יום שישי, 6 בנובמבר 2015

ניחוחות של חורף


החורף כבר פה!
נכון, עדיין חם בחוץ, הגשם מטפטף רק מדי פעם (והוא משתדל לעשות זאת בזמנים הכי לא נוחים שאפשר, בדקתי) והמגפונים עדיין חצי מנמנמות את שנת הקיץ שלהם, אך מהסימנים הכה מוכרים שלו אי אפשר להתעלם:
נחליאלים מקשטים את השמיים, ריח של סופגניות נישא באוויר ומלשין עלי שדחפתי כבר מעל לעשר והחצב היפהפה צומח במלוא הדרו.
סימן נוסף לבואו של החורף הוא העדפות אישיות של ריחות שונים. אם בקיץ העדפתי קרמים ובשמים קלילים וחמצמצים, הסתיו מעיד על התקרבותו של החורף לחיינו והכל הפוך למתוק וכבד יותר.
והנה כמה ניחוחות חדשים שעושים לי שמח בתקופה זו של השנה:





הניחוח האהוב עלי ביותר ממוצרי ללין לחורף הוא ללא ספק Monoi. הריח מתקתק - ונילי ומרגיע, בדיוק הריח שבא לי להסניף מתחת לפוך. סבון הרחצה מכיל פילינג עדין והריח שלו נשאר גם אחרי המקלחת, ובמידה והאף כבר התרגל ואני רוצה את הניחוח במינון גבוה יותר, קרם הגוף מהסדרה מגיע להציל את המצב ונספג במהירות הבזק. במהלך התקופה האחרונה הועשרו כל הפורמולות של ללין במרכיבים טבעיים כגון: חוחבה, אלוורה, קלנדולה ועוד מבחר תמציות ושמנים מטפחים. חורף איזה כיף שבאת!



גם הנרות אצלי בחדר מסווגים לעונות או תקופות: סדרת Happy Lemon של סבון אמנם הושקה לקראת הסתיו אך אני מוצאת את התקופה הזו כזמן המתאים ביותר לריח הלימוני שלה.
בנוסף בתקופה הזו ליתושות יש חיבה לא מוסברת דווקא אלי והסובבים אותי בהחלט נהנים מהמגן האנושי שנצמד אליהם, ובהתאם לכך 
אני נוטה להעקץ אפילו יותר מהרגיל. ידוע שנרות מרחיקים מעופפים בכלל ויתושות מעצבנות בפרט וריח הבזיליקום והלימון בהחלט עשויים לתרום לכך! אישית אני לא לוקחת סיכון ואצלי בחדר דולקים כל האמצעים האפשריים להרחקת מזיקים, אך אין ספק שהריח של הנר עושה לי נעים באף בלי קשר.
בסדרה נמצא גם ג'ל הרחצה בניחוח הזה המועשר בתמצית עצות ים ירוקות להזנה וטיפוח העור, ומחיר המארז הכולל את שני המוצרים יחד עומד על כ99 ש"ח ברשת סבון. מומלץ!




הריח של הבלאק ברי עוד תבוע בזכרון שלי מתקופת הטיול הקצרה (מדי) שלי בקנדה וניו יורק, שם אכלתי מספר פעמים את הפרי הטעים והחמוץ הזה היישר מהשיח.
Yves Rochr שמתאקלמים יפה יפה בישראל בעלי סדרה מהניחוח הזה, שכוללת את ג'ל הרחצה שכתבתי עליו בעבר. אמנם לוקח לקרם זמן להיספג בעור אך הוא עשיר בהחלט ומעניק לעור לחות רבה וריח מדהים. חבל שפתיחת הבקבוק לא כל כך נוחה וצריך להיזהר עם החומר, אבל ביחס למחיר התמורה נהדרת.
29 ש"ח בלבד ל400 מ"ל, בחנויות או באתר




לעומת הקיץ, שבו הסיכוי היחיד שאשים על עצמי שמן מסוג כלשהו מחייב את האדון להיספג במהירות הבזק, על שמנים במקלחת אני אפילו לא מסתכלת. אבל הנה הגיע החורף ואיתו העת לחנוך את שמן השקדים המדובר של ל'אוקיסטן.
בואו נאמר שאם היה לי שמץ של מושג לגבי איך הוא ירגיש על העור קודם הוא לגמרי היה נכנס לפוסט "איך לא הכרתי אותך קודם" שלי, ונמשיך ונהלל שהוא ללא ספק יעשה הסבה גם לקיץ.
המרקם שלו כל כך נעים ומחליק על העור ומשאיר אותו רק כמו משי. הריח שלו נהדר, ובנוסף תכונות השקד חשובות לעור: סיוע ביצוק והחלקת העור וכן לוחמה איתנה בהופעת הצלוליטיס.

100 ש"ח ל250 מ"ל. המלצה אישית: בין התאריכים ה11-12/11 אתר ל'אוקיסטן יוצא בהחות 30% לרגל יום הקניות הישראלי. אל תפספסו!



הזמן הטוב ביותר להישאר בבית ולפנק את עצמנו במסאג'ים, קרמים וניחוחות הוא ללא ספק החורף, כי תכלס - מה כבר יש לחפש בחוץ. סדרת מוצרי הטיפוח החדשה פרי שיתוף פעולה בין מעבדות ד"ר דבור הגליליות וספא "כולה - לנשים בלבד" מגיעה באריזה נקייה ומפתה, שפשוט קוראת לי להשקיע טיפה בעצמי.
סדרת About Time המייעדת את עצמה לכל עונות השנה מבינה את חוסר הזמן שלנו ומציינת במספרים על האריזות כמה דקות נדרשת ההשקעה הזו בעצמנו. 4 דקות של קרם רגליים, 12 דקות של מסאג', 10 דקות לחלב הגוף, 3 דקות לסבון גוף ורק 2 לקרם ידיים.
תמיד כדאי להשקיע בעצמנו, אבל החורף הוא בהחלט הזמן הטוב ביותר להתחיל :)
את המוצרים של הסדרה ניתן לרכוש בספא של כולה בנמל תל אביב בוחנויות הדגל של Comme Il Faut.
חשוב שתדעו: על רכישת 3 מוצרים ומעלה מקבלים שובר מתנה על סך 100 ש"ח לטיפולי הבית של כולה. שווה!


מה הריח שלכם לחורף? דרדרו אותי!

גילוי נאות: המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה
SHARE:

תגובה 1

  1. יאו איזה כיף הקרם שלי מופיע פה !! אני אישית לא הכרתי את איברושה עד שהגיעו לארץ וחברותי המשתמשות הכבדות הכריחו אותי להיכנס לחנות. מאז אני מכורה נקודה !! הריחות האוטנטים שבוקעים מכל מוצר גורמים לך להבין שאין ספק שמדובר במוצר מחומרים טבעיים. והמחיר פשוט הגיוני לכל כיס. אני משתמשת מאז במגוון מוצרים לגוף, לפנים באמבטיה מחוץ לאמבטיה just name it ונהנת מכל רגע. בקיצר, ממליצה לכן לנסות בנות !!!

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.