יום שישי, 14 באוגוסט 2015

What's New | August


הפינה האהובה "מה חדש" חוזרת עם פוסט מפורט במיוחד, והתשובה לשאלה שבכותרת היא: מה לא.
אחרי חודש וכמה ימים של טיולים בקנדה ושופינג רצחני בניו יורק בהם גיליתי חידושים אין ספור שבטח יגיעו לישראל באיחור אופנתי, שבתי כדי לעדכן אתכם במה שמתחולל ממש כאן בימים אלה.



אחרי שמיקם את שמו במקביל ל"איכות ויוקרה לגברים" במילון הבשמים העולמי שהמצאתי כרגע, ובצדק, מותג Mont Blanc עושה יפה שלום לעולם של הגדולות ופותח שעריו גם לנשים החזקות, הקרייריסטיות או כל מי שאוהבת להרגיש ולשדר נוכחות איתנה. Lady Emblem מתהדר באריזה בצורת יהלום מלוטש עמו החברה כל כך מזוהה, והניחוח שהבקבוקון הכבד-בצורה-נסבלת מפיץ הוא מתקתק פרחוני עד חמצמץ פירותי.



ליידי אמבלם מגיע בגרסת E.D.P העוצמתית ולא מש מהעור, הריח שלו נהדר והוא בהחלט עובר את מבחן הכניסה אל קערת הבשמים שלי! עכשיו שוב לי ולנוב יש (כמעט) את אותו הבושם!
323 ש"ח ל75 מ"ל // להשיג ברשתות הפארם




ויש גם חברות שעושות היפוך לצד השני: Victoria's Secret, הרשת אשר מזוהה כל כך עם המין הנשי מנסה את מזלה גם אצל הגברברים ומשיקה את Very Sexy Platinum, אשר הספיק לזכות כבר בפרס FIFI: בושם השנה הפופולרי ביותר לגבר. סיפתח לא רע בעולם הטסטוסטרון!
הבושם רענן ומסתדר לא רע עם ערבי הקיץ המזעזעים לאחרונה, למרות שבתוכו מסתתרים גם פלפל סצ'ואן, ברגמוט איטלקי, לבנדר ושאר מרכיבים הצורחים כריזמה. הניחוח הסקסי - מתקתק שלו מתכתב נהדר עם חליפה או יציאה לאירוע, הוא קלאסי ומשדר בטחון. מצד שני, אני מכירה כמה גברברים שהיו מאמצים אותו גם סתם כך ביום יום...



אל דאגה, נשארתי נאמנה לעצמי ולא ברחתי אל מחוזות חוץ לארץ: את מוצרי וקטוריה סיקרט ניתן להשיג בנתב"ג - בדיוטי פרי, אך גם בטרמינל 3 (מתחם הטיסות היוצאות) הפתוח לקהל הרחב. החיים פשוטים יותר כשלא צריך לסנג'ר מישהו לקנות במיוחד...
59.90$ בדיוטי או 290 
₪ במתחם שחקים ל50 מ"ל // 74.90$ בדיוטי או 350 ₪ במתחם שחקים ל100 מ"ל



לוריאל השיקו לאחרונה סדרה חדשה בשם "סקין פרפקשן" המיועדת לגילאי 25+- ומבטיחה לספק מראה עור זוהר ואחיד יותר, אחרי מספר שנות מחקר. לידיי הגיעו הBB והCC Cream מהסדרה, שלדעתי יתאימו לעור יבש - מעורב, ופחות לעור מיובש מאוד או שמן עד מאוד. 



הBB של L'oreal מתיימר לענות על חמש דרישות במוצר אחד: לחות עד 24 שעות, כיסוי מראה פגמים, כיווץ מראה נקבוביות, מראה עור אחיד ומואר ומקדם הגנה SPF25.
באופן כללי אני מאוד אוהבת מוצרי BB Cream ליום יום בעיקר בזכות הכיסוי הקליל שהם מעניקים ומקדם ההגנה. קרם לחות העור המיובש שלי דורש תמיד בכל מקרה, וכל השאר זה בהחלט בונוס.




הBB מהסדרה הזו נראה כמעט מושלם על העור המאוד יבש שלי, כמעט ולא מבליט קילופים או נכנס לנקבוביות, ואם כן - טשטוש בעזרת המברשת מתקן את המצב. המראה שמתקבל הוא עדין, הכיסוי קליל עם אפשרות לבנייה עד לבינוני והגימור מבריק וחי. גוון FAIR שניסיתי מעט צהוב לי מדי, אך חוץ מכך אני לא מוצאת עוד הערות. בהחלט מוצר נהדר.



כמו כל טרנד מצליח, דוגמת שפתוני הליקוויד מאט או הBB Cream, גם הCC גרם לכל חברה מוכרת יותר או פחות לרצות להוציא וריאציה משלה למוצר. לוריאל הצליחו במקום שחברות כמו רבלון ופיזישן פורמולה נפלו: לא עוד סוג של מייק אפ קצת יותר דליל, לא משהו שנראה בדיוק כמו BB קרם עם צבע שונה, אלא מוצר אשר מגיע בצבע לבן, ומתאים עצמו לגוון העור. אף פעם לא התנסיתי במוצר שהצליח להפתיע אותי עד כדי כך: מהשפורפרת יצא לו הצבע הלבן, על האצבע הוא נשאר לבן, ופתאום - תוך כדי ההספגה שלו בעור הפנים הצבע משתנה ומתאים עצמו בצורה כמעט מושלמת לגוון העור. הוא לא מתיימר להיות מייק אפ, אלא רק לתקן את גוון העור העייף באופן מיידי, לנטרל אדמומיות ולהעניק מראה עור זוהר ומואר - כמו כל הסדרה.



המוצר הזה לא פחות ממושלם לימי הקיץ הלוהטים כשלא מתחשק למרוח שום דבר על הפרצוף חוץ מקרם לחות, מכיוון שהוא מרגיש לגמרי כך! ובשל זאת הייתי נמנעת מלהמליץ עליו לבעלות העור השמן, לוקח לו זמן להיספג בעור והגימור שלו מבריק. גם בCC ישנו מקדם הגנה, הפעם של SPF 20, הפתעה נעימה ביותר.




מימי לוזון השיקה שמן לחות יבש לגוף, שנקרא Shimmer & Shine. בואו נתחיל מניתוח השם: שמן לחות יבש??
אז אכן, מימי עשתה את הבלתי יאמן, והשמן הזהוב והמהפנט הוא אמנם נוזלי - אך לא מדי, ונספג בעור עוד לפני שהספקתי למרוח על כל האזור. מדובר ללא ספק בשמן הגוף שנספג הכי מהר שניסיתי אי פעם! נמשיך עם הShimmer & Shine - מדובר באותו החטא של שמן הגוף של שמן מרוקאי, המון נצנצים בבקבוק ומעט מאוד מזה באמת נתפס על הגוף ואכן נשאר. פספוס, וחבל. בנוסף, הבקבוק משגע אך לא כל כך פרקטי, והיציאה של השמן מהבקבוק לא נוחה בעליל.



מתוך האינסטגרם שלי

בשורה התחתונה, אם אתן מחפשות פינוק לגוף שיזין את העור ולא מתחשק לכן מרקם קרמי בימי הקיץ הלוהטים ואתן נרתעות (כמוני) משמנים שמנוניים למיניהם - שימר & שיין יעשה עבורכן את העבודה בצורה נהדרת!


עד כאן החידושים מהזמן האחרון! התחדשתם במשהו מעניין לאחרונה? אשמח לשמוע (:

* אני ממליצה לכן להירשם לקבלת עדכונים במייל כדי לא לפספס אף פוסט *

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה



SHARE:

5 תגובות

© Miryam Gadiel | All rights reserved.