יום רביעי, 13 בינואר 2016

הכל על מברשות האיפור שלי!

אחרי שהיא עבדה כל כך קשה, אין ספק שמגיעה לה מקלחת מפנקת, מסג' רך ונמנום קל.
כדי להסיר את הספק, לא, אני לא מדברת עלי או על אמא, אני מתכוונת לחברתי הטובה ביותר - מברשת האיפור!
מכיוון שאני מגדירה את עצמי כאדם מאוד ידידותי אני דואגת להקיף את עצמי בהרבה חברות בסגנון המדובר, ויש לי הרבה חברות מהתחום אשר דורשות תחזוקה הגונה.
בשורה התחתונה, אם אני לא אחזיר למברשות האיפור שלי על כך הטרחה וההשקעה שהן מעניקות לי לפחות פעם בשבועיים, סביר להניח שהן פשוט יפסיקו להיות אהובות עלי בשלב מסויים.
וחוץ מזה, מלבד היותי אדם ידידותי אני גם לא אדם עד כדי כך מלוכלך: חשובים לי בהחלט סטריליות וניקיון. וכך אני עושה זאת -






כשהרגע הגורלי מגיע אני לוקחת את מיכל האקריל שמונח בד"כ על שידת האיפור שלי, אשר מכיל בתוכו את כל המברשות אל עבר הכיור. שם מחכות לי שתי קעריות שבמקרה הכינותי מראש, באחת סבון לניקוי כלים "פיירי" הממיס בקלות ויעילות שומניות, ובשנייה מרכך שיער. בנוסף נמצאת שם כפפה שהזמנתי מאיביי, שעושה את החיים פשוטים בהרבה.


אני מוציאה מברשת - מברשת, מרטיבה אותה במים ולאחר מכן טובלת בסבון. בתנועות סיבוביות אני מעבירה אותה על הכפפה על מנת שתייעל את תהליך פירוק החומרים ממנה, ובסיום טובלת במרכך וחוזרת על הפעולה. בסיום אני מניחה את המברשת בצד כדי לבצע תהליך של "השרייה" עד לסיום השטיפה של כל החברות.




לאחר מכן אני מאגדת את כל החברות החפופות שלי לקבוצה אחת ומעבירה אותן מתחת לזרם, כדי שרוב החומרים כבר ירדו והתהליך הבא יהיה זריז יותר וחסכוני במים.
אני עוברת באופן פרטני לכל מברשת, שוטפת מתחת לזרם ובסיום סוחטת. אני מסיימת את הפעולה בנעיצת המברשת בגומה שבמתקן ייבוש המברשות VIP של IGA עם הראש כלפי מטה, כדי שהמים יפלו למטה ולא יפגעו בחבק הדבק המאגד את כל השערות, וכך אשמור עליהם לאורך זמן.




כעת אעשה מהלך לא אגואיסטי ואכיר גם לכן את חברותי הטובות ביותר:
המברשות שעובדות אצלי שעות נוספות הן מן הסתם מברשות מייק אפ, סומק, קונסילר מתחת לעיניים, קונסילר נקודתי, ברונזר פתוחה גדולה - לכל הפנים ומברשת ברונזר להצללות.




כמעט על כולם נתנה מענה חברת Mineralz, ועל המברשות שלהם אני חורשת בטירוף.
מברשת 01 משרתת אותי תקופה ארוכה להנחת מייק אפ, עם 03 אני מניחה סומק ועם 05 + 06 אני מגוונת מדי פעם לקונסילר מתחת לעיניים, באופן נקודתי או לתפקידן המיועד: להנחת צלליות. 




המברשות מיוצרות בארץ בעבודת יד, השיער סינתטי באיכות מדהימה, הן רכות ונעימות ומתאימות להנחת איפור נוזלי, קרמי או אבקתי.
טווח המחירים למברשת בודדת נע בין 65-75 ש"ח, וישנם גם סטים החל מ210 ש"ח, להשיג באתר מינרלז.
אם אתן מחפשות להתחיל עם מברשת אחת, מברשת המייק אפ 01 היא המושלמת לכך!


עוד מברשות להן אני שומרת אמונים הן החברות שלי מאייהרב: Pointed Founation (מגיעה כחלק מסט) עושה עבודה קודש עם קונסילר מתחת לעיניים ו Blush Brush משמשת אותי לסומק כשתאומתה ממינרלז לא בהישג יד.


להצללות אני משתמשת במברשת של סמאשבוקס שהתקבלה ביחד עם פלטת ההצללות* או עם 23 של ירין שחף.
להחדרת ה Fix + של מאק במהירות לעור אני משתמשת ב107 של Make Me Up, הלא היא שלי אגמי המקסימה, ולפודרת המטאוריטים שלי המברשת המשלימה המושלמת היא 45 מבית מיקאלה.



לאחרונה גיליתי גם את המברשות של אשלי וקסמן בקשי, ומברשת The Huge Brush מפתיעה ברכותה ובגודלה העצום והיא מדהימה לחימום הפנים עם ברונזר בצורה אחידה.



במידה ותרצו לראות במו עיניכן את תהליך שטיפת המברשות שלי אני מזמינה אתכן לסרטון המצורף מעלה, בו מתרחשת ברגעים אלה ממש הגרלה שווה על מתקן ייבוש המברשות של IGA.
ואם אתן רוצות לקבל 30% הנחה (ממחיר מאפר!) על המתקן, השתמשו בקוד Miryam Gadiel במעמד הרכישה באתר.



SHARE:

11 תגובות

© Miryam Gadiel | All rights reserved.