יום שני, 7 בספטמבר 2015

המתכון לשנה נוצצת

טרפת. זו המילה הטובה ביותר לתיאור התקופה שבין יולי עד אחרי החגים. אוגוסט נגמר והורים רבים נשמו לרווחה תוך שכחה גמורה (ניתן לקרוא לזה גם הכחשה) מהחלק הנורא ביותר - טרפת החגים.
זו התקופה בה כל הסדר שהצלחתם איכשהו להשליט על הבית ינופף לכם לשלום מהחלון, זו התקופה בה תראו יותר מטבח ובישולים מאי פעם, זו התקופה בה המניקור שלכם יזעק ליחס וזו התקופה שאתן גם חייבות מעט מנוחה ורגיעה לעצמכן. אחרי הכל, אתן לא רוצות לפתוח את השנה החדשה עם גולגול עגבניה על הראש, מסקרה מרוחה וסינר מטונף מעל שמלה חדשה.
בדיוק בשביל להימנע מנבואת האחיתופל הזו, הכנתי רשימה של כמה מוצרים שיעשו לכן שנה נוצצת ומפנקת, או יותר נכון:




הרגשה טובה, נקייה ומשחררת מתחילה קודם כל ממקלחת מרעננת. קחי לך כמה דקות ספייר במקלחת עם ג'ל רחצה בריח שאת אוהבת, רצוי כזה עם גרגירים שינקה היטב את התאים המתים שלא היה לך זמן להספיד. כן, אני יודעת, אין לך זמן ליותר מזה, לכן בחרי בפילינג עדין אשר ימלא את עורך בלחות באותה הפעולה ולא יגזול זמן יקר. 




Exfoliating Shower Gel של Yves Rocher הצרפתית (שנחתה לא מזמן בארץ) יעשה עבורך את העבודה בצורה עדינה ומתחשבת ועם 100% מרכיבים טבעיים המועשרים בפטל שחור פראי עם ריח חלומי.



כולן לובשות שמלה לבנה בראש השנה ואת מרגישה כמו שלגיה צחורה שלא ראתה שמש אי פעם? קצת שיזוף לא יזיק! כמובן שההמלצה שלי רחוקה מלהיות "תפסי את שמן הגזר הקרוב אלייך ורוצי להשתזף על הגג" ויותר בכיוון של - קני לך משזף מלאכותי שיהיה שם לצידך מתי שתצטרכי. 



פחות מתחברת לג'אנר? בשוק קיימים גם "טינטים" מבריקים עם מעט שימר שיוסיפו מעט גוון טבעי, יעניקו לחות ויגרמו לעור שלך לזהור בצורה טבעית למדי. ה Honey Bronze של The Body Shop משתייך לקטגוריה הזו, לכן אם את מכירה חבר אהוב שחוזר מחו"ל ומעוניין לסייע - הרווחת!



ובהמשך ישיר לעניין ה"טרפת". אני חייבת להשתמש במונח הזה שוב משום שאין מילה שתגדיר טוב יותר את עניין ה"סטרובינג" התוקף את עולם האיפור, ונמצא בכל מקום כל הזמן.
סטרובינג, למי שעדיין לא עודכנה, היא השיטה האהובה החדשה להדגשת האזורים הגבוהים בפנים והחלופה הנוצצת להצללות - שהן הכי 2014.
הכוונה היא שאם בעבר נהגנו לפסל את הפנים באמצעות הדגשת האזורים הנמוכים כמו: מתחת לעצמות הלחיים, הלסת ומעל הגבה באמצעות ברונזר, עתה נדגיש את המקומות הגבוהים בפנים כמו: מעל עצם הלחי, על גשר האף, על עצם הגבה ובמצח באמצעות שימר. אם אתן רוצות לקבל מידע מורחב יותר לגבי הארות והצללות באופן כללי, בקרו בפוסט המפורט של חברתי ביב. ואם אתן רוצות ללמוד את כל רזי הסטרובינג, בבובי בראון מועברים שיעורים מפורטים בני 20 דק' על התורה כולה - רצוי לתאם מראש.




מלבד שיעורי אחד על אחד בבובי בראון נמכרים כמובן מוצרים שיעזרו לכן ליישם את עניין הסטרובינג, אחד מהם מדהים במיוחד: Illuminating Moisture Bakm מתפקד כקרם פנינים (!) המעניק את המראה המבריק והנוצץ בשלמותו. ניתן למרוח אותו על כל הפנים לאחר קרם הלחות ומתחת למייק אפ (אם חפצה נפשך להראות כמו אחרי מקלחת פנינים) ניתן לערבב אותו עם המייק אפ (וליצור מראה גולואי מדהים) וניתן לטפוח אותו בעדינות מעל המייק אפ באזורים אסטרטגים (במקום השימר או בנוסף).
הקרם יוצא משפורפרת ה30 מ"ל בצבע לבן בצורה שלא מעוררת חשד, אך ברגע שמתחילים למרוח אותו התוצאה משאירה פה פעור. ללא ספק מוצר חובה ליצירת מראה סטרובינג מושלם.




גם הShimmer Brick Compact הוא יצור קטן ומטריף בגוון Pink Quartz שמפניה - זהבהבה. הוא עושה את עבודתו נאמנה, מנצנץ למופת ונראה קורן ובריא, אך אין בו איזו תופעה מטריפה (שורש ט.ר.ף משחק חזק) שלא ראיתי בשימרים אחרים שאהבתי יותר.



אם אתן כבר בחנות ואתן מחפשות שימר מוצלח הוא ללא ספק נמצא בקטגוריה הזו, והאריזה שלו בכלל מנקרת עיניים.



ורגע לפני כניסת החג, תוך כדי תהיות "מה שכחתי", נסו להעניק לעור הפנים שלכן את הדאגה המגיעה לו. מסכת היופי של פרמייר ים המלח המורכבת מאצות, בוץ, דבש וקולגן נלחמת בהזדקנות העור בזכות שלל מינרלים, ומשפרת את היכולת שלו לקלוט לחות וחומרי הזנה. סטרובינג בשיטה הטבעית, מה שנקרא.



המסכה מתאימה לעור רגיל עד שמן, ואל תשכחו למרוח אחריה קרם לחות מזין. וזהו, אתן משוחררות, אפשר לסיים את הארגונים לחג!

גילוי נאות: מוצרי בובי בראון, פרמייר ואיב רושה התקבלו לסקירה
SHARE:

2 תגובות

  1. אוי הפילינג הזה.. אני תכף מסיימת את השני!
    מוצרים נהדרים
    חג שמח מותק!

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.