יום שני, 31 באוגוסט 2015

דברים טובים באים במארזים


מפנק, פרקטי, מחושב, חסכוני או אישי - לא מדובר כאן בסחר בבן זוג פוטנציאלי, אלא בשאלה: איך אתם אוהבים את המארז שלכם?
הם מתאימים כמתנות, הם משתלמים ולעיתים אף מגיעים במהדורה מוגבלת: מארזים של מוצרים הם הסוד הקטן שלי. כשצריך לתת מתנה למישהי או מישהו שאני אוהבת, הקומפורט זון אצלי הוא מארזים מוכנים או אפילו הרכבת מארז אישי. בדרך כלל קשה לטעות בהם, משום שמתוך מארז של 3 ומעלה פריטים סביר להניח שלפחות אחד יפגע בול וכל המרבה הרי זה משובח! לאחרונה מצאתי את עצמי מוצפת במארזים מפנקים, שיכולים בקלות להוות מתנה נהדרת לעצמכם ולאנשים שאתם אוהבים לרגל החגים: 




המארז של לוקסיטן מגיע עם 5 מוצרים בגודל נסיעות, דבר המאפשר להתנסות בכמה מוצרים במחיר נמוך ממוצר אחד בגודל המקורי (ואל תתקטננו איתי על קרם ידיים וסבון מוצק, You Know What I Mean!).
קרם ידיים, שמן רחצה, סבון מוצק, קרם לחות לגוף ובושם קטנטן יסדרו את מקבלת הפינוק הזה נהדר לחופשונת ממוצעת ויענו על כל הצרכים הבסיסיים של חובבת טיפוח.
החברה הצרפתית הותיקה ללא ספק יודעת את העבודה ומייצרת פינוקים נהדרים וריחניים באריזות וינטג' קסומות. המרכיבים בהם היא משתמשת טבעיים ומלאי שמנים וויטמינים החיוניים לעור הגוף והפנים.
119 ש"ח // באתר L'occitan או בחנויות הרשת




חברת ג'ין פרובנס מציעה מארז מפנק לגוף - בהרכבה אישית. הקונספט מגניב ומאפשר לבחור את המוצרים הנחוצים או המפנקים ביותר עבור מקבל המארז, והכל מסדרת הלבנדר הריחנית והנעימה. האופציות העומדות לרשותכם הן: בושם בגרסת או דה פרפיום בניחוח לבנדר ושקדים (125 מ"ל), סבון נוזלי (300 מ"ל), סבון מוצק (100 ג') וקרם רגליים טיפולי (75 מ"ל).
את המארזים ניתן להרכיב ברשת "אפריל" וטווח המחירים מתחיל ב55 ש"ח ומגיע עד 150 ש"ח.



אחרי שהות ממושכת בקנדה ובארה"ב ושימוש תכוף בפן ומחליק, מינוס הזמן והיכולת להשקיע במסכות משקמות, הדבר הזה שצומח לי מהקרקפת נראה רע. ממש רע.
אז גזרתי קצוות (כבר פעמיים!) עברתי על כל המסכות שיש לי בבית וגם כמה כאלה שגררתי איתי מחו"ל ועדיין - הסוף לא נראה באופק.


את המוצרים המפנקים של חברת אלין ביאנקו אני אוהבת כבר זמן רב: המסיכה הורודה עם הריח האלוהי הגיעה אלי עוד בתקופת הגלאם גורו ואת הבושם לשיער גיליתי ממש לאחרונה - ואני מודה לאלוהים על כל רגע שהוא בחיי.
מוצרי החברה מתבססים על שישה שמנים טבעיים, תמציות קוקוס וקרטין טבעי השומרים על סיב השערה, מעניקים לה לחות ומגנים על צבעה וחוזקה לאורך זמן.
השמפו הטיפולי מיועד בדיוק לשיער כמו שלי: יבש, ניזוק ופגום והוא אינו מכיל מלחים ופרבנים ועל כן ניתן לשימוש גם לאחר החלקה. השמפו אוטם קצוות מפוצלים ומצפה את השערה בשכבת הגנה (דבר שאני רגילה ממסכות ומרככים, אך זה ההבדל בין שמפו לשמפו טיפולי), יש לו את הריח הנהדר של המסכה שאני כל כך אוהבת והוא מנקה את השיער ביסודיות.


מכיוון שסבלנות היא לא הצד החזק שלי וגם אי קבלה עצמית עם שיער שאינו חלק למשעי, כמובן שלא יכלתי להרשות לעצמי להפסיק עם ההחלקות לאלתר עד שהשיער יבריא. לאחר כל רציחה נוספת שלו אני משתמשת בסרום החדש של Elin Bianco ויש לציין שהוא ממש עובד - בעיקר על ייסורי המצפון.
הסרום שומר שהמחליק לא יהרס ומונע חשמל סטטי, הוא מזין אותו והופך אותו לנעים בטירוף. מספיקה טיפ טיפה קטנטנה לכל השיער משום שהוא מרוכז מאוד.


החברה לא מנסה על בעלי חיים, ואת מוצריה ניתן להשיג באתר האינטרנט.
מחיר המארז 89 ש"ח (או במתנה ברכישה של 300 ש"ח ומעלה), ניתן לרכוש חלק מהמוצרים בגודל נסיעות גם בבודדים.





מותג הטיפוח Crema השיק שני מארזים חגיגיים בניחוחות קלאסי ומאסק, הכוללים תחליב רחצה, קרם גוף, דאודורנט ספריי וקרם ידיים מזין, המיועדים להעשיר את העור בלחות ולחדש את התאים.
כפי שציינתי בהתחלה, סביר להניח שלא כל המוצרים בכל מארז יהיו חביבי הקהל, אך המבחר והדברים האחרים מפצים על זה. את דאודורנט הספריי כבר ציינתי שאני לא אוהבת בעבר, ואף זה המשתייך לסדרה אחרת לא מצליח לשנות את דעתי. לעומת זאת, את קרם הגוף אני אוהבת תקופה ארוכה, הוא נספג במהירות ומשאיר ריח נקי ונעים.
להשיג ברשתות המובחרות ובפארמים בכ49 ש"ח למארז




קרליין הוציאה פלטת PRO במיוחד בשביל מאפרות מקצועיות או חובבות איפור ברמה קשה, והיא נכנסת לקטגוריית המארזים משום ש(תחזיקו חזק): חוץ מ40 הצלליות המככבות בפלטה, תמצאו גם 3 שימרים, 3 סמקים, 2 פודרות, 6 ליפ גלוסים, מראה ענקית ו5 אפליקטורים בגדלים שונים. בייסקלי התשובה לשאלה "מה הדבר היחיד שהיית לוקחת איתך לאי בודד" נהיית הרבה יותר פשוטה עכשיו.



עבור המאפרת החובבת ברמה מתחילה, הפלטה תהיה מושלמת לצבירת ניסיון, הכרות עם הגוונים ולקבל המון מוצרים יחד במחיר מצויין. המאפרת המקצועית תאלץ לבצע כמה שינויים: ראשית, להיפטר מהאפליקטורים הלא-ממש-יעילים-בלשון-המעטה שצורפו ולצוות לפלטה מברשות איכותיות יותר. בנוסף חלק מהצלליות בפלטה אינן פיגמנטיות מספיק ודורשות פריימר או צללית קרמית מתחת, על מנת לקבל את מלוא הפיגמנט ולשמור על היציבות שלהן על העפעף.



מבחר הגוונים רחב ומתהדר בטבעיים לרוב אך גם צבעים דומיננטיים לא חסר. חלוקת הצלליות לא שוויונית כלל וברור לכל שיש פרוטקציה רצינית לצלליות השימריות לעומת המאט, אך נמחל על כך משום שהגלוסים מאזנים את המצב: ששת הגלוסים פיגמנטים בטירוף עם צבע בוהק וחזק אך למרבה הפלא - לא מבריקים או דביקים כלל!
המוטיב של התאמת הגוונים לקהל הרחב (תוך התחשבות בצרכים של מאפרת מקצועית) מתבטא גם בשימרים: הגוון הלבן יתאים לשילגיות והגוון הימני, שנראה בתצלום מעט כצבע זית, יהיה נהדר לשחומות. בקשר לצבע הורוד לא הצלחתי לגבש עמדה, הוא מאט מנצנץ לעומת חבריו המטאליים וגוון כזה יתאים רק למאפרת שהלקוחה שלה מגיעה היישר ממאדים או כוכב לכת אחר, וגם בקשר לזה הדעות חלוקות.
הפלטה נמכרת בסופר פארם ב120 ש"ח - מחיר מגוחך עבור מארז כל כך משתלם!




ואחד בשבילכן! כפי שציינתי בתחילת הפוסט (וכפי שראיתן בהגרלות בשנתיים האחרונות) המתנה שאני הכי אוהבת להעניק מגיעה במארז. בין כזה שאני מרכיבה במיוחד או מארז מיועד. אני רוצה לפנק את אחת מכן במארז שווה במיוחד של חברת ל'אוקיסטן (זוכרים אותה מלמעלה?). מלאו את השלבים הבאים והיכנסו להגרלה:




★ עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג
★ שתפו את עמוד הפייסבוק של הבלוג בפרופיל שלכם באופן ציבורי



★ כתבו בתגובה למטה מה המארז הכי שווה שאי פעם קיבלתם וצרפו את כתובת המייל שלכן



ההגרלה תיסגר ביום שלישי ה8.9. בהצלחה!


המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה למעט המארז שהוגרל

SHARE:

15 תגובות

  1. תמונות חלומיות! כיף לראות איזה מארזים יפים צצים בשוק בשנים האחרונות

    השבמחק
  2. המארז הראשון של לאוקסיטן הוא הנבחר שלי:)

    השבמחק
  3. המארז הכי שווה שקיבלתי הוא כמובן המארז של בנפיט- עם מוצרים בגודל מלא!!! הפרופשונל, היי בים, המסקרה- דיי ריל וגלוס. באופן כללי אבל אני חולה על המארזים של לאוקסיטן, וכל פעם שאני שם אני עושה קניה כזאת גדולה בטעות שאני מקבלת איזה מארז מתנה. המייל שלי- hadashmakeup@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ולא יהיו על המארזים של בנפיט, מודה ומתוודה!
      בהצלחה רבה (:

      מחק
  4. איזה פוסט כיפי חמודית! אני כמובן תמיד בעד המארזים של ל'וקסיטן

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. איזה פינוק של הגרלה <3
    המארז הכי מפנק שאני מצליחה לחשוב עליו שקיבלתי, הוא מארז קרמים/סבונים מ"סבון" ולא בגלל שאני מטורפת במיוחד על המוצרים שלהם (טובים ככל שיהיו) אלא מסיבה פשוטה הרבה יותר- בגלל המחירים הפחות מסבירים שלהם.
    אז יוצא שאני כמעט לא קונה שם ולכן לקבל מארז שלהם מתנה הוא מפנק לדעתי הרבה יותר, בגלל שאני לא מרשה את הדבר לעצמי בד"כ...
    hilam1979@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי כיף לקבל מתנה שאין סיכוי שהיית קונה לעצמך (: בהצלחה!

      מחק
  7. אשמח להשתתף בהגרלה :D
    המארז הכי שווה והכי מפנק שקבלתי הוא מארז שבו 5 מוצרים של חברת ג'רנטיק ... המוצרים שלהם עושים קסם ;)
    jomjom7@outlook.com

    השבמחק
  8. קודם כל,הפוסט מהממם :)
    בקשר לשאלה, המארז הכי שווה שקיבלתי הוא מתנת יום הולדת ה- 25 : מארז המכיל מוצרים יוקרתיים ( שאנל, דיור ,מאלו ווילז....)
    מייך: amaham09@campus.haifa.ac.il

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.