יום שני, 22 ביוני 2015

עזרה ראשונה בעדיפות שנייה

אי שם, רחוק משידת האיפור הנוצצת שלי, נמצא חדר בינוני עם קיר כחול.
מול הקיר נמצא מדף עץ ועליו ספרים, כלי כתיבה, בשמים ו... אפטר שייב.
ובכן, לא מדובר בחדר שלי אחרי ניתוחון משמעותי אלא בחדר של החבר המקסים שלי בו אני מבלה לא מעט, ובו צריכים להיות גם המוצרים החביבים עלי וההכרחיים שלי.
כמובן שאת הטופ אני שומרת בהישג יד אך למוצרים הכמעט הכי טובים נוב הקדיש לי פינה משלי בסוף המדף, שם הם עומדים ומצפים רק לי.



מכיוון שלא מתאפשר לי להתפרס על כל המדף, הייתי צריכה לבחור מי ימתין לי שם בקפידה. את מוצרי האיפור לא הכנסתי לשיקולים מכיוון שהם באים איתי לכל מקום בתוך תיק האיפור של IGA, ואני צריכה שהטובים ביותר יהיו איתי ונגישים לי בכל רגע נתון. מה כן תמצאו במדף? טיפוח, והרבה.




את מסיר האיפור של קליניק הזמנתי באתר האונליין החדש של החברה, והרכישה הזו התבררה כמוצלחת במיוחד. מסיר איפור דו פאזי לעיניים ולשפתיים אשר מסיר בקלות וביעילות את השאריות העיקשות ביותר מהיום מבלי ליצור תחושת יובש או גירוי ומבלי להשאיר את האזורים שומניים.
ללא ספק התמכרות חדשה!
* על ההזמנה שלי מאתר קליניק תוכלו לקרוא כאן




הסרום ההיאלרוני - אקטיבי של ד"ר קליין נמצא על המדף לא במקרה: מדובר בסרום המעשיר את העור בלחות ומקנה לעור מראה רענן. בדרך כלל אין לי כח להתאפר בבוקר במקומות שאינם הבית שלי או שידת האיפור שלי, ולכן חשוב לי שהעור יראה יפה וקורן גם בלי שכבות המייק אפ.
בנוסף, העור הקריזיונר (מלשון קריזה. אני די בטוחה שיש מילה כזו) נוהג לייבש את עצמו למוות בכל מקום שהוא לא החדר שלי, ולכן חשוב לי לתת לו בוסט של לחות בתחילת היום, והשפופרת האלגנטית (רק לי היא מזכירה מזרק?) בהחלט מספקת את זה.




בין השאיפות של ד"ר קליין בפיתוח הסרום ותכונותיו על גבי האריזה, מטרתו היא גם להפחית קמטוטים וקמטים, אך את זה כמובן לא אוכל לבחון. הסרום מועשר במרכיבים טבעיים ופעילים ובשימוש קבוע בו אני ללא ספק יכולה לראות שהעור היבש שלי נינוח יותר ואפילו רווי יותר. אם להיות ספציפית, בכל מריחה התחושה היא שבסרום עצמו כבר יש קרם לחות עדין והעור לא נותר צמא, כמו שהוא בדרך כלל אחרי סרומים אחרים.
המחיר שלו גבוה אך לא מוגזם ביחס לשוק הסרומים, אשר מתהדרים בדרך כלל במספר אפסים מפלצתי. את הסרום ההיאלרוני אקטיבי תשיגו אצל קוסמטיקאיות אשר עובדות בשיטת דב קליין תמורת 403 ש"ח ל30 מ"ל.




קרם הלחות שנודב להישאר אצל נוב שייך לחברת Premier הישראלית. הסיבה דומה למוצר הקודם: חשוב לי שיהיה בהישג יד מוצר שיגרום לעור להראות נהדר ויעניק לו המון לחות. ותודה לפרמייר על העבודה המעולה!
Moisturizing Emulsion נועד לימי הקיץ החמים ובלבל אותי כהוגן: המרקם הנוזלי שלו בשילוב הריח העדין גרמו לי לתהות תוך החדרתו לעור אם לא טעיתי ובכלל מדובר במוצר שצריך לשטוף מהפנים. בכל פעם מחדש אני עדיין מתלבטת, עד שהוא נספג כלא היה ומשאיר אותי עם פה פעור.




אם אתן מחובבות מוצרי ים המלח תשמחו לדעת שיש בו את הבוץ המפורסם, מינרלים, שמנים, ויטמינים ותמציות צמחים. המרכיבים שלו מבטיחים הבהרת כתמים, נוגדי חמצון ומניעת פיגמנטציה ואקנה. לצערי גם במהלך השימוש בו מופיעים עדיין פצעונים על הפנים, כך שאקנה במקרה שלי הוא לא ממש מנע.
התחליב משמש גם כסרום ומעניק שתי פעולות במוצר אחד, אבל אני אוהבת להשתמש בסרום לפניו, בעיקר בלילה.
המחיר של הבקבוק הכחול שמציל אותי תמיד עם כמות הסטרית של לחות הוא 279 ש"ח לפני הנחות, וניתן להשיג אותו בחנויות פרמייר ברחבי הארץ.




למרות שאני הבן אדם הכי לא אחראי בעולם ואני לא נוהגת להכניס מקדם הגנה בקביעות לשגרת הטיפוח שלי (ביג נו נו נו!) חשוב לי שימתין אחד כזה על המדף, לקראת יציאה ליום חם במיוחד או אפילו זרימה ספונטנית לים. כבר סיפרתי לכן על הרבה מקדמי הגנה ועל היתרונות שלהם, אבל לאחרונה הגיע אלי הClear Facial Gel של סבון וריסק אותי לגמרי.



מקדם ההגנה בעל 30 SPF מגיע בניחוח אלוהי ובמרקם סיליקוני כמו שאני אוהבת. הוא נספג בעור כל כך מהר שאם לא הריח לא הייתי זוכרת שמרחתי אותו, והוא מקבל באהבה ובשמחה את האיפור שמגיע אחריו, במידה ולא קמתי עצלנית באותו הבוקר. הוא מתיימר להתאים לכל סוגי העור ולהפתעתי הוא לא מייבש את העור שלי, כך שאם יש בעלות עור שמן בקהל שניסו אותו, אשמח לדעת איך הוא היה עבורכן!
98 ש"ח ל60 מ"ל, לא זול אבל מפנק ביותר.


אני דוגלת בכך שאם יש מוצר מנצח לא צריך להחליף אותו. אפשר לשלב עם אחרים ולנסות מדי פעם, אבל כשמשהו מושלם - אני נשארת איתו. ובסטוקים.
תמיד אהבתי את הדאודורנטים של Lady Speed Stick והגיוון היחיד שאני עושה בכיוון הזה הוא בריחות בהם הם מגיעים. אמנם אני הכי אוהבת את הדובדבן, אבל גם התות והאבטיח לא רעים בכלל.




 בשורה התחתונה המוצר האהוב עלי מהקטגוריה הזו נמצא גם בשידת האיפור שלי וכמובן גם במדף המדובר, פשוט כי אני לא יכולה להרשות לעצמי להיתפס בלי.
18 ש"ח של הגנה מלאה, לא מחליפה אותם!




וגם בושם הוא מוצר חובה בכל מקום, ורצוי אחד כזה שבעל המקום יאהב. הUncover Glow של קרליין בהחלט אהוב על נוב בזכות הריח ההדרי - רענן - מתקתק. יש לו ניחוח יוקרתי והבקבוק מעוצב בצורה סופר גלאמית ומרשימה ובכך הוא לגמרי עונה על כל הדרישות. הוא מגיע בגרסת או דה פרפיום העמידה ולא מפסיקים להחמיא לי עליו, פשוט כיף של בושם.
250 ש"ח ל100 מ"ל. חפשו אותו בהנחות!



איפה אתן מפזרות את המוצרים שלכן? ;)

גילוי נאות: למעט מסיר האיפור של קליניק ואחד הדאודורנטים של ליידי ספיד סטיק, המוצרים התקבלו מהחברות
SHARE:

6 תגובות

  1. חבר שלך צריך לפנות לך קצת יותר ממדף...

    השבמחק
  2. מסכימה עם התגובה מעליי! הוא צריך לפנות לך וילה שלמה!!
    נובבבבב!!!

    השבמחק
  3. הבושם הזה כ"כ מושלם לקיץ! פשוט גררר! לא ציפיתי אבל בהחלט הופתעתי, לאב יו בייב אחלה פוסט :P טוני חזר הבייתה כבר?

    השבמחק
  4. אחח זוכרת את הימים בהם פיזרתי כל מני מוצרים בבתים לא שלי :) פוסט כיפי

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.