יום רביעי, 2 בדצמבר 2015

דמי חנוכה

מתוצאות סקר קצרצר ומדגמי למדי שערכתי התגלתה האמת הצפוייה: אנשים מעדיפים לקבל מתנות על פני כסף. למען הגילוי הנאות את הסקר ערכתי בין חברי ובני משפחתי ימים רחוקים מהבלאק פריידי, ואם הייתי שואלת בימים אלו אפילו את עצמי, חובבת הפתעות ומתנות ידועה, סביר להניח ששטרות ומטבעות מצלצלים היו עוזרים לחשבון הבנק והמצפון שלי הרבה יותר.
חודש דצמבר פרץ בשקט לחיינו והוא כולל בתוכו את הדילמה הקיומית: מתנות (כריסמס) או כסף (חנוכה). בתור יהודיה מאמינה הבחירה הטבעית שלי היא חנוכה, אבל השנה יסלחו לי מתתיהו, המכבים והסופגניות ואת דמי חנוכה המסורתיים יחליפו מתנות שוות ערך. מחפשים רעיונות? הגעתם לפוסט הנכון:






אין חג ששמנים מתקבלים בו בברכה כמתנה המושלמת יותר מחנוכה. נס פח השמן הוא המסורתי מבין הסיבות, אבל אם נסתכל על שאר מרכיבי החג כמו הסופגניות והלביבות (שעבורן נדרש נס פרטי שישאיר את הגזרה שלנו כפי שהיתה לפני) נבין שיש שמן כמעט בכל מקום.
אז אם כבר בבטן שלנו, למה לא על הגוף?
חברת קלרינס אהובה עלי בהחלט בזכות מוצרי הטיפוח הנהדרים שלה, ולרגל 60 שנה למותג הושק מבצע משתלם במיוחד על כל שמני החברה: 159 ש"ח בלבד במקום 306 ש"ח (החל מה1.12 ועד ה20.12 בלבד).


לאחרונה אני מתאהבת יותר ויותר בשמן הסחלב הכחול המיועד לעור חסר לחות (מישהו קרא לי?). הוא מכיל שמן פטוצ'ילי ארומטי ואתרי, תמצית סחלב כחול המעניקים חיוניות ומסייעים בעיצוב האפידרמיס. בנוסף שמן אגוז לוז המצוי שם מזין את העור, ובבוקר אני מוצאת אותו רך כמו משי. בשונה משמנים אחרים שניסיתי, השמן נספג יחסית מהר בעור, לא מלכלך ציפיות לבנות ובעל ריח מדהים.
אם אתן מחפשות תכשיר לחותי לקראת החורף, קפצו לסופר פארם ונצלו את המבצע המשתלם.  לא תתחרטו.




ומדברים חיוניים למתנות שפשוט הכי כיף לקבל: חברת איל מקיאג' הנהדרת הוציאה תשעה גוונים כהים ומהפנטים לכבוד החורף (אגב, אם מישהו מוצא אותו, שיעדכן) מהפורמולה האהובה עלי.
הלקים של איל מקיאג' השאירו אותי בפה פעור עוד כשניסיתי אותם בחורף שעבר, שברו את כל השיאים והחזיקו מעמד שבוע ויומיים מבלי להתקלף. אלו העדכניים מתפקדים באותה רמה גבוהה ונותר לי רק להצדיע.


הגוונים נהדרים, הפורמולה מצויינת והמברשת נוחה ולא מלכלכת. בנוסף, גוון X שנמצא על האצבע שלי מתייבש מאט, אך עם טופ קואוט מבריק תתקשו לשים לב להבדל.
המחיר ללק בודד הינו 44 ש"ח, וסט של חמישה לקים יעלה 99 ש"ח בלבד - וכן, הצבעים בהחלט נתונים לשיקול דעתכם. שאפו!




אם זו הפעם הראשונה שאתן נתקלות בתמונה המלבבת הזו, כנראה שאתן לא עוקבות אחרי בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב ואפילו בסנאפצ'אט - שם עולה ספויילר בכל יום. ועל זה נאמר - תתביישו לכם.
אבל אני אוהבת אתכן בכל זאת, ובכן, אתן פה, ואגלה לכן שהמארז של ל'אוקיסטן הוא הדבר הכי מושלם עלי אדמות, והוא המתנה האידיאלית לכל דבר.




המארז הושק לרגל הכריסמס והוא כולל 24 חלונות ודלתות קטנטנות שמאחורי כל אחת מהן - מחכה הפתעה.
סיכמנו כבר שאני יותר בק
טע של חנוכה ומרגע הגעת המארז לחנויות נותרו פחות ימים לחג משהו מציע (לגמרי אין לי בעיה עם זה), אך החלטתי לפתוח בכל זאת בלי שום קשר לכלום, סתם כי אני חולת הפתעות וכי מדובר באחד המארזים המשתלמים ביותר.
ה 
24 Moments of Surprises Advent של L'Occitane יתקבל בברכה 24 יום לפני יום הולדת, לספירת הכריסמס או מאורע חשוב אחר, והוא יעלה חיוך על פני המקבלת בכל יום מחדש, בהתחייבות!
המחיר עומד על 199 ש"ח וניתן להשיגו באתר ובחנויות ברחבי הארץ. 



אם אתם נתקעים בלי מתנה לילדה, נערה, אישה או סבתא, זכרו בעת הצורך את השילוש הקדוש: שוקולד, יהלומים ובושם. כן, זה תלוי בעיקר בגיל וגם קצת בתקציב, אבל כמעט כל יצור ממין נקבה ישמח לקבל אותם, רצוי יחד עטופים בסרט אדום. או ורוד, לא קריטי.
My Burberry EDT נדמה כשילוש הקדוש במחיר סביר: נוצץ, מבריק ומושך את העין כמו יהלום, בעל ריח מתקתק ומגרה כשוקולד, וכן - הוא למעשה בושם. בום.
90 מ"ל של ריח חורפי, רומנטי ומתקתק יפילו ברשת בעיקר את הנשים הצעירות שמחפשות בושם קליל ליציאה מאוחרת או לאירוע משמח. הבקבוק מעוצב יפהפה וכבר מקשט אצלי את קערת הבשמים.
תו עליון: אפונה מתוקה ופרח לימון, תו ליבה: אדמונית (peonies), פרח אפרסק ותמצית פרזיה, תו בסיס:  ורד דמשקאי, אזוב לבן ומושק

מחיר: 458 ש"ח לפני הנחות ומבצעים.


כולי תקווה שפתרתי לכם בעיה אחת או שתיים לחנוכה הקרוב.

חג שמח!


גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה
SHARE:

2 תגובות

  1. אחד ה-פוסטים! היה שווה לחכות כל השבוע , פוסט מעולה ושימושי כרגיל. מהממת!!❤❤

    השבמחק
  2. הכפות ידיים שלך פשוט הורסות!

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.