יום שישי, 20 בנובמבר 2015

עשרת השפתונים הטובים בכל הזמנים

לא צריך לעקוב אחרי באופן יום יומי (למרות שבהחלט רצוי, הסנאפצ'אט והאינסטוש שלי קוראים לכן) כדי לשים לב שהחיבה העיקרית שלי מופנית כלפי שפתונים כהים ומודגשים ועיניים נקיות.
בימים קודרים אלו העניין אף מתעצם ואני יכולה לחנוך את הצבעים החורפיים שנמו את שנת הקיץ שלהם במגירה, וכעת רוצים לצאת ולהכריז "שמעתי שעושים כאן מסיבההה".
ריכזתי עבורכן את עשרת השפתונים משלל הסוגים שאני הכי אוהבת, והתחשבתי גם כמובן בחובבות השפתיים הבהירות. שנתחיל?


משפחת הלחותיים:


Givenchy 103



ג'יבנשי חדרו אלי ללב ולנשמה דווקא בזכות גוון 103 הבהיר-יחסית למה שאני רגילה. קיבלתי את השפתון המדובר בגודל מוקטן (כמה קטן? חצי זרת בערך, לא כולל ציפורן!) שהתחסל לי בחודשים ספורים. לא היה ספק שדרוש לי אחד חדש והפורמולה המדהימה שהיא קרמית ורכה אך מצד שני מאוד עמידה ביחס לשפתונים לחותיים אחרים עשתה לי חשק לבדוק אם היא כך גם בגוונים אחרים. נתתי צ'אנס לגוון אחר ומטריף ובטיסה שלי לקנדה פינקתי את עצמי בגוון המושלם, שתמיד גורם לי להרגיש יפה.
ניתן להשיג ברשתות הפארם המובילות


Estee Lauder Powerful

לפני שנדבר על יופיים החיצוני של שפתוני אסתי לאודר, בואו נדבר על יופיים הפנימי: השלישייה הקטנה והיפה הזו מגיעה כקיט לרגל חודש המודעות לסרטן השד. הקיט כולל בתוכו שלושה גוונים נהדרים של שפתונים חמאתיים מוקטנים: Powerful 220, Tumultuous Pink 240 ו Rebellious Rose 420, ומתוכם כבש אותי ללא ספק מר Powerful העוצר נשימה.


Lancome - Shine Lover

לנקום הופכת למעצמה החביבה עלי ממוצר למוצר. אחרי מייק אפ קושן וסרום העיניים מגיעים שפתוני Shine Lover והורגים אותי רשמית. השפתונים מגיעים באריזה סופר אלגנטית ומרשימה שאורזת בתוכה חומר קרמי, מבריק ומעט שקפקף. הצבע שמתקבל על השפתיים הוא עדין מכפי שניתן לדמיין כשמסתכלים על המוצר, והוא יתאים במיוחד לאוהבות הצבעוניות מבלי להתבלט יותר מדי ולהפגין המון נוכחות.



הפורמולה מכילה חומצה היאלורונית ושמן ורד מוסקט, שני אלה מדגישים ומעצימים את הלחות והתחושה המתקבלת היא של ליפ באלם מרגיע ולא של שפתון מייבש.
בסדרה 20 גוונים והאהוב עלי ביותר הוא ללא ספק 357. ניתן לרכוש ברשתות הפארם




השפתון הראשון שהזמנתי מ Lime Crime הכניס אותי לרומן סוער עם החברה. כמו כל סיפור אהבה טוב מדי (חוץ משלי ושל נוב, כמובן) הוא נגמר בשברון לב ועם ארבעה ילדים נוזליים ושניים לחותיים בלבד. לא מספיק לכל הדעות.
השפתון הלחותי בגוון Centri Fuchsia היה הבחירה השנייה שלי אחרי שהראשונה בRetrofuturist התבררה כמוצלחת למדי. ליים קריים מוכרים בעיקר בזכות ה Liquid Lipsticks שלהם ובצדק, גם אני נפלתי לרגליהם, עד שגיליתי טובים מהם בשוק (עליהם תקראו בהמשך הפוסט) ושבעלת החברה היא נוכלת מיומנת.



Lime Crime Centri Fuchsia

כן, הגברת הגאונה שנתנה פרשנות חדשה לחד הקרן גנבה מאות מספרי כרטיסי אשראי של לקוחות, הכניסה חומרים שנויים במחלוקת לRed Valvet העל זמני ובקיצור הוציאה לי כל חשק לרכוש ממנה או מהחברה שלה שוב.
אבל כל זה לא גורם לי להפסיק לאהוב את השפתון הלחותי והמושלם הזה, שהעמידות שלו הצליחה להפיל את הלסת שלי לרצפה והסטיין שהוא השאיר ריסק אותי לגמרי.



Ethereal Orchid - Guo Pei

מהדורות מיוחדות הן החולשה שלי, מאק הם מקצוענים ועדכניים והשילוב בין שניהם הוא קטלני. בכל שנה מאק מוציאים מספר מהדורות מיוחדות ומוגבלות של מארזים מרעננים או מוצרים חדשים, חלקם מוצלחים יותר וחלקם הרבה הרבה יותר. כיאה לפוסט שכולל את עשרת השפתונים הטובים בכל הזמנים, סביר שהבנתם ש Ethereal Orchid מקולקציית Guo Pei הוא אחד המרעננים הרשמיים.



הצבע הקורלי בהיר עושה לי נעים בלב, משדר חורפיות עדינה ומתכתב נהדר גם על עור נקי וגם בשילוב עם עיניים דרמטיות ומעושנות. המרקם נעים, הברק קורן והאריזה מרסקת. האם זה מצדיק תוספת כל כך גדולה למחיר? לא בטוח. אבל האספניות שבניכן יודו לי בהחלט!
ניתן לרכוש בחנויות הרשת או באתר.

Revlon HD 825

רבלון השיקו ממש לאחרונה סדרה חדשה של שפתונים וליפ גלוסים בשם אולטרה HD, בעלי פיגמנט עשיר ובמרקם ג'ל המשלב טיפוח לשפתיים, ללא שעוות דבורים המצויה ברוב השפתונים האחרים. התחושה המתקבלת אינה כבדה ומציקה והחיוניות ומעט מהפיגמנט נשארים אפילו אחרי ארוחה רצינית.
לשפתון יש ריח מורגש של מתקתקות נעימה ויש צורך ממש להתאפק לפני שמלקלקים את כולו מהשפתיים ;)
גם השפתונים וגם הליפ גלוסים מגיעים ב14 גוונים וניתן להשיג אותם ברשתות הפארם.


משפחת המאט:


Nars

שפתוני מאט היו אחד הטרנדים הבולטים של השנה שעברה ובחורף הם מככבים בגדול. גימור אטום, מרקם סאטן ותוצאה לא מבריקה מתכתבת היטב עם צעיפים, מעילים ועם שיער שלא מסתבך בשפתיים דביקות בעקבות רוח מעצבנת.
את העיפרון של נארס קיבלתי במתנה מחברתי האהובה SEPHORA לרגל יום הולדתי, ועוד לפני שניסיתי אותו ידעתי שזה הולך להיות סיפור אהבה מתמשך, אחרי הכל, מה שטוב לטיילור סוויפט בטוח טוב גם לי.




השפתון אמנם מגיע בצורת עיפרון אך המריחה לא מרגישה כפי שמורחים תוחם ומהצד הנגדי גם לא כמו שפתון רגיל או אפילו צ'אבי סטיק, אלא בצורה שונה ומיוחדת. טוב, Nars, לא ציפינו שהם יהיו שגרתיים.
הגימור שמתקבל ישר במריחה הוא מאט והעמידות מרשימה, אין ספק שהמחדד שלי יעבוד שעות נוספות איתו.



Miss Pupa Velvet Matt


פופה מצליחים להפתיע אותי יותר ויותר עם כל השקה שלהם. שפתון Miss Pupa Velvet Matt עונה על כל הדרישות שלי ממותג יוקרה במחיר עממי ונגיש: אריזה מעוצבת, צבע עשיר, גימור סאטן - מאט מושלם וגוון 301 מנצח. העמידות שלו לא מפילה מהרגליים אך הוא משאיר סטיין מעולה ולא רק בקצוות החיצוניים של השפתיים. 


המריחה שלו נוחה על אף הגימור המדובר והוא עשיר בשמנים שתפקידם לדאוג שהשפתיים שלנולא יתייבשו, בעיקר בחורף. הוא מגיע בעוד 15 גוונים, מחירו המקורי עומד על 115 ש"ח אך תמיד נמצא בהנחות. שווה!

משפחת הנוזליים:



המשפחה הזו מחולקת לשני קצוות שונים, אחד מהם הוא המבריק, המוכר או בשפת העם ה"ליפ גלוס". מודה ומתוודה, אני לא מאוהדות הליפ גלוס בדרך כלל ומעדיפה בהרבה שפתונים אטומים, בעלי נוכחות וללא זכר שהנחתי אותם בכלל. המאפיין הבולט של הליפ גלוסים הוא הדביקות והתחושה הרטובה הזו על השפתיים ממנה מצליחות להימנע רק מספר מועט של חברות, בניהן איב סאן לורן האגדית.
Volupte Tint In Oil של Yves Saint Laurent מוגדר כאיפור מהדור החדש, ומקדש את השילוב האידיאלי - צבע ושמן. סדרת השפתונים (שמדחיקה מכל וכל את המושג LipGloss) מורכבת משמנים טבעיים (גלעיני משמש, אגוזי מקדמיה, כוסברה, זרעי חוחבה, פסיפלורה) וצבע עדין, שמטרתו להדגיש את הצבע הטבעי של השפתיים ולהעניק להם חיות וברק.



השפתון לא דביק ומעצבן ועונה על הדרישה שלי - לשכוח מקיומו. בנוסף הוא מרענן ומייחד כל גוון שפתון אחר שכבר יש ברשותי עם הטאצ' המבריק והלחות שבשמנים.
כל זה עוד בלי להזכיר את האריזה, אבל מאיב סאן לורן לא ציפיתי לפחות: בקבוק כסף אטום חבוק בטבעת נוצצת עם הלוגו היוקרתי YSL משלים את המוצר ומכניס אותו לרשימת המועדפים.
171 ש"ח לפני הנחות ומבצעים, בסופר פארם, ניו פארם, אפריל ובמשביר.




הרשימה תחתם בסוג השפתונים שללא ספק כבש את העולם בשנים האחרונות, ה Liquid Lipsticks הנהדרים. באריזה של גלוס, מרקם נוזלי של גלוס ומברשת של גלוס שוכן לו בשקט שפתון מיוחד, שבמגע הם השפתיים מתקבע כמאט עמיד לחלוטין. ניסיתי רבים וטובים: Lime Crime, Careline, Ofra, Loreal ועוד, אך המנצחים הרשמיים הם ללא ספק הליקוויד ליפסטיקס של אנסטסיה בוורלי הילס.



בביקורי בארה"ב לאחרונה, ברשימת הוויש ליסט שלי נכתבו גם השפתונים הללו שהוללו רבות ברשת. עם הסווטצ' הראשון הבנתי שאני מאוהבת - צבעים פגמנטים ברמה הסטרית, נוכחות בלתי מתפרשת, עמידות מדהימה והתקבעות כמאט מהשנייה הראשונה.
הבלאק פריידי מגיע בקרוב, תהיו בטוחים שהסל שלי באתר Anastasia Beverly Hills כבר מעודכן לחלוטין.



הוא אמנם לא חלק מהעשירייה, אך אם אתן מחפשות שפתון איכותי ועמיד לפורים, כדאי לכם בהחלט לתת הצצה בקולקצייה המרהיבה של שפתוני OFRA מקולקציית Halloween. בהחלט לא צבעים לבישים ליום יום, אבל אני על תחפושת כבר החלטתי :)

מה השפתון האהוב עליכן ביותר? 
גילוי נאות: שפתוני אסתי לאודר, לנקום, מאק, רבלון, פופה, איב סאן לורן ועופרה התקבלו לסקירה
SHARE:

7 תגובות

© Miryam Gadiel | All rights reserved.