יום שני, 2 בנובמבר 2015

פייבורטי אוקטובר!

חודש אוקטובר הגיע לסופו ואיתו ברכת שהחיינו. החודש נפרדנו לשלום משגרת החגים הארוכה, התחלתי התחלה חדשה ומלחיצה שנקראת "לימודים", ביקרתי במקומות מעניינים והכרתי מוצרים חדשים.
בקיצור, כל הדברים שעשו לי את החודש בפוסט שלפניכם!




אוקטובר הוא חודש המודעת לסרטן השד. סרטן הוא נושא הקרוב לליבי אך אני עדיין לא מרגישה בשלה כדי להרחיב על הנושא. חודש המודעות המתאפיין בצבע הורוד הוא בעל משמעות רבה בעיניי וחשיבותו גבוהה. ככל שיש חשיפה לנושא נשים רבות מרגישות צורך ללכת ולהיבדק, כך שזו כבר התוצאה המבורכת.



בנוסף, חברות מוכרות ואהובות מוכרות מוצרים מיוחדים לרגל חודש המודעות, דוגמת אסתי לאודר והמארז המושלם שלה אשר נמכר בכל שנה, ו30% ממחירו נתרם לאגודה למלחמה בסרטן.
המארז השנה כולל תיק ורוד מהמם עם רצועה ובתוכו שלושה גוונים נהדרים של שפתונים חמאתיים מוקטנים: Powerful 220, Tumultuous Pink 240 ו Rebellious Rose 420. האריזה של השפתונים יוקרתית והגוונים מהסוג שמחמיא לכל גווני העור.
המארז נמכר בלעדית בסופר פארם ומחירו עומד על 210 ש"ח.



החודש גם מימשתי את התוכנית שהתבשלה במוחי כבר תקופה והלכתי סוף סוף לבקר במקום הנפלא: הניילוג'י.
NAILOGY הוא עסק פרי טיפוחם של קרולין צמח ואינה בינון (המקסימה!) שתיהן מגיעות מתחום האסתטיקה והרפואה. על המקום שמעתי עוד בשנה שעברה, בזמן שאינה עשתה לי את הYumiLashes המפורסם.


ניילוג'י הוא מכון פדיקור - מניקור ברמה גבוהה כפי שלא יצא לי להיתקל קודם. מגוון חידושים החל מכפפות קראטין ועד לטיפולים המיועדים במיוחד לחולי סוכרת או בעלי רגישויות יטופלו בידי פודיאטוריות מוסמכות, הכל בסביבה סטרילית מאוד ונחמדה ביותר.
אחד הגימיקים המוצלחים של המקום הוא הגג הנפתח אשר מכניס אור ואוויר נעים במהלך טיפול שגרתי של לק ג'ל או פדיקור רפואי רציני.
החוויה שיצאתי איתה הייתה כל כך חזקה שאני כבר מחכה לתירוץ הבא כדי לחזור לשם. נהניתי מכל רגע מהמטפלות המקסימות ומהפדיקור הנעים, וכשמגיע - אז מפרגנים!
מדיקל קליניק ברודצקי 43 א' רמת אביב | 037172333/2






מוצר נוסף שגיליתי החודש שייך לסדרה המינרלית של איל מקיאג': הסומק. או נכון יותר, הסמקים. 8 גוונים המיוצרים בטכניקת אפייה מיוחדת על אבני טרקוטה.
ההבדל בין סומק אפוי לעומת סומק רגיל הוא אחוז המינרלים והפיגמנט והברק אשר משמעותיים יותר בסומק האפוי. בנוסף, המרקם רך ומתמזק בקלות והעמידות גבוהה יותר.




ואכן הסמקים פיגמנטיים בטירוף ונגיעה עדינה עם המברשת מספקת כמות חומר מרשימה. בין הרכיבים תמצאו שמן חוחבה המעניק רכות ולחות ומגן על עור הפנים, ויטמין E המסייע בהאטת הזדקנות העור ותמצית שמן סיליקון המעניקה מרקם משי חלק ויכולת אחיזה מיטבית.


Pocker Face וLady Mamalade מפגינים פיגמנט מרשים

כל הטוב הזה נמכר ב169 ש"ח ליחידה ברשת איל מקיאג'. תהיו בטוחים ש3 הגרם האלו יספיקו לכם לזמן רב.


מאורע משמח נוסף שהתרחש החודש היה הגעתו של מותג האיפור האהוב "בובי בראון" קרוב הביתה - הישר אל קניון הזהב. אם עד עכשיו נאלצתי להדרים לאשדוד או לרחרח כשאני באזור תל אביב, מעכשיו אפשר סתם לקפוץ להגיד שלום ביום שופינג שגרתי. החנות השביעית בארץ מעוצבת בסגנון הייחודי ותכלול את שיעורי האיפור המועברים גם בשאר החנויות ברחבי הארץ.
ראשל"ציות - תקפצו לבקר!




החודש ללא ספק נחתם בצורה המושלמת עם הגעתו של הבושם הנחשק Miu Miu לארץ ואלי, ואם אני לא אתחיל להירגע סביר להניח שהתום הזה פשוט יגמר בקרוב. לפוסט המלא על הבושם וגם למחווה שאני וטוני עשינו לפרסומת שלו, ממליצה לכם בחום ללחוץ כאן.

ומה עשה לכם את החודש?
שיהיה לנו נובמבר שמח!
SHARE:

4 תגובות

  1. מאוהבת ב"פוקר פייס" של איל מקיאג'. והתמונות שלך, מרגוע לעיניים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אין על הפוקר פייס! תודה יקירתי :)

      מחק
  2. הסמקים של איל מקיאג' נהדרים ברמות אחרות.
    מחזקת את ידך ליום שתרגישי נוח לשתף 3>

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.