יום רביעי, 10 ביוני 2015

פוסט נלווה לולוג - על השקות ושת"פים

יום ארוך ופרודוקטיבי עבר על כחותנו ואת כל מעללי תמצאו בולוג שבערוץ היוטיוב. אז אם אתן תוהות מה גרם לי לצאת מהבית בלי לק, ומה החזיר לי את הגעגועים העזים לאייפון שלי ז"ל תמשיכו לקרוא :)



ההשקה הראשונה באותו היום הייתה של IDIGITAL, המשווקת הרשמית של אפל בישראל. אומרים שלמי שמתנסה באפל קשה מאוד לחזור אחורה (למשל לאנדרואיד) ואין מי שמזדהה עם זה יותר ממני. כשראיתי את הMacBookים החדשים צף בי געגוע לאייפון שלי שטבע למוות לפני כחודש. מערכת ההפעלה של המחשב והתכונות שלו מזכירות במיוחד את המכשיר הנייד שהיה לי (ועוד יהיה בהמשך!) ואם היו ברשותי כמה אלפים מיותרים לא הייתי חושבת פעמיים ומחדשת את החדר במחשב נייד זהוב ודק. או שחור. או כסוף. עוד לא החלטתי.



המחשב קל נורא ויכול להחזיק עד תשע שעות ללא הטענה. גיליתי כל מיני פיצ'רים מדליקים שניתן לעשות עם המחשב וגם תוכנת עריכת סרטונים מושקעת שעשתה לי עיניים.
אם אתם מחובבי הגאדג'טים החדשים או פשוט מחפשים מחשב חדש וטוב, תשמחו לגלות שבחודש יוני כל המחשבים (כן כן, גם הMacBook החדש) נמכרים ב15% הנחה. בואו נגיד ששווה בעיקר להיות אזרח שמתגורר באילת בחודש הקרוב...


בדיזנגוף סנטר נכנסתי בפעם הראשונה לחנות שנקראת Icon המציעה לרכישה מגוון שעונים ותיקים של הרשת המובילה Fossil וחברות הבת שלה. שעונים של דונה קארן, אדידס, דיזל ועוד יזיזו את מחוגיהם מכל פינה ותיקים צבעוניים יקרצו לכם בלי סוף.


Essie Profesional העניקה במקום מניקור ג'ל קייצי ומהמם לו הייתי צריכה לצוות שעון הורס ותיק. בחרתי בלק אדום בוהק ובנצנצים כסופים על הציפורניים, בשעון זהוב של דונה קארן ובתיק אדום והורס של Fossil שעשה לי חשק לפלח אותו לעצמי.



עברו כבר יותר משבועיים ממריחת הג'ל וכמו שרחלי המניקוריסטית הבטיחה - הברק לא מש מהציפורניים, הלק נשאר בלי קילופון אחד והמניקור נראה פשוט מהפנט. אפשר לראות בתמונה את תחילת הציפורן החדשה שצומחת (אלוהים, למה הן גדלות לי כל כך מהר??) אך חוץ מזה הכל נמצא במקומו. אפילו המניקוריסטית שהסירה את הג'ל אחרי שבועיים הופתעה מהעמידות. בשורה התחתונה, אפשר לסמן וי על התנסות ראשונה ומוצלחת במריחת לק ג'ל!
SHARE:

2 תגובות

  1. הלק נראה מושלם אהובה, למה לא מחלקים מק-בוקס שהשקות, אה? :(

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.