יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

All About eyes

פעם חברה חכמה אמרה לי משפט גאוני: "כדי להיות יפה צריך להסתיר את הדברים הפחות, ולהדגיש את הדברים שיותר" והצביעה על העיניים שלה.
ובכן, לכלבה (סורי!) יש עיניים בצבע תכלת, אבל אני אימצתי את המשפט גם לעיניים הירוקות כהות / חומות שלי, ואני אף פעם לא מוותרת על מסקרה טובה שתתן להן מסגרת מדגישה.
בחודשים האחרונים אגרתי כמה וכמה מוצרי עיניים שאהבתי במיוחד, ולמה אני פה אם לא בשביל להוציא את הסודות שלי לעולם הרחב:




כשביקרתי בניילוג'י לפני כמה חודשים, נפעמתי ממוצר שהוצע שם למכירה: סיבים קטנטנים המיועדים להעצמת והדגשת הריסים, ממש כמו התוצאה שמעניקים ריסים מלאכותיים.
בתור כישרון לא גדול במיוחד בהדבקת ריסים וחשק עז למראה דומיננטי בעיניים מדי פעם אצתי רצתי לנסות את הפלא הזה בעצמי.



לאחר מריחת מסקרה (לא משנה מאיזה סוג) מעבירים בעזרת המברשת של המוצר "ויש" של סיבים על הריסים, ולאחר מכן מורחים שכבה נוספת של מסקרה. התוצאה מהפנטת ומיוחדת, ותתאים מאוד לאוהבות המראה ה"גושי" והדומיננטי - פחות למעדיפות הריסים המופרדים והטבעיים.



כמה טיפים לשימוש נכון:
* עדיף להשתמש במוצר לפני שכבת הבסיס והמייק אפ, משום שבעת מריחתם הסיבים מנשירים ועלולים לחרב את האיפור שכבר הנחנו.
* עבדו בצורה של עין - עין. אם מרחתם מסקרה על עין ימין, המשיכו בפעולת הסיבים ובשכבה השנייה ואל תתנו למסקרה להתייבש - כך הסיבים נתפסים פחות טוב ומנשירים יותר. 
המראה המתקבל הוא מודגש להפליא, ריסים בולטים, מלאים וארוכים. 
ניתן להשיג את המוצר בניילוג'י ב199 ש"ח במקום 299 ש"ח (כולל מסקרה במתנה!) - רק ספרו לאינה המקסימה שמרים שלחה אתכם ;)
מדיקל קליניק ברודצקי 43 א' רמת אביב | 037172333/2



אם ריסים מלאכותיים לא מפחידים אתכן ופשוט הייתן שמחות לחיים יותר קלים, דעו שאיל מקיאג' נחלצת לעזרתכן שוב: החברה השיקה בחודש האחרון מארזי ריסים מלאכותיים בודדים, המחוברים זוגות זוגות או שלישיות שלישיות.
היתרון ברור: המראה המתקבל הוא טבעי ועדין יותר מאשר בריסים שלמים, והעבודה מהירה יותר מהדבקת אחד אחד. ישנם סוגים שונים של ריסים המגיעים בצורה כזו, בולטים יותר או עדינים יותר, עפ"י העדפתכן.
ניתן להשיג בסניפי רשת איל מקיאג'




ואם אתן יותר טיפוס של "עזבו אותי השטויות האלה, אני רוצה מסקרה מעולה שתאריך ותפריד לי את הריסים" או חובבות הלוק הדרמטי שמחפשות פיתרון עדין יחסית ליום יום, מסקרת HYPNOSE Volume A Porter החדשה של לנקום ללא ספק תמצא חן בעיניכן.



המסקרה החדשה מגיעה באריזה מהפנטת עם מברשת סיליקונית דקה וארוכה אשר מגיעה לכל ריס וריס, מטפלת בו ביסודיות ומאריכה אותו בצורה מעוררת השתאות. היא מפרידה את הריסים ועושה מהם מעין מניפה דומיננטית אך לא מדי, אינה נמרחת ונשארת מתחילת היום ועד סופו.
ניתן להשיג בפארמים




אי אפשר לעשות פוסט המתמקד בעיניים מבלי לתת את המקום הראוי לצלליות:
פלטה חדשה של סמאשבוקס יצאה השוקה, והיא מתהדרת בשם Double Exposure . כזכור, הפלטה הקודמת של סמאשבוקס הייתה נחמדה אך הנשירה המעצבנת שהייתה לה קצת ביאסה את חווית השימוש. לעומת זאת, הפלטה החדשה מגיעה במרקמים וטקסטורות טובים הרבה יותר והיא לא עושה צרות כמו אחותה הסוררת.




הפלטה מגיעה עם 14 צבעים המכפילים את עצמם בעת מגע עם מים. לפלטה מצורף דף הסברים איזה צבע יתקבל על העפעף במידה ונרטיב אותו - חלקם שימריים יותר, חלקם פיגמנטים יותר ובחלקם הצבע מועצם משמעותית. הדרך הטובה ביותר להרטיב את הצלליות היא בשימוש עם מוצר כמו Fix + או אפילו עם שפריצר של מים ישירות על המברשת.



בתמונות למעלה תוכלו לראות מצד שמאל סווטצ' רגיל, ומצד ימין סווטצ' מורטב. איזה פגמנט!
275 ש"ח // את מוצרי סמאשבוקס ניתן לרכוש ברשת אפריל, או בדוכן מיועד שנפתח בקניון עזריאלי



אסנס השיקו קולקציה חדשה בשם Love & Sound ומתוכה קרצה לי במיוחד צללית Make Life A Festival 02.
היא פיגמנטית להפליא, צבעה ורדרד עדין המשתלב נהדר עם כל לוק רומנטי ועדין והיא שימרית מהממת ללא שימוש בנצנצים מציקים. בכנות, המוצר הזה שמחירו מגוכך משמש אותי לעיתים אפילו כסומק - ללא ספק אחת היציאות החזקות של החברה.
ניתן להשיג בסופר פארם וכלבו יהודה ב18 ש"ח





ואחרי שסיימנו את מלאכת האיפור ורגע לפני שנשטוף פנים ונתאפר שוב / נלך לישון, חשוב להסיר את האיפור בצורה זריזה, יסודית ושלא תגרה את העין.
איפור אני תמיד אוהבת להסיר עם חומר דו פאזי (שילוב של מים ושמן) אשר מרגיעים את העור ולא מגרים אותו.
הEye & Lip Makeup Remover של חברת HL המקצועית מגיע בבקבוק זכוכית מרשים עם 120 מ"ל, וכפי שסיפרתי בסרטון מוצרים שהפתיעו אותי, אני חושדת שהוא לא עומד להיגמר בקרוב.
בשל אריזת הזכוכית שלו לא ניתן ללחוץ עליו ולהוציא עוד חומר, ובכך לא מתבזבז סתם חומר יקר. טיפה אחת קטנה מספיקה לי להסרת האיפור במלואו מעין אחת תוך השארת האזור נקי, רגוע ולא שומני.
שיחוק רציני!
ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות ב105 ש"ח



וכדי שהעיניים יהיו חיוניות ומוכנות לכל האיפור שהעמסנו גם ביום למחרת, חשוב לדאוג לטיפוח של האזור הרגיש הזה. קרם הלחות YstheAl Eye And Lip Contour Care של אוון מעשיר את העור הדק של העפעף ומתחתיו (וכן הקמטויטים בצידי הפה, אך זה לפוסט אחר...) בלחות וגורם לו להיות רך ולהיראות מבריק.
הוא מכיל רטינאלדהיד - חומר פעיל המונע את הזדקנות העור, GGO המגן על העור ופרה-טוקופריל הפועל כנגד חמצון.
איסתיאל + מגיע בבקבוק משאבה סטרילי ונוח לשימוש. הוא נספג בתוך שניות, כך שאת המייק אפ והקונסילר ניתן להניח ישר אחריו. 
בשורה התחתונה, עשיר בלחות ונספג במהירות - ללא ספק שילוב מנצח.
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים, 229.9 ש"ח לפני הנחות



גם אחרי חודש של שימוש בג'ל להאצת צמיחת גבות וריסים של ארדל, טרם הצלחתי לגבש עליו דעה. המוצר שמטרתו לשמור על הריסים, להאריך אותם ולהרבות אותם (וכן על השיער בגבות) נשמע כמו חלומה הרטוב של כל בחורה. הוא נוח לשימוש בזכות האפליקטור שלו המדמה מברשת מסקרה והחומר הלבנבן - שקפקף שניתן לראות על הריסים.
אני משתמשת בו כמעט כל ערב (כשאני לא שוכחת), אך הדעה שלי היא לא חד משמעית: מצד אחד אני מרגישה שהריסים שלי ארוכים יותר ואפילו שהתווספו בC הפנימי של העין כמה חברים חדשים, אבל אני לא שלמה לגמרי ומרגישה בטוחה להגיד שהמוצר הזה עושה פלאים.
אולי יקח לי עוד קצת זמן להגיע לאבנה חד משמעית, אבל בשום אופן לא יכלתי להתעלם מהמוצר הזה.
שווה בדיקה!
ניתן להשיג ברשת סופר פארם, 60 ש"ח לפני הנחות


גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה
SHARE:

5 תגובות

  1. האפקט של לאש אקסטנד בהחלט ניכר! אבל אני בחורה של ריסים מופרדים.
    הפלטה של סמאשבוקס נהדרת על יבש, פחות התחברתי לאופציה הרטובה.
    וגם אני לא עפתי מארדל.. ממתינה לתוצאות

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני, אבל מדי פעם אוהבת לתת בוסט רציני שכזה ;)

      מחק
  2. האפקט נראה מהמם! אבל לדעתי ממש לא יתאים לי בגלל העדשות. הסיבים ההלו מטרידים אותי. פוסט מקסים יקירה

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ידעתי שיש לך עדשות!
      בטוחה שלא יתאים לך, מציק נורא

      מחק
  3. ממש מעניין אותי לנסות את הג'ל של ארדל , פוסט עוזר במיוחד ♥

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.