יום חמישי, 28 במאי 2015

What's New? | MAY

הפוסט הרביעי בסדרת What's New שובר שיאים ומכתיר את עצמו כחלק מהפינה המתמידה ביותר שבבלוג. אני בטוחה שהוא נורא מתרגש. וחוץ ממנו, רציתי לרגש אתכם הפעם במבזק קצרצר על הדברים החדשים שקרו או קורים במהלך החודש והימים הקרובים, שפשוט חבל שתפספסו. בפועל הקצרצר התארך, אבל היי! פוסט בונוס להשבוע. מתחילים:



האירוע שיפתח את הפוסט הוא אירוע המתרחש בימים אלו ממש (מה27 למאי ועד ה30), הלוא הוא הפריטי וומן מבית המשביר לצרכן.
בדיוק כמו פינת הWhat's New, גם 
Pretty Woman חוגג את היווסדו בפעם הרביעית, אך הוא עושה זאת בענק. האירוע מתרחש במתחם התחנה בתל אביב ויעמוד בסימן העצמה נשית. האירוע כלל בערב השקתו תצוגת אופנה ארוכה מאוד (כמה מאוד? 700 מטר מסלול) עם שלל דוגמניות ובגדי מעצבים שעומדים למכירה פומבית שהכנסותיה יתרמו לעמותת "רוח נשית".





כזכור לכן, הטלפון שלי טבע ביוון ולכן הקרדיט לתמונות הפעם מגיע לאנשים אחרים, אך כל זה לא ימנע בעדי מלספר לכן על הדברים החשובים באמת: הבגדים מעלפים, ויש הנחות מטורפות על מוצרים.
אם אתם חברי קלאב 365 קונים בשמים 200 ש"ח ומשלמים רק 100 ש"ח + 35% הנחה, ובשאר המחלקות קונים ב200 ש"ח ומשלמים 100, גם על איפור וטיפוח יוקרה. בנוסף, על כל קנייה ב199 ש"ח ומעלה מקבלים שיוף, סידור ומריחת לק במתנה בנייל בר.
מלבד זאת הביתנים מעוצבים מהמם ושווה להגיע רק כדי להציץ ולשמוע שלל הרצאות ולהשתתף בסדנאות אשר מפורטות באתר המשביר לצרכן. ניתן להגיע ביום חמישי ה28.5 עד השעה 22:00, ביום שישי בין 09:00-16:00 ובשבת בין 10:00-20:00, הכניסה חופשית עבור כולם.




 גם לענקית האיפור SMASHBOX יש מה לחדש לנו: החברה השיקה לאחרונה מגוון מוצרים שהבולטים בניהם היו שתי פלטות מסקרנות במיוחד: פלטת ההצללות Contour Kit ופלטת הצלליות Full Exposure. 



פלטת הצלליות זכתה לקטילות רבות ברחבי העולם. בתור מישהי שלא מרבה (אם בכלל) להשתמש בצלליות, ציפיתי לפלטה נוראית שרק נראית עוצרת נשימה כלפי חוץ. היא אכן עוצרת נשימה, יפייפיה בקטע אחר, אך למרות שניסיתי למצוא בה את המגרעות שכולם מדברים עליהם אני חייבת להודות שהתקשיתי בכך.
הצבעים בפלטה פיגמנטים בטירוף ומתקבלים נהדר, הצלליות השימריות מנצנצות כמו שצריך והמאט אטומות וטבעיות. כן, יש לה פול אאוט רציני, וזה מעט מבאס. אך זה לא משהו שיכול להימנע בהתזת Fix+ שעושה עבודה נהדרת ומצמיד למברשת את הצבע הדחוס.



צר לי לאכזב את מי שציפתה לקטילה, הפלטה בסדר גמור. היא אמנם מתומחרת גבוה (299 ש"ח) אך 14 צלליות בגוונים טבעיים, חצייה מאט וחצייה שימרית שימושית עד מאוד ועם מעט רצון טוב והרבה Fix + , המגרעה שמצאתי לא כזו הסטרית.



הפלטה השנייה היא כבר סיפור אחר. לא רק סיפור ידידות מתמשך אלא אפילו סיפור אהבה. שלושה צבעים אשר מפרידים בין פנים חלקות אחרי מייק אפ לפנים עם עצמות לחיים מודגשות, הארות ומראה שזוף ובריא.
כמעט כל חברה שמכבדת את עצמה השיקה לאחרונה פלטת הצללות והארות וסמאשבוקס לא נשארה מאחור: בפלטה הקטנה והיוקרתית מחכה מצד ימין עיגול הארה בצבע בננה אשר מחמיא מאוד לבהירות עד בהירות קיר (אהמ אהמ), באמצע נמצא ברונזר שיהווה הצללה טובה לשחומות יותר או שיתן מראה שזוף לפנים בהירות לאחר ההצללה, שנעשית עם הצבע השמאלי והאפרפר.




הפלטה מגיעה עם מברשת זוויתית קטנה שאני מצאתי כמצויינת למרות שיש כאלה שלא ירעיפו עליה מחמאות, אך היא כל כך מדוייקת ויוצרת מראה חד שמתקבל נהדר על הפנים העגלגלות שלי. ראיתי שבעמוד בפייסבוק של סמאשבוקס מתרחשת פעילות עם אפשרות זכייה בה, וכמובן שבארץ תמצאו את הפלטה ב270 ש"ח ברשת אפריל


בקלרינס הושק מעין ליפ באלם חדש בשם Instant Light Lip Balm Perfector בשישה גוונים. אני התחדשתי ב01 העדין שמספק פגמנט עדין וויטמין E לשפתיים. הגוון טבעי וכמעט ולא מורגש אך הוא מעניק לשפתיים גימור מבריק (אבל לא גלוסי), רכות ולחות. הצעת ההגשה של קלרינס לליפ באלם פרפקטור החדש מעניינת: הפיגמנט העדין מבטיח להחיות כל גוון ועל כן כדאי להשתמש בו לפני או אחרי שפתון רגיל, כדי לרענן ולהעצים את הפגמנט. השילוב הזה עובד יופי, אבל אני אוהבת להשתמש בו גם סתם כך בימים אפרוריים שמשהו בפנים חייב להיות חי ושמח. התענוג הזה עולה 150 ש"ח ל1.8 גרם (ללא ספק תענוג יקר) וניתן להשיג אותו בסופר פארם. 



והדבר החדש האחרון הוא הגעתו של הערוץ שלי ביוטיוב ל1000 רשומים! (1365 אבל מי סופר) המאורע החגיגי נחנך בהגרלה שווה על ארבעה לקים של Essie Professional. בהצלחה!

גילוי נאות: המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה
SHARE:

4 תגובות

  1. קלרינס קלרינס! הבאלם הזה משגע

    השבמחק
  2. מסכימה איתך בקשר לפלטה, לא ברור לי למה קוטלים אותה....

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.