יום שלישי, 15 בספטמבר 2015

קערת הבשמים מתרחבת!

כבר תקופה ארוכה אני מוצאת את עצמי מציינת בפוסטים את "קערת הבשמים" שלי, ותוהה מי מכן בכלל מבינה למה אני מתכוונת, ומי ממשיכה לגלול את הפוסט למטה תוך מלמול "על מה היא מדברת".
ובכן, בואו נעשה סדר בבלאגן: קצת קשה להאמין אבל חצי שנה כבר חלפה מאז הפכתי את החדר הילדותי שלי לחדר אלגנטי של מכורת איפור מתבגרת. בפוסט וסרטון הראיתי לכן את הלפני, אחרי ותוך כדי בדרך אל חדר החלומות, וחשפתי אתכן אל מגש עוגה מזכוכית שרכשתי מאיקאה, אשר עשה הסבה לממלכת הבשמים שלי. עכשיו כשאתן סוף סוף מבינות במה מדובר, אתן בטח מסיקות לבד שאין במגש הממוצע מקום בלתי מוגבל וצריך לשקול טוב טוב את מי להכניס לשם - וזה, רבותי, המדד לכמה טוב הבושם עליו אני כותבת.




ראש השנה אוטוטו מגיע, ומה שניתן להריח זה עוגות דבש מכל חור או בשמים חדשים. כמעט כל אחת מתחדשת בבושם חדש לפני פסח או ראש השנה, פשוט כי המחירים בפארמים צונחים משמעותית וגם מגיעות השקות חדשות ומרגשות בדיוק בתקופה הזו, לא באופן מקרי במיוחד יש לציין. כמה בשמים חדשים הגיעו אלי ועשו אודישן מרגש בסופו הם מקווים להיכנס אל הקערה המדוברת. תוכנית ריאליטי גרסת הבלוג, מתחילים:




שם המועמד: Fantasy Intimate של בריטני ספירס
סיפור קורע לב: ב2004 רעדה מתחת לרגליי כיתה ד' בנות. צווחות שנשמעו מכל עבר ומבטים משתאים הופנו לילדה אחת, שהחזיקה בשתי כפות ידיים קטנטנות את משוש חייהן של כל השאר: הבושם הראשון של בריטני ספירס. מאז עברו הרבה ניחוחות בנהר, בריטני השיקה ריחות נוספים תחת קטגורית "הפנטזי" בצבעים שונים אך תמיד בצורה הכל כך אופיינית של הבקבוק. אף פעם לא הבנתי את הטררם וההיסטריה סביב הבושם הזה (וסביב בריטני בכלל), אך בחודש יוני עם צאתו לעולם של הבושם החדש, השקול והבוגר יותר יחד עם קולקציית ההלבשה התחתונה של בריטני, משהו השתנה.
הריח המתוק - צעקני והאריזה הפקאצתית משהו הוחלפו בניחוח רומנטי ופרחוני, המשלב וניל, ליצ'י, יסמין, סוכר חום ונגיעות לימון, ארוז בתוך בקבוק לבן - חלבי עם קריסטלים ורודים וחבק זהוב, ומצליחים לשוות לו מראה כמעט בוגר אפילו. בפרסומת לבושם בריטני נראית רגועה כמו מלאך, והריח העדין משתלב נהדר עם האווירה הנינוחה והפשוטה של כל הקונספט.

גרסה: E.D.P
היכן מתגורר: ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ, 199 ש"ח ל100 מ"ל

נכנס לקערת הבשמים? כן. הבושם המוצלח ביותר של בריטני עד כה, והבקבוק מקסים ללא ספק.



שם המועמד: Flower By Kenzo Lelxir של קנזו
סיפור קורע לב: קנזו משיקים יותר בשמים ממה שיהיה לי בקערה אי פעם, אפילו אם יסדר אותה הפרפקציוניסט הגדול בעולם. ובקנזו, מיותר לציין, פרפקציוניסטים. איזו אירוניה. עד כדי כך פרפקציוניסטים, שה"בשם" של החברה (נשבעת שיש כזה דבר) קיבל את ההשראה לבושם החדש מהשושנה הבולגרית. תודו שבחיים לא הייתם חושבים על זה לבד. ההקבלה של הבושם לשושנה הצליח: בושם עשיר, חושני, יוקרתי, סקסי, אלגנטי ומתוק אשר יתאים לכל סוג של יציאה בערב. לטעמי הוא מעט מבוגר אבל אלו בדיוק הבשמים החביבים עלי. אם את מחפשת בושם שישאיר ענן של ריח אחרייך במשך שעות - הוא בדיוק האחד 
גרסה: E.D.P
היכן מתגורר: רשתות השיווק והפארם, 350 ש"ח ל50 מ"ל ו479.4 ש"ח ל100 מ"ל

נכנס לקערת הבשמים? אולי. הבקבוק שלו לא קולע לטעמי בכלל, ומלבד זאת הוא ארוך ולא משתלב בצורה יפה. מהצד השני את הריח אהבתי מאוד, ואני בטוחה שאמצא לו מקום אחר בחדר :)



שם המועמד: RED של קסטרו
סיפור קורע לב: בהתאם לקווי האופנה שלהם, קסטרו משיקים שישה בשמים, שלושה לגברים ושלושה לנשים: Red, Blue וBlack. הניחוח של RED הוא שילוב של ליצ'י מתוק ותפוח וניתן לזהות את שניהם במדויק. הפרחוניות והקלילות מורגשת טוב וכן מתקתקות עדינה, וניל ויסמין.
למרות שעוצב ופותח בסטודיו תקשורת חזותית של קסטרו ומטרתו לאזכר את קימורי הגוף הנשי והגברי, הבקבוק לא מצא חן בעיניי ונראה בנאלי ודי משעמם, רק פס קטיפה אדום שאוהב לצבור אבק מעניק לו מעט עניין.

גרסהE.D.P
היכן מתגורר: ברשת קסטרו, 130 ש"ח ל80 מ"ל

נכנס לקערת הבשמים? לא. לא הבקבוק ולא הריח גרמו לי להתרגש, וכאמור: מספר המקומות בקערה מוגבל בהחלט! 



שם המועמד: #ImaPrincess של Parfum Hashtag
סיפור קורע לב: בהשראת עולם הדיגיטל, נוסד מותג הבישום החדשני המיועד עבור כל מי שחיה ונושמת את הניו מדיה והרשתות החברתיות. המותג מציע שלושה סוגי בשמים בסגנונות שונים ומסרים שונים: #ImaPrincess, לדוגמה, אופייני לכל הפאשניסטות שחיות ונושמות אופנה. לבנות אשר מחפשות את הפריט המושלם, וכשהן מוצאות אותו - משתפות כמובן עם העוקבים שלהן. הבושם עדין ורענן, עם ניחוח פירותי עדין וקליל. תפוז, יסמין ופטל הם שילוב מרענן שגורם לכל החושים להתעורר, רק חבל שהנוכחות של לא עמידה לאורך זמן.
גרסה: E.D.T
היכן מתגורר: בסופר פארם, 49.90 ש"ח ל30 מ"ל - במחיר השקה

נכנס לקערת הבשמים? כן. אמנם סגנון הבקבוק לא מהיפים שראיתי (האריזה החיצונית, לעומת זאת, מהממת) אך הריח קליל ונעים לבקרים קיציים ושגרתיים של סידורים. בנוסף הוא גם קטן וקומפקטי ולא תופס הרבה מקום - בונוס רציני עבור הקערה!




שם המועמד: Halloween Tattoo
גרסה: E.D.T. פרחוני, פירותי וחושני ביותר.
היכן מתגורר: סופר פארם, ניו פארם, המשביר לצרכן. 199 ש"ח ל100 מ"ל
נכנס לקערת הבשמים? לא. הוא בדרך אלייך!
ביום חמישי (17.9) בשעה 10:00 תעלה פעילות מגניבה ביותר לסנאפצ'אט שלי (
MiryamGadiel), בסיומה שתי משתתפות יזכו בבושם. מומלץ לעקוב מעכשיו ולהזמין חברות, הפעילות תהיה פתוחה ל24 שעות בלבד! 

מה הבושם האהוב עליכן בכל הזמנים?

גילוי נאות: הבשמים בפוסט זה התקבלו לסקירה
SHARE:

4 תגובות

© Miryam Gadiel | All rights reserved.