יום שלישי, 22 בדצמבר 2015

סודות מחדר האמבטיה

בטח לא תאמינו, אבל מגוון המוצרים הרב ביותר שיש ברשותי הוא לא על שידת האיפור וגם לא בארגונית הטיפוח. הוא ממוקם כולו בארון המתפוצץ של החדר הכי נקי ומטופח בבית: המקלחת.
עשרות תחליבי גוף, קרמים, סבונים, מסכות שיער ומה לא ממתינים שם בסבלנות לכשיגיע תורם, ובעקבות ההיצע אני גם משתדלת לתת צ'אנס לכולם, אם כי לפעמים יש לי כמה פטישים על מוצרים מסויימים והם נכנסים חזק לשגרת המקלחת.






הפטיש העיקרי שלי בשבועות האחרונים הוא ג'ל הרחצה Revitalizing Energizing של Pupa. אז קודם כל - כן לשתי השאלות: הוא הביס את הWarm Vanilla Sugar של Bath & Body Work's (אוקי לא לגמרי הביס, אבל הריח כבר יצא לי מכל החורים), וכן - לפופה יש גם מוצרי גוף חדשים!
הג'ל שתפקידו לחדש ולהמריץ את העור מכיל אצות ים עשירות בחומצות אמינו ומינרלים, שתפקידם לחדש את העור ולגרום לו להיות זוהר ובריא. בנוסף יש בו שילוב של שמנים ארומטיים חיוניים:
תפוז - ממריץ ומונע עייפות (גם של הנפש! וזה אשכרה עובד!)
לימון - מחדש, מרענן וממריץ
מנדרין - נוגד חמצון ומעניק תחושת נינוחות.




אם עד כה חשבתי שרק קרם המכיל בתוכו גרגרוני פילינג קטנטנים יכול לגרום לכל הגוף להתעורר ולהעניק תחושת ניקיון מיוחדת, סדרת הספא הביתית של פופה הצליחה להפתיע אותי לגמרי.
בסדרה ישנם עוד שני סוגי ג'ל רחצה: להרגעה וליחוך, ולרענון ואיזון. אני אשאר עם הריח התפוזי שלי לעת עתה.




אחרי מקלחת עם ניחוחות כל כך מודגשים השגרה שלי מתחלקת לשני מצבי רוח: היי פסיכי וזעקת "אני רוצה להסניף עוד משהווו" ומצב סולידי שבו העור רק מבקש ניחוח עדין ואת מנת הלחות שלו בהקדם.
כשמדובר במקרה השני אני מיד שולפת את נשק יום הדין: Rich Body Cream מבית Crema.




הקרם הזה נמכר בפארמים במחירים מגוחכים (25 ש"ח ל500 מ"ל) והוא מספק את מלוא הלחות לעור במהלך החורף תוך ספיגה מהירה וניחוח עדין ורגוע. הוא מכיל חמאת שיאה שאני כל כך אוהבת ומרכך את העור בצורה דרמטית. כיף לי איתו!



לאחרונה לממלכת השיער שבאמבטיה הצטרף מותג חדש בשם Saphira, המנצל את חיוניות בוץ ים המלח (החרוש למדי במוצרי טיפוח, יש לציין) ומשלב אותו במוצרים לשיער (איך לא חשבו על זה קודם?).
הבעלים של החברה היא בחורה מקסימה בשם ספירה, וכל הייצור והעבודה על התהליך קורים כאן בארץ. למה אתם לא מכירים את המותג? בעיקר משום שהוא מיוצא ברובו ל16 מדינות בחו"ל. כעת המותג פתח את חנות הדגל שלו בתוך סלון בוטיק במלון וולדורף אסטוריה, לשם ניתן להגיע להתפנק במגוון טיפול ולרכוש את המוצרים.





שמפו הקרטין מנקה ביסודיות את הקרקפת ומשאיר את השיער מופרד ולא מיובש, ומסיכת Mineral Mud משלימה את העבודה. למסיכה צבע מוזר (בז' עם תת גוון ירוק) הנשטף עם הזרם לאחר החפיפה (אז אל תיבהלו). לא ראיתי שיקום דרמטי של השיער במהלך השימוש בשבועות האחרונים, אך היא מעניקה לו המון רכות וברק.
אני מקפידה בכל חפיפה להשתמש בשמפו ומסיכה אחרים (תוכלו לקרוא על כך בפוסט שיער שעלה לא מזמן), אבל הצמד הזה בהחלט נכנס לסבב הקבוע!




וסוד אחרון והגדול מכולם: לפעמים אין לי כח לחפוף. מה לעשות, בעלות שיער מתולתל שעומלות דקות ארוכות על פן או מחליק, מתעצלות להרוס אותם בכל פעם מחדש. את הניסיון הראשון שלי עם שמפו יבש עשיתי עם OSIS+ של שוורצקוף, ולאחרונה הגיעה לאוזני שמועה שחברת בטיסט המוכרת עשתה עלייה!
שמפו יבש הוא מעין אבקה לבנה אותה מתיזים על "שבילים" ושורשי השיער, מבצעים תנועת חפיפה עם הידיים והופה! האבקה הלבנה סופחת את השומנים מהקרקפת והשיער נראה חפוף. כמובן שההליך הזה לא פוטר מחפיפה רצינית, אך הוא בהחלט דוחה את הקץ והכי חשוב - לא הורס את המחליק.
האבקה הלבנה של השמפו הנ"ל נראית על השיער ויש לחפוך עם האצבעות טוב ולאחר מכן גם לסרק. הריחות האהובים עלי הם ללא ספק הCherry והBlush - ולא ניתן להתעלם מהאריזות המטריפות שלהם.
חשוב לדעת: שמפו יבש יכול לשמש גם כבונה נפח לשיער לפני תסרוקת ולהעצים את המראה הכללי.
בטיסט שלחו לארץ 6 סוגים

 שמפו יבש בטיסט  original – בניחוח קלאסי, לעיצוב נוח קל ורענן 
 שמפו יבש בטיסט Cherry – לעיצוב קל ונוח בניחוח דובדבן 
 שמפו יבש בטיסט Blush –לעיצוב קל ונוח בניחוח פריחה רעננה
 שמפו יבש בטיסט Tropical –  לעיצוב קל ונוח בניחוח טרופי אקזוטי 
 שמפו יבש בטיסט לשיער חזק ומבריק- Strength & shine – מצטיין בברק ויעיל בעיצוב  שמפו יבש בטיסט לשיער לנפח מושלם Volume XXL – לעיצוב בעל נפח גבוה ויציב.



האם גם לכם יש מלאי רציני של מוצרים מחדר האמבטיה? מה האהוב עליכם?


גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה
SHARE:

2 תגובות

  1. גם אני מקפידה על שימוש במסיכה בכל חפיפה. כבר לא זוכרת מה זה מרכך... ההבדל משמעותי

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.