יום שלישי, 19 במאי 2015

הגנה מכף רגל ועד ראש



השרב שתקף אותנו בימים האחרונים אחרי מזג האוויר שסירב להיות החלטי הוכיח לי חד משמעית את מה שידעתי כבר מזמן - צריך להגן על הגוף שלנו. תגלית מדהימה, אני יודעת, אבל חוץ ממוטו לחיים פינקתי גם בפוסט שיסביר איך לעשות את זה נכון:




נתחיל מהחלק הכי זניח בגוף, כפות הרגלים. בימות החורף אצל אנשים נורמליים ובכל ימות השנה אצל אנשים אובססיביים (אהמ אהמ) כפות הרגליים מוצאות את עצמן מאוחסנות בתוך מגף או סניקרס או פשוט נעל סגורה. אך בימות חמסין המגיעים באיזשהו שלב בשנה (תתכחשו כמה שתתכחשו, הם תמיד צצים) האצבעות שם למטה זועקות לרוח קרירה שתעשה גם להם פרוטקציה, ואז רצוי שמה שנחשוף בפני האומה כולה יהיו ציפורניים מסודרות עם לק אחיד ועור קורן. כמובן שדבר כזה לא יקרה מעצמו, ולכן קרם הרגליים המינרלי של אהבה מגיע כדי לסייע: קרם עדין שנספג במהירות בכף הרגל ומזין אותה היטב, עם ניחוח עדין ומרקם חמאתי. הקרם מועשר בOsmoter, שהיא תמצית מינרלים ייחודית אשר מקורה מים המלח, ואחרי שהיא עשתה פלאות לפנים שלי באחד מהסירומים שלהם, אצתי רצתי לרכוש קרם רגליים שמכיל אותה. והוא עוד היה במבצע!
39 ש"ח במקום 66 ש"ח ל100 מ"ל // להשיג בסופר פארם, דיוטי פרי וברשתות המובילות המוכרות את מוצרי אהבה



ומאזור קטן ומבויש לחלק העיקרי, הגוף. מלבד קרם לחות שחשוב לשים בכל יום, בקיץ הישראלי קרם הגנה הוא דבר שפשוט אי אפשר בלעדיו, ולכן רצוי לבחור בכזה שאוהבים.
מאז שהשפרצתי את תרסיס ההגנה של Avene בפעם הראשונה ידעתי שמדובר באהבת אמת: ספריי קריר שיוצא בכמות מדודה ואחראית ולא משאיר אותי עם אספקה למאה מריחות ביד ואפס בבקבוק, בלי להשפריץ לכל הצדדים וללכלך את הבגדים, בלי ריח לוואי של מקדם הגנה, עם יכולת ספיגה מהירה עד מהירה בטירוף בעור ועם 50 SPF הגונים. אני את האחד שלי מצאתי, וקשה להעיד עלי שאני חולקת בו עם אחרים...
200 ש"ח ל200 מ"ל // להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים


והחלק הכי חשוב בגוף האדם, תדע כל בחורה מעל גיל 6 (וגם גברים עם מינימום מודעות עצמית, כמובן, אני לא מקפחת), הוא הפנים. ההגנה עליהם מתחילה מהסרת האיפור ושטיפת הפנים בערב ועד לקרם הלחות וקרם ההגנה. את האובססיה שלי למקדמי הגנה פירטתי כבר בסרטון סקירה מקיף, ומי שמצא עצמו במקום הראשון היה קרם ההגנה של קלרינס. אמנם 30 SPF ולא 50, אך בהחלט די והותר עבור הפרצוף שלי נגד התעגבנות (מצב בו פרצוף לבנבן מדמה עצמו לעגבנייה, בטוחה שיש ערך כזה בויקיפדיה, ואם לא - זכרו מי חשב עליו קודם!).
ספיגה מהירה וקבלה אדיבה של המייק אפ אחריו נותנים לו עוד נקודות זכות, ניחוח לא מורגש בכלל מעלה את כל הציפיות והמרקם הנעים והמרגיע מכריעים את הכף.
119 ש"ח ל75 מ"ל // להשיג בסופר פארם



השפתיים שלנו נוטות להיות מוזכרות יותר בפוסטי הכנה לחורף מאשר בפוסט הגנה עם ניחוח קייצי, אך אני לא מקפחת את הבנות עם השפתיים המיובשות תמידית, פשוט כי לא נעים לקפח את עצמך.
אמנם בתקופה זו של השנה השפתיים יבשות פחות אך הן עדיין זקוקות לתמריץ חיוניות כדי להגיע לשיא שלהן. ליפ באלם עשיר עם מרקם קטיפתי אשר נספג בקלות מרגיע את השפתיים ומעניק להן מראה בריא, הרבה בזכות הגוון שמגיע איתו. העובדה שהחבר החדש בתיק האיפור שלי מגיע באריזת פח נהדרת המלאה במרכיבים טבעים מונעי חמצון ונטולי פארבנים היא כמובן בונוס רציני. הגוון האהוב עלי הוא 
Delicate Blush - Soft pink הטבעי והרגוע שכמעט בלתי אפשרי להבחין שהוא שם, אך ברשת סבון הוא נמכר גם בגוון הכהה יותר - Rosy Cloud – Rose Pink שנראה לא רע בכלל.
 49 ש"ח ל7 מ"ל // להשיג ברשת SABON




שיער קורן ובריא הוא אחד מהמראות החביבים עלי וההפך מסוגל להרוס לי את היום. החלקת הקרטין שעשיתי לפני הטיסה החלה להתפורר לה (לא ציפיתי אחרת, מי ים ובריכה לא נמנים עם חבריו הטובים של חומר הפלא) והגיעה העת לחזור למחליק של רמינגטון או לפן של איתמר. מה שלא אבחר, חשוב להגן על השיער לפני פעולה הכרוכה בחום. תרסיס ההגנה Heat Styling Protection של Moroccanoil בעל פורמולה ייחודית היוצרת שכבת הגנה טרמית על השיער וגם שומרת על העיצוב שלו לאורך זמן. כמו כן התרסיס משאיר את השיער רך ונעים ומונע את שבירתו וקצוות מפוצלים. חוץ מכל הטוב ההכרחי הזה, בתרסיס עצמו יש גם מסנני קרינה השומרים על השיער מקרני השמש והמון ריח עדין ומוכר של השמן המפורסם והאהוב שלהם. הוראות שימוש מפורטות נמצאות באתר המושקע של מורוקנאויל
110 ש"ח ל250 מ"ל // להשיג במספרות הנבחרות



חברות טבע ואהבה חברו לשת"פ נוסף אחרי קרם ההגנה המוצלח שלהם, ופיתחו יחד קרם ידיים המיועד לעור מגורה ויבש. המוצר, X-ZEM שמו בישראל, משתייך גם הוא לסדרת Clineral והוא קרם טיפולי על בסיס מינרלים מים המלח. הוא נספג במהירות שיא, מרגיע עור מגורה (נוסה על ידיו של אחי, יותר מגורות מהן - אין!) מהמריחה הראשונה ואינו מכיל סטרואידים, בישום או פרבנים. השפורפרת גדולה מאוד, ולמרות שאני משתמשת בקרם כבר תקופה ארוכה אני ממש לא רואה את הסוף. וטוב שכך!
61 ש"ח ל125 מ"ל // להשיג בסופר פארם ובבתי המרקחת


איך אתן מגנות על הגוף שלכן? יש לכן מוצרים מומלצים?

גילוי נאות: קרם ידיים, קרמי הגנה, ליפ באלם וספריי של Moroccanoil התקבלו לסקירה
SHARE:

6 תגובות

  1. יש משהו שתמיד רציתי לשאול אותך..
    יש איזה מוצר שאת מקבלת לסקירה ואת לא אוהבת? קיים?

    השבמחק
    תשובות
    1. בוודאי, אני מקבלת המוני מוצרים ובוחרת לכתוב על אלה שאני אוהבת. אני לא רואה טעם בלהשקיע בפרוייקט כמו זה מוצרים שלא אהבתי.
      בערוץ היוטיוב שלי עולות סקירות על מוצרים שפחות אהבתי, את מוזמנת לצפות בסרטון האחרון כדוגמא :)

      מחק
  2. נהדרת את!
    בליפ גלוס של סבון יש SPF? (האמת שקצת קשה לי עם שפתונים שצריך לגעת בהם עם הידיים אבל אם יש בו SPF אולי אתענה לי בשקט :) ).
    3>

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי לא, ובאמת חבל...
      אני גם פחות אוהבת מוצרים שצריך לדחוף לתוכם אצבעות, אבל הוא כל כך מלחח שקשה לי לוותר עליו!

      מחק
  3. קונספט מעולה לפוסט!
    הליפ באלם נראה מעולה ואני מאוד אוהבת את קרם הידיים

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.