יום שני, 11 בינואר 2016

סדרת Hydra Zen של לנקום מתרחבת


בתקופה האחרונה אני מתנסה במספר לא מבוטל של מוצרים לפנים: סבונים, פילינגים, סרומים, קרמים ומה לא אשר הזדחלו והתאספו בשידת האיפור שלי. אולי, יום אחד, עוד אצליח להציג בפניכם את כולם. עד אז, הרשו לי לחשוף את האהבה שלי לשני המוצרים החדשים מסדרת Hydra Zen הותיקה של Lancome אליהם לא יכולתי עוד להתכחש.
היידרה זן היא אחת מסדרות הטיפוח הנמכרות של לנקום שכל מטרתה היא להרגיע את העור מלחץ היום יום ולהזין אותו מחדש.





Hydra Zen Overnight Serum In Masque היא מסכת לחות לפני השינה. המרקם שלה קריר, קליל וג'לי הנספג במהירות בעור ולא משאיר תחושה דביקה או כבדה. במהלך הלילה המסכה מתיימרת להפחית את סימני הלחץ והנפיחות מהפנים, תוך הזנת העור והרגעתו. היא מצליחה לעמוד במשימה ללא עוררין ואני משתמשת בה בכל ערב לפני השינה, משום שבבוקר העור רווי ומוכן לכל כיסוי שרק אשים עליו, והניחוח הפרחוני - עדין שמלווה אותה נשאר עד לשטיפת הפנים הבאה. אוהבת!
מחיר: 420 ש"ח ל75 מ"ל - לפני הנחות.




בתוך בקבוקון משאבה המתחזה לסבון, נמצאת תמצית לחות מופלאה בשם Hydra Zen Beauty Essence.
המוצר הנראה כסבון פנים במבט ראשון הוא למעשה "לחות נוזלית" במרקם קליל וג'לי (כמו המסכה) אך במגע עם העור הופך לנוזלי ומיימי אשר נספג במהירות הבזק.
בתור בעלת עור יבש הביוטי אסנס אינו מספק לי את כמות הלחות הרצויה ואני משתמשת בו כמעין "סרום" לפני קרם הלחות בבוקר או מסכת הלחות המשלימה בלילה. הריח שלו נעים וזהה לשל אחותו מהסדרה והוא ללא ספק המרענן הרשמי של העור אחרי סבון הפנים.
מחיר: 315 ש"ח ל 150 מ"ל - לפני הנחות.




בשורה התחתונה ולאחר שימוש ממושך, מוצרי הסדרה מרשימים למדי ועושים את העבודה בצורה נהדרת. הייתי ממליצה לבעלות עור מעורב ואפילו נוטה לשמן להציץ ולהתנסות, אך לבעלות העור היבש / מיובש אולי יידרש בוסט לחות נוסף.

גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה




SHARE:

2 תגובות

  1. פוסט מעולה מהממת!!! יש לי את קרם הלחות מסדרת ההידרה זן והוא מדהים!

    השבמחק
  2. רשמתי בפני, כשיגמר ארסנל הקרמים שלי אנסה את הידרה זן...

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.