יום ראשון, 5 באפריל 2015

March Favorites! Post and Video

בזמן האחרון אני חושבת שקיים בי חוש מיוחד, חיזוי עתידות.
אני יודעת למשל שבסוף החודש הבלוג יחגוג שנתיים להיווסדו והריגושים יתעופפו סביבי מכל כיוון. באותו תאריך מיוחל אני גם אסכם כמובן את השנתיים האלה מכל הצדדים, אתרגש, אעלה תמונות, אשמח, אגריל משהו שווה, אתזכר את הקוראים שלי בכל הפינות בבלוג ואז אזכר. אזכר שמעולם לא עשיתי פוסט מועדפי חודש. FAIL.
שנתיים תמימות שאני מלאה ברעיונות ובפינות חדשות, ומעולם לא מצאתי זמן לסכם חודש עם המוצרים שעשו לי אותו. אז רגע לפני שאני מתבאסת, מצאתי את המוצרים שלא עזבתי בחודש מרץ או כאלה ששימחו אותי במיוחד במהלכו, והכנתי לכן סרטון מסכם, ופירוט רחב יותר על המוצרים בפוסט עצמו. ושמרפי יחפש את החברים שלו:


בקטגורית האיפור ההמלצה הראשונה שלי היא על מסקרת Twist Up The Volume של Bourjois. היא אמנם לא תופסת את המקום של המסקרה הכדורית של ג'יבנשי שהכתרתי כמסקרה הטובה ביותר, אבל זו ללא ספק המסקרה הכי חרושה שלי בחודש האחרון, והאפקט שלה הרבה יותר דרמטי.




בשורה התחתונה כשאני יוצאת לאירוע או סתם רוצה מראה ריסים מוארך, מופרד ומודגש עד כדי מלאכותי אני ישר שולפת את החמודה הזו מהמגירה והיא מפגינה ביצועים מעולים. המברשת שלה מאוד נוחה לעבודה בגלל שהיא דקה מספיק וגודלה בינוני, וניתן להשתמש בה בקלות גם על הריסים התחתונים וגם על העליונים.



לא שיש צורך, אך אם אתן אוהבות את המראה הסופר דרמטי והמאוד מודגש ניתן לשים מספר שכבות מבלי ליצור מראה גושי ומסורבל. התוצאה הסופית היא של עיניים "עכבישיות" - כמו שאני אוהבת לכנות ריסים מודגשות התוחמות את העין ומגדילות אותה בצורה מרשימה.
59 ש"ח בלבד, שווה כל שקל



שפתוני המאט הם כבר לא דבר חדש, ואחרי ליים קריים, קרליין ואפילו סופט טאצ' לא מפתיע לגלות שלחברה מקצועית כמו OFRA יש גם ליין שכזה. השפתונים שמגיעים בצורת גלוס ומתייבשים מאט על השפתיים הם טרנד חזק, והמנצחים בקטגוריה הזו יהיו אלו שיחזיקו הכי הרבה מעמד מבלי להתפורר ובעלי הצבעים המרשימים. ובכן, יש לנו מנצח!




השפתונים של OFRA מגיעים במגוון צבעים מיוחדים ויפייפים, האהוב עלי ביותר הוא הגוון הסגול כהה New Orlins שנראה נהדר על השפתיים ומחזיק שעות ארוכות. כמו שאמרתי בסרטון, העמידות מרשימה ושעות ארוכות השפתונים לא מראים סימני תזוזה. אל תנסו להכביד עליהם במאכלים שומנים כי תצטרכו לתת להם חיזוק, אבל קפה ועוגיה בתכלס זה המבחן האמיתי - ובו הם עמדו בהצלחה.
97 ש"ח, במקום 108 באתר גילטי!




בקטגורית בישום מצאתי את עצמי חורשת על הבושם של Juicy Couture ומקבלת עליו המון מחמאות. הרבה זמן רציתי בושם שישאר עלי שעות ארוכות ולא יתנדף מהר, וViva La Juicy החדש בהחלט מקיים זאת, למרות שהוא בכלל בגרסת או דה טואלט!
הריח שלו חושני ודומיננטי, יש בו איזכורים לפירות יער, יסמין, פרחוניות עדינה ותמצית וניל. הוא מתקתק ומעט כבד, מתאים מאוד לימי החורף או לערבי הקיץ. הצרה היחידה היא שנוב לא אהב את הבושם בכלל, אבל... אל טעם וריח, נו.



בקבוק זהב עצום ומהפנט, פקק קריסטלי עם פפיון תחרה וכיתוב בורוד קיטשי כאילו צועקים: "סליחה! איך אני מגיע לצומת ליבך?" למרות שכל הטוב הזה כבר בצומת הזו מזמן. ברגע שנפתחה הקופסא.
ויוה לה ג'וסי של ג'וסי קוטור הוא ללא ספק הבושם הכי יפה שנמצא על מגש הבשמים שלי. 
329 ש"ח ל100 מ"ל של שלמות צרופה, להשיג ברשתות הפארם והשיווק.


ובטיפוח החודש שלי היה מחוייך למדי: רשת Laline השיקה קולקציית סמיילי חדשה, שנותנת טוויסט מרענן לכלל המוצרים הלבנים והנקיים שנמצאים בה בדרך כלל.
בין מוצרי הקולקציה קרם לחות במרקם מוס וגם מוס רחצה שאהבתי במיוחד!


מוצרי הקולקציה נמכרים בריח Coconut Milk מרענן, והמוס שיוצא מהתכשירים הצהבהבים האלה שובה לב. המקלחת הפכה להיות אטרקציה רצינית והמוס חודר לעור וממלא אותו בלחות, ובעזרת קרם הגוף המועשר בויטמין E ללחות מירבית, הריח נשאר לעוד שעות אחרי המריחה.
49.90 ש"ח למוס רחצה ו59.90 ש"ח לקרם הגוף - שניהם 200 מ"ל, ברשת ללין


עד כאן למומלצי מרץ שלי! האם גם לכן יש מוצרים שלא עזבתן החודש? ספרו לי (:

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו מהחברות
SHARE:

9 תגובות

  1. אהבתי את הניחוח של הסידרה הזו של ללין, והשפתונים של עפרה הם אטרקציה בלתי מעורערת!

    השבמחק
  2. התמונות מהממות ועשית לי חשק לקנות את הקצף של ללין !
    http://iamorelbaz.blogspot.co.il/

    השבמחק
  3. שפתוני המאט של עפרה הם כאלו חלום !

    השבמחק
  4. השפתונים של עפרה! יאמי!
    והסדרה של ללין התחבבה עליי מאוד

    השבמחק
  5. נראה כל כך אדיר !! אני גם רוצה...

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.