יום שישי, 25 בספטמבר 2015

קולקציית האיפור שלי!

כבר תקופה שמבקשים ממני להראות את "קולקציית האיפור שלי" בסרטון או בפוסט, ועד כה נמנעתי מכך בשל העובדה הפשוטה - אני אדם בלאגניסט. כששיפצתי את החדר תכננתי לרכוש ארגוניות לאיפור ולכלי הכתיבה ולא מצאתי בשום מקום, לכן עם כל הרצון הטוב, להראות משהו לא מסודר או אסתטי מבאס אותי לחלוטין והחלטתי לוותר על זה.
בסרטון השלל שלי מקנדה ומארה"ב סיפרתי שקניתי סוף כל סוף ארגוניות אקריל, ועכשיו, כשהכל מסודר ומדוגם אני סוף סוף יכולה להתפנות ולחשוף לפניכן את הקולקציה, תוך השמת דגש על חברים חדשים שהצטרפו לאחרונה והתאהבתי בהם מיד.





את הארגונית הענקית הזו רכשתי מחנות שנקראת The Container Store והיא בעצם מורכבת ממספר ארגוניות קטנות ש"בניתי" לכדי שידה אחת. כל מגירה עומדת אחת על גבי השנייה ויש מן "רגליות" סיליקון דקיקות שמפרידות בניהן ושומרות שלא יזוזו או ישחקו.
נתחיל מהמגירה התחתונה. בחרתי מגירה גדולה שעליה תתבסס כל השידה, ואותה ייעדתי לצלליות. כפי שאתן מכירות אותי, אני לא ממכורות הצלליות בשום צורה, ולמען האמת הן כמעט שלא מופיעות בשגרת האיפור שלי. המגירה הגדולה והמפתה נועדה לגרום לי להתחיל למלא אותה, וכפי שאתן יכולות לראות אני די בכיוון הנכון. עכשיו נותר רק להתחיל להשתמש על בסיס קבוע!




צללית (או שתי צלליות) חדשות שהצטרפו למגירה הן הPhotoReady Eye Art מבית רבלון. מדובר בעצם בצללית דו צדדית עמידה, בעלת מרקם קטיפתי ועשיר עם גימור מנצנץ ועדין. המרקם שלהן קרמי - נוזלי והן מגיעות עם מברשת שלא כל כך נוחה לעבודה, רצוי לעבוד עם מברשות ייעודיות. הפיגמנט שלהן נהדר והן מגיעות ב6 גוונים, ב88.90 ש"ח לפני הנחות.

ואם בא לך לקבל אחת בחינם, תמשיכי עד סוף הפוסט ;)



מעל המגירה הגדולה בחרתי למקם שתי מגירות קטנות יותר אחת מעל השנייה, ושתי מגירות נוספות בצורה מלבנית לאורך - אחת מכל צד. במגירה העליונה נמצאים הסמקים, בצד ימין באופן זמני ביוטי בלנדר וספוגיות של דיור, ובמגירה השמאלית אוסף השימרים שלי.
במגירה התחתונה אחסנתי את מלאי הברונזרים שלי, שכולל את Hoola הנהדר של בנפיט, הברונזר הענק וחסר השם של ללין, ברונזר של אסנס שהוא בעיקר יפה וקצת פחות שימושי, פלטת הקונטור עם הברונזר היפהפה של סמאשבוקס וL.A Lights Color Stick החדש.




בסמאשבוקס אוהבים להיות פרקטים, זה ממש לא עניין חדש. הפעם הם השיקו מוצר בסגנון "שניים באחד" - סומק וצבע לשפתיים באותו מוצר תוך שאיבת השראה משעת השקיעה בלוס אנג'לס. חמשת הגוונים בהם המוצר מושק בהחלט יישמו את ההשראה: הצבעים פגמנטים, עשירים ומנצנצים בצורה בריאה ומחמיאה.
בטח תתהו מדוע עם כן סומק מופיע אצלי במגירת הברונזרים, וההסבר הוא פשוט: גוון Venice Beach Bronze הוא הרבה יותר מדי כהה בשבילי בתור סומק, אך להצללות מעל הגבה ומתחת לעצם הלחי (תוך טשטוש טוב!) הוא נהדר. לגוון על השפתיים שלי אני פחות מתחברת, ואם אתן רוצות לפנק את עצמכן בחבר חדש שהוא בעצם שניים, הייתי ממליצה על גוון Malibu Berry היפהפה.
139 ש"ח ברשת אפריל




בארגונית שבחרתי למקם מעל יש המון מקום, והיא מגיעה בצורה מובנת עם מקום נשלף ל12 שפתונים, אותם אני מחליפה ומשנה כל זמן שבא לי לגוון עם שאר הארגוניות ברחבי החדר.
בשור הראשונה ממוקמים ארבעת שפתוני מאק מהקולקציות הרגילות, אחד במהדורה מוגבלת מקולקצית 
HEIRLOOM MIX ואחרון חביב וחדש דנדש מקולקציית Haute Dogs שנמכרת ממש עכשיו.



השם של השפתון מדבר בעד עצמו: Nose For Style - צבע אדום עז עם שימר זהב שעושה לי לצרוח "סתיו!!! איפה אתה??" ובנוסף, האריזה שלו מיוחדת ומעוצבת עם מגנט (לי זה עושה את זה, נו) והוא גם מינרלי. הפיגמנט שלו חזק, הוא עמיד אפילו יותר משאר שפתוני מאק שיש ברשותי, הגימור שלו חי אבל לא מבריק כמו גלוס ובקיצור, אני מאוהבת.



אם אתן חובבות כלבים תשמחו לדעת שהקולקציה החדשה מוקדשת לחברו הטוב ביותר של האדם (אחרי חתולים, אני מבקשת) ומציעה גם גלוסים, רביעיית צלליות, ופודרות - כולם מינרלים, וכן איילינרי ג'ל, לקים, מברשות ועפרונות גבות ושפתיים.
מחיר השפתון - 130 ש"ח, להשיג ברשת מאק ובאתר




בצד הימני של הארגונית אני מאחסנת את המייק אפים שלי. כבר תקופה שאני משתמשת במייק אפ של Oxygenetix ומעט מתקשה לגבש עליו דעה.
מצד אחד, מדובר באחד המייק אפים הבודדים שהסכמתי למרוח על פני במהלך ימות הקיץ המהבילים בזכות העובדה שהמייק אפ מורכב מפורמולה סופר קלילה, נטולת שמנים כבדים, אלכוהול ומים. המייק אפ אינו חוסם את הנקבוביות ואין הרגשה של כובד או "קרייסינג" שלו על הפנים, ולמעשה, לגמרי ניתן לשכוח שהוא שם.
המייק אפ מתאים לכל סוגי העור, גם ובעיקר לעור אחרי ניתוח אסתטי בזכות היכולת שלו לא להכביד על העור ולפגוע ברקמות. כאן מתחילה הבעיה על העור היבש מאוד שלי, משום שלאחר כמה שעות מתחילים להופיע קילופונים של המייק אפ המעידים על חוסר בלחות.
הכיסוי שלו נבנה עד גבוהה ביותר ממעט חומר, ו30 המ"ל שיש בו מרוכזים עד מאוד. אם יש לך עור רגיל עד מורב או אם עברת או את מתכננת לעבור ניתוח פלסטי בקרוב, הוא יהיה מושלם עבורך ויתאים לך בהחלט! אם יש לך עור מיובש אפשר לוותר. וכמובן, אם כיסך מאפשר זאת...
550 ש"ח שינוצלו היטב, להשיג במרפאות אסתטיקה ברחבי הארץ




מאחורי המייק אפים שלי ישנם הקונסילרים והפריימרים, אותם אני בוחרת בקפידה משום שהמקום שם לא רב כלל. לאחרונה גיליתי את הקונסילר המושלם עבור פצעונים ופגמי עור, והוא ללא ספק הפתעה אחת גדולה.
ה 24 Hour CC Sppot Concealer מבית Smashbox הבהיל אותי מאוד בהתחלה, משום שברוב חכמתי הנחתי אותו גם מתחת לעיניים וגם במקומות שרציתי לטשטש. התוצאה מתחת לעיניים הדהימה אותי בכך שכיסתה את הכהויות לגמרי, אך הקמטוטים באזור לא אהבו את הרעיון. אז בואו נתמקד בתפקיד היעודי של הקונסילר: תיקון פגמים וכתמים כהים באופן מידי.




במארז קטן הדומה לאיילינר טוש נחה לה מברשת נוחה להסתרת אזורים אדמומים גדולים או קצה דק לאזורים נקודתיים. הפורמולה סמיכה ועשירה ומסווה את הכתמים או הפגמים לאורך זמן (מודה ומתוודה שלא ניסיתי 24 שעות, אך מבוקר עד אחרי אירוע ערב הוא עדיין היה שם!) וגם מתיימרת לטפל בכתמי שמש וצלקות אקנה באופן הנראה לעין תוך 4 שבועות.
אני לא משתמשת בקונסילר באופן רציף זמן רב כל כך וגם נדמה לי שאת הצלקות העמוקות שנותרו לי מהאקנה אפילו רופא פלסטי לא יצליח לתקן, אך בלהסוות הקונסילר הזה פשוט אלוף.
כדאי לשים לב שהפורמולה של הקונסילר מתקבעת מהר מאוד וכדאי להניח את החומר, להמתין שניות בודדות ולטשטש ישר. ללא ספק מדובר בקונסילר האהוב עלי עד כה!
139 ש"ח ל2.5 מ"ל, להשיג ברשת אפריל




גם לקים חדשים הופיעו בארגונית המיועדת, והם כאן בכדי להישאר. חברת ANNY היא פשוט מופלאה!
הגוונים שבחרתי לי מהקולקציה נהדרים ואני לא מפסיקה לחרוש עליהם. אם בתקופה האחרונה ראיתם על הציפורניים שלי לק לבן מדהים, סביר להניח שמדובר בוורדרד - לבן של אנני, שמתי אותו שלוש פעמים בחודש האחרון! העמידות מטורפת, הברק נשאר לאורך זמן והגוונים מרהיבים. ביג יס!
אם אתן רוצות לראות איזה שילוב עשיתי לשלושה, לחצו כאן. להשיג במשביר.




ולסיום, הייתן רוצות לזכות בצללית דואו החדשה מבית רבלון וכן בעיפרון עיניים תואם? השתתפו בהגרלה שבסוף סרטון "קולקציית האיפור שלי", ושלוש מכן יזכו במתנה הכפולה מתנת רבלון!
* כדי להשתתף בהגרלה יש להיות רשומות לערוץ, לעשות לייק לדף הפייסבוק ולכתוב תגובה שהשתתפתן בסרטון עצמו עם המייל שלכן.
בהצלחה!





גילוי נאות: מוצרי סמאשבוקס, מאק, אוקסיג'נטיקס ורבלון נשלחו אלי מהחברות
SHARE:

5 תגובות


  1. אוסף מרהיב! עשית לי חשק לקנות עוד כמה מוצרים לאוסף שלי..
    אני רשומה לערוץ היוטיוב שלך ובלייק כבר על העמוד בפייסבוק smile emoticon
    המייל שלי yuvalginz23@gmail.com

    השבמחק
  2. המגירות החדשות שלך עשו לי נעים ב-OCD ;) תתחדשי!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח הכי מזדהה איתך בעולם! סוף סוף נהיתי רגועה

      מחק
  3. למה יש לי הרגשה שיש לך עוד מלאאאאאאאא איפור שלא צילמת בתמונות?

    השבמחק
  4. מתה על פוסטים וסרטונים כאלו! :]

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.