יום שני, 20 באפריל 2015

IHERB - הזמנה חמישית!

כבר כתבתי בעבר שמילים כמו טבעי ואורגני הן לא בדיוק המועדפות עלי ושג'אנק פוד ורעלים עושים לי את זה הרבה יותר. אך בכל הנוגע לקוסמטיקה בכלל ולפנים שלי בפרט, יש בי קצת יותר חמלה ופחות הרס עצמי. אולי זה מסביר את המשיכה העזה שלי לאתר אייהרב, שכן זו החבילה החמישית שלי שנוחתת בארץ, בזמן שיא של שבוע (!) מיום ההזמנה.
אם עוד לא  קראתן על החבילה הראשונה, השנייה, השלישית והרביעית שהזמנתי אתן כמובן מוזמנות להסתכל גם שם, ואם אתן רוצות לדעת איך להתמודד עם דמי המשלוח שעלו, לקבל קוד הנחה שווה לרכישה ראשונה באתר ולדעת מה מהדברים החדשים כדאי (או פחות) להזמין, תמשיכו לקרוא :)



אין סיכוי שאבצע הזמנה מאייהרב ולא אנסה מוצר חדש של Physicians Formula. מדובר בחברת איפור "בריאה", אך אתן כבר יודעות שזה לא מה שגורם לי ללחוץ על העכבר ולצרף אותה לסל בכזו תושייה... הסיבה האמיתית היא שהחברה כדרך קבע מוציאה מוצרים באריזות מהממות שפשוט לא ניתן לעמוד בפניהם. הפעם נתתי צ'אנס לSexy Booster Cay Eye Collection Liquid Eyeliner, האיילינר החדש של פישיזן פורמולה.


האיילינר מגיע באריזה מהפנטת ומיוחדת כך שגם שידת האיפור שלי מודה לי על הרכישה. בפועל הוא עושה עבודה טובה והמריחה שלו נוחה ויציבה גם לעקומות שכמוני. חששתי שהקשקוש המצורף יקשה על המלאכה אך המריחה עוברת בשלום, אם כי היא מצריכה מספר חזרות של המכחול אל תוך בקבוקון השחור כדי שיצא מספיק חומר שחור משחור. מבחינת עמידות המצב סביר, אם לא משפשפים את העיניים הוא שורד יום שלם בלי להתפורר ולעצבן, אך אם בטעות נגעת בעיניים זה כבר סיפור אחר.
9.59$ ל7.5 מ"ל, לרכישה לחצו כאן


הרבה מהמוצרים של Desert Essence קרצו לי מדפי האתר, בעיקר בשל הריחות המסקרנים והמפתיעים שלהם. בצעד בנאלי ולא מאוד מתוחכם ויתרתי על תפוח ירוק, ענבים אדומים, פטל וג'ינג'ר ובחרתי בתרחיץ גוף בריח קוקוס. החלטתי לקחת את החמוד הזה בגודל מוקטן כדי לראות אם אני מסמפטת את הריח, וגם כי לא התחשק לי לבזבז סתם דולרים על משקל החבילה - כשאני לא בטוחה שבכלל אוהב.



המרקם של ג'ל הרחצה נעים וקריר, וריח הקוקוס שלו עדין ודומה לסוכריה עם טעם לוואי של קוקוס מאשר הפרי, אך זה ריח מתקתק ונעים עד מאוד, כך שללא ספק בהזמנה הבנאלית הבאה שלי יתווספו גם שמפו או מרכך בניחוח הזה. העור חלק למגע אחרי המקלחת ורווי לחות. מוצלח!
1.87$ ל44 מ"ל (סופר זול!) כאן.


בצעד נואש צרפתי לחבילה שלי את הHair, Skin & Nails מבית Nature's Bounty כדי לנסות לעזור לשיער שלי להתארך. בהתחלה התמדתי ונטלתי 3 כדורים ביום (!) אך לאט לאט התחלתי לשכוח ודי זלזלתי בעניין, ונטלתי כדור פה וכדור שם. כמה שבועות אחרי והשיער שלי כבר ארך לאורך הכי ארוך שלו אי פעם, אבל אני לא יכולה להצביע שאכן מדובר בתוספי התזונה ולא באיזה נס מסתורי אחרי הרבה שנות תפילה לאלוהים. אם מישהי מכן רוצה לקחת על עצמה את הפרוייקט ולעדכן אותי, תבורכי. האתגר הזה גדול עלי.
7.72$ ל60 כדורים, כאן.


על Bumpy Road Salve קראתי אצל חברתי פיצ'ה. הבטחות החברה הן טיפול מיידי בשריטות וחבורות באמצעות רשימת מרכיבים מפוארת: שמן חמניות וזית, חמאת שיאה, רוזמרי, עלי תה ולבנדר. המשחה הצהבהבה (לא יאמן שהמילה הזו תקינה) לא מכילה סיליקונים ופראבנים, ואני לתומי חשבתי שבחורה קלאמזית שכמוני תמצא בה תועלת מרובה. בפועל, אני נאלצת שלא להסכים עם חברתי לבלוגספירה, שכן היא פשוט לא עושה כלום. תשאלו את טוני. החבר השחור שלי נתן לי שריטה רצינית ואוהבת במרכז הפנים, במקום שבו היה לי פעם אף, ואני אחרי שסיימתי גליל של נייר סופג אצתי רצתי נרגשת לנסות את משחת הפלא. אך אבוי, לא פלא ולא נעליים - השריטה הלא מחמיאה בעליל נותרה בגאון ולא משנה כמה פעמים מרחתי עליה את המשחה. יכול להיות שהיא פשוט לא עמידה בפני חתלתולים?
3.95$ ל17 גרם, כאן 


יש ימים שאני פשוט מודה לאלוהים שפתחתי את LifeStyle. בזכות מורין אשכנזי, אחת הקוראות המקסימות שלי הכרתי את הסרום Seriously Firming של ACURE שמחולל ניסים ונפלאות בעור שלי. אחרי שחפרתי לכן בכל מקום אפשרי על מצב העור העגמומי והמיובש שלי, מורין שלחה אותי עם מרשם בהול לרופא הכי טוב - אייהרב, כדי להשיג תרופה רצינית וחיונית. והתרופה הצליחה!
אחרי מנת קרם לחות של לפני השינה, מפמפמים (גם המילה הזו תקינה! מה קורה פה) שני פמפומים (זה השיא) לתוך כף היד ומחדירים לעור. הסרום מותאם לכל סוגי העור אך קחו בחשבון שהוא במרקם מאוד שומני, והתחושה שבהחדרה לעור היא כמו של מסג' מפנק לעור הפנים. בבוקר העור כל כך רווי בלחות שבא לי לדפוק למורין על הדלת הוירטואלית ולשלוח אלף נשיקות.
ללא ספק מדובר בהצלה רצינית ואני מקפידה להניח אותו מדי ערב, ובעיקר בערבים שאחריהם מגיעים ימים חשובים, שהמייק אפ חייב להראות מושלם.
17$ ל30 מ"ל, כאן


ואם גם אתן התבאסתן מהעלאה של דמי המשלוח (מי לא, בעצם) דעו שיש אפשרות יותר זולה. לא ממש התעמקתי בהבדלים בין השתיים, אך את ההזמנה הזו ביצעתי בדרך הזולה יותר (שיצאה לי זולה אפילו יותר מדמי המשלוח של פעם!) והמשלוח היה כאן כבר לאחר שבוע. אז פשוט שימו לב שאתן בוחרות באופציה הזולה!


* אם זו קנייה ראשונה שלכן באתר אל תשכחו להשתמש בקוד PGN873 ולקבל עד 10$ הנחה *

ומה ההמלצות שלכן לרכישה בIHERB?
SHARE:

12 תגובות

  1. נראה הול כיפי ביותר!
    אבל אייליינר שאסור לגעת בעין בשימוש איתו לא נשמע טוב מדי... ולקחתי אין סוף כדורים כאלה, לא הרגשתי שינוי לצערי...

    השבמחק
    תשובות
    1. כייפי ומהמם!
      כן, אני די מבואסת לגביו...

      מחק
  2. ההבדל בין המשלוחים הוא שבמשלוח הזול אין מספר מעקב חבילה, ובמשלוח היקר יותר יש מספר מעקב, זה הכל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מזל שיש אותך!
      טוב לדעת. אני אמשיך עם המשלוח המוזל ואשאר סבלנית עד שהמשלוח יגיע :)

      מחק
  3. בדיוק שבוע שעבר הוצאתי משם הזמנה. ממש מבאס ששינו את עלות המשלוח..הייתי צריכה להנדס את החבילה.
    פוסט נהדר! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! מחכה לראות מה הזמנת :)

      מחק
  4. קניתי מהם לא מזמן עוד סט של ריל טכניקס אבל חבל שלא ידעתי שיש משלוח יותר זול אוף :(
    וסיקרנת אותי עם כמה דברים פה (;

    השבמחק
  5. האריזה של האייליינר הורסת!
    אני מוכנה לקחת את המשחה הצהבהבה אליי! אני כבר באריזה השניה!!
    מודה שעל שריטות חתולים לא יצא לי לנסותה, אלא על שריטות יותר עדינות ואז היא מרככת את העור ומזרזת את ההחלמה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. בפעם הבאה שניפגש היא תוכל לעבור בעלות ;)

      מחק
  6. יש לי שמן ארגן של Acure והייתי ממש מרוצה ממנו! נראה שהם עקביים במוצרים איכותיים

    השבמחק
    תשובות
    1. זה המוצר הראשון שלי שלהם, פשוט נהדר!

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.