יום שלישי, 12 במאי 2015

שגרת טיפוח למזג אוויר מחורפן - מתכון הישרדות

שגרת טיפוח לחורף, שגרת טיפוח לקיץ, שגרת טיפוח אחרי טיסה, שגרת טיפוח כשחולים, ובקיצור - לא חסרים לי סוגים של שגרות טיפוח. שגרה אחת מאוד ספציפית אצלי, והיא מתאימה לימים בהם מזג האוויר מחורפן, דבר המשפיע ישירות על העור שלי ועל מצב הרוח הכללי.



ברגע שהשמש החמימה שהפציעה מחליטה להתנדף ולהשאיר אותי עם החצאית המתנפנפת והשרוול הקצר מול גשם בלהות (אגב, מי החליט שלטיפות בוץ מהשמיים גם קוראים גשם??) אני מבינה שליום הזה אין שום פוטנציאל להשתפר, וכל מה שמתחשק לי זה להגיע הביתה ולהסיר את האיפור במהירות האפשרית.
המגבונים של איל מקיאג' להסרת איפור אמנם יקרים נורא (39 ש"ח ל25 מגבונים בסה"כ) ואפילו לא מומלצים להיפגש לדייט עם העיניים, אבל הם מסירים את האיפור בתוך שניות ובאמצעות מגבון אחד, ולא משאירים שום תחושה שמנונית על העור, ממש כאילו סיימתי לשטוף פנים.





למרות שהמצב רוח די מזופט אני לא מדלגת על השלב החשוב של שטיפת פנים ובוחרת בסבון פנים אפקטיבי פלוס פלוס פלוס כדי שישאיר את הפנים שלי מצוחצחות לחלוטין, ולכן הפעם השתמשתי בתחליב ניקוי וטונר 3 ב1 של אהבה מקיט הנסיעות שלהם, רק כדי לגלות שצצו כמה חברים חדשים על הפנים שאני יכולה להישבע שלא היו שם קודם.



את הקיט אהבה הוציאו לכבוד עונת הנסיעות והחופשות, כדי שיהיה נוח לקחת איתנו מוצרים הכרחיים שלא חייבים להיות בגודל מלא, ובכך להקל עלינו את המסע. הקיט נמכר במחיר מדהים של 59 ש"ח ושוויו 157 ש"ח, וניתן להשיג אותו רק בסופר פארם.
סבון הפנים במרקם קרמי לבנבן מכיל חלב פנים, מי פנים וגם דואג לניקוי איזור העיניים. הוא עושה עבודה נהדרת ומשאיר את הפנים נקיות ונינוחות ולגמרי מוכנות לקרם המושיע שיגיע אחר כך.




ואחרי מקלחת הגונה ואינטנסיבית, שנייה לפני שאני זורקת על עצמי מכנסי פוטר וגופייה - כי אין לדעת מה צופן מזג האוויר הלילה, אני מתמרחת בתחליב של סבון שהוא לגמרי גולת הכותרת של היום הזה. תחליב שמעניק המון לחות במרקם מימי עם ריח שמיימי (הוציא אותי מדעתי המזג אוויר הזה) עם פורמולה המבוססת על שמן שקדים וחלב שיבולת שועל, ונספג בתוך שנייה ורבע בעור. הוא מלחח את העור, עושה אותו נעים מאוד למגע והריח שלו (Green Rose) פשוט מדהים. אם אתן חובבות ריחות אחרים מSabon תשמחו לדעת שחלב הגוף החדש מגיע גם בריחות יסמין, לבנדר פטשולי וניל וClear Dream.


וגם לפנים העייפות שלי מגיע לסיים את היום בכבוד: הספגה מהירה של הסרום "הידרנס אופטימל" מבית אוון אשר מבטיחה מהחודש הראשון עור מועשר בלחות פי 4 מהרגיל גרמה לי לבחור דווקא בו, ולא התאכזבתי. הסרום החדש מסייע בספיגה ושמירה של הלחות בעור תוך החלקת הקמטוטים הנוצרים כתוצאה מהיובש בעור. אחרי השימוש בו הפרצוף שלי הרגיש חלק וגמיש כאילו עברתי מילוי בוטוקס ומצאתי את עצמי עושה פרצופים מוזרים מול המראה כדי להתמודד עם התופעה המעניינת הזו. 



ורגע לפני שאני קורסת למיטה ומתפללת לאלוהי העננים שמחר מזג האוויר יתאפס אני מורחת על הפנים שלי את הקרם האהוב עלי בכל הזמנים, AquaMilk של Lancaster, שנספג לכשעצמו באופן מהיר בעור אך בזכות הסרום של אוון התלבטתי אחרי 4 דקות אם מרחתי אותו בכלל... ריח החלב ודבש, העור מלא הלחות וזה שלא נשאר זכר לתחושה שמנונית ומעצבנת עושים לי חלומות נעימים בדרך כלל, עד המזג אוויר המחורפן הבא.

גילוי נאות: מוצרי איל מקיאג', סבון, אוון ואהבה התקבלו לסקירה
SHARE:

7 תגובות

  1. הסרום של אוון מעולה! התאהבתי בו מיד

    השבמחק
  2. הסרום של אוון נראה טוב! ואת עושה לי חשק להיכנע ולנסות את הקרם של לנקסטר...

    השבמחק
    תשובות
    1. הקרם הכי טוב שקיים, בכל העולם!

      מחק
  3. המגבונים חביבים אבל כפי שכתבת, יקרים יחסית לשוק.
    מאחלת לך ולעור תקופות עם מצב רוח מרומם

    השבמחק
  4. מתה על המוצרים של סבון של פעם, הם ממש נהדרים!! פוסט נהדר!! :)

    השבמחק
  5. את מודעת לעובדה שהקלינסר של אהבה הוא סוג של הכל באחד ולא סבון בכלל, כן?

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.