנו אוהבות את אותו מרקם קליל-מאיר.

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.