יום חמישי, 17 בספטמבר 2015

Fashion News

חברת האופנה הספרדית BERSHKA נחתה לפני כ5 שנים בקול תרועה רמה בארץ הקודש וריגשה אותי וישראלים רבים נוספים. ברשקה היא אחת מחנויות הבת של האמא הגדולה ZARA, ועם אחותה החורגת PULL & BEAR הן השליטו ניחוח אירופאי עד מאוד בקניוני ארצנו.
אני חובבת מושבעת של המותגים הספרדיים הללו וכל סניף חדש שנפתח זו סיבה טובה למסיבה, וכשהמסיבה כוללת מקרונים ושאר מתוקים אני בכלל לא מתלוננת.




הסניף החדש נפתח בקניון איילון ובו כבר הייתה רוב קולקציית סתיו \ חורף המושקעת, שכללה שילוב סגנונות עם דגש על מיזוג בדים ומרקמים. הגזרות ארוכות והצבעים ברובם סולידים ונייטרלים כמו שחור, גווני אפור וחאקי. החנות עצמה מתכתבת עם שאר ה"ברשקות" בארץ, מאוד צעירה, בועטת ושיקית.
מהמבחר הרב אני שמתי ידי על ג'קט קליל ובהיר, שהתגלה כחביב הקהל בתאי המדידה עם הבלוגריות הנוספות - בלי תאום מראש, יש לציין.
טווח המחירים נע בין 26-499 ש"ח, ויש כמה פריטים שאני זוממת עליהם כבר תקופה!




אירוע נוסף שנכחתי בו לאחרונה היה תצוגת האופנה של גולברי אשר כבשה את קיסריה. כשהצלחתי לנתק את מבטי מהסנדלים ההורסים שהדוגמניות נעלו, גיליתי קולקציה מפתיעה שגרמה לי לתהות איפה נמצאת החנות הקרובה לביתי.



פריטים מסוימים דוגמת המעילים ייצגו למופת את סוף שנות ה60 ותחילת השבעים, הדוגמאות היו נפלאות, הבדים נראו רכים ונעימים, הטקסטורות מיוחדות והשילוב עם אלמנטים נוספים נתן טוויסט מעניין. להפתעתי חלקם שולבו בלי קשר ישיר לשמלות ערב בגזרות שלא קרצו לי במיוחד, אך עדיין היה קשה לפספס את הייחודיות הבולטת שלהם. יש לי הרגשה שבחורף הקרוב אני לא אשבור את הראש בחיפוש אחר המעיל המושלם.


בתצוגה נצפו גם מגוון עשיר של סריגים בדוגמאות שונות וטקסטורות מגוונות, שילובי פרנזים, רוכסנים, תחרות ועוד. הצבעים המוצעים בקולקציההם ברובם סולידיים כמו לבן, שמנת, אפור וניוד בשילוב עם צבעים חורפיים כמו אדום בורגונדי, חאקי, חרדל, חום וורוד בהיר.
טווח מחירי הקולקציה נע בין 79-699 ש"ח, ותמצאו בה גם אקססוריז רבים ומגוונים.



לכבוד המאורע החגיגי בחרתי לשלב חצאית מתנפחת מPull & Bear, חולצה מכופרת מAsos, וסנדלים ותיק מZara - את כולם כבר לא ניתן להשיג לצערי.
תודה לפולינה פרי המוכשרת על התמונות שלי ושל התצוגה!
SHARE:

6 תגובות

  1. לא מרים את לא מבינה, התמונה האחרונה פשוט הורסת!! ואווו!!

    השבמחק
  2. התמונה האחרונה שווה פוסטר או פרסומת בעיתון :) מקסים!

    השבמחק
  3. איך עם כל ההשקות האלה והמתוקים המעלפים האלה את עדיין נשארת כ"כ מהממת???

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.